Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қашықтық
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушылармен қозғалысқа байланысты есептер тақырыптарын қайталай отырып, қозғалысқа байланысты есептер шығару және ІҮ бөліміне арналған есептерді шығару арқылы балалардың ой-пікірін қалыптастыру.
Материалды ашып қарау
Сабақтың өтілетін мерзімі:
Сыныптар
мерзімі

4 А


Пән атауы: математика
Сабақтың тақырыбы: МИЛЛИОН КИМГЕ БҰЙЫРАДЫ (қозғалысқа байланысты есептер ІҮ бөлім
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушылармен қозғалысқа байланысты есептер тақырыптарын қайталай отырып, қозғалысқа байланысты есептер шығару және ІҮ бөліміне арналған есептерді шығару арқылы балалардың ой-пікірін қалыптастыру.
ә) дамытушылық: оқушылардың өтілген тақырыптардан алған білім икемділіктерін іске асыра білуге дағдыландыру, ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, сөздік қорын молайту, шығармашылық жұмыс түрлері арқылы балалардың белсенділіктерін арттыру, оқушының пәнге деген қызығушылығын күшейту;
б) тәрбиелік: елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау және жарыс сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, бағалау, бекіту, қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.
Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.
Сабақтың типтері: ұйымдастыру кезеңі, өткен сабақтарды қайталау, қорытындылау, бағалау.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу
Кезекші мәлімдемесі
Журнал бойынша түгендеу
Сәлеметсіздер ме, балалар! Оқушылардың келген қонақтармен сәлемдесіп болған соң, орындарына отырмай төмендегідей өлең жолдарын жатқа айтып, бүгінгі сабаққа психологиялық дайындық жасайды:
5-тік болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер – білім көп тоқып,
Өсе берсін санамыз!
Жарайсыңдар балалар. Енді барлығымыз өз жайымызға жайғасып отырамыз! Балалар, бүгін сыныпта кім кезекші? Бүгін сабақта кім жоқ?
Үй тапсырмасын сұрау:
Балалар, сендерге мен үй тапсырмасына қозғалысқа байланысты есептердің ІІІ бөліміндегі № 5 есепті берген болатынмын, яғни бөлуді орындау керек болатын. Үй тапсырмасын барлығымыз орындадық па? Олай болса үй тапсырмасын тез арада тексеріп шығайық:
1) 2516: 17 = 148. 2) 2844 : 18 = 158.
3) 3021 : 19 = 159. 4) 5725 : 25 = 229.
Жақсы балалар, үй тапсырмасын барлығың да жақсы орындап келіпсіңдер. Енді біз бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Сендермен сабақты бастамас бұрын бүгінгі сабақтың бір ерекшелігін айтып кетейін. Бүгінгі сабақта біз МИЛЛИОН КІМГЕ БҰЙЫРАДЫ деген бағдарлама арқылы өтеміз. Бұл ойынды барлығымыз телевидениядан көрген шығармыз ия? Сіздерге таныс болса біз осы ойын арқылы бүгінгі тақырыпқа арналған есептерді МИЛЛИОН КІМГЕ БҰЙЫРАДЫ бағдарламасы арқылы орындаймыз. Алдымен мен сіздерді үлкен екі топқа бөлемін. Бірінші топ: ЖЫЛДАМДЫҚ тобы деп аталады, екінші топ: ҚАШЫҚТЫҚ тобы деп аталады. Және де сендерге әділ бағасын беріп, білімдеріңді саралап беретін әділ- қазылар мүшелерінен құралған үшінші топ САРАПШЫЛАР тобы. Олай болса САРАПШЫЛАР тобының мүшелерімен таныс болыңыздар:
1.-------------------------------------------------------------------------------------
2.-------------------------------------------------------------------------------------
3.-------------------------------------------------------------------------------------
Сонымен балалар біздің бүгінгі сабағымыз топтық сайыс сабағы болғандықтан МИЛЛИОН КІМГЕ БҰЙЫРАДЫ сайысымыздың шарттарымен сендерді таныстырып өтейін. Бұл сайыс мынадай сандардан тұрады. Әрбір санға түрлі есептер беріледі. Сол есептерді дұрыс шығарып отырсаныздар сол сандарды өз топтарыңызға ұпай ретінде қосып отырасыздар. Қай топ жеңіп шықса МИЛЛИОН КІМГЕ БҰЙЫРАДЫ бағдарламасының жеңімпазы болады. Сонымен қатар сіздерде яғни әр топта екі жеңілдік болады. Ол жеңілдіктерді сайыстың кез келген бөлімінде пайдалануға болады. Олар:
1. Достарына телефон шалу (отырған мұғалімдердің бірінен көмек сұрау),
2. Тобындағы оқушыдан көмек сұрау.
Сіздерге берілетін тапсырмалардың ұпайлық сандары төмендегідей:

1 *** 1000
2 *** 5000
3 *** 20000
4 *** 100000
5 *** 500000
6 *** 1000000


Сайысымыздың әр бөлімі қызықты да көңілді болуы ол сіздердің өз білімдеріңізді аямай ортаға салып, көзге көрінулеріңізге байланысты деп ойлаймын. Сайыс шарттары түсінікті болса, біз өз сайымызды бастаймыз. Командаларға сәттілік және іске сәт!
Бірінші 1000 ұпайлық санның тапсырмасымен таныс болыңыздар. Бұл тапсырмада әр топқа үш үштен амалдарды орындау беріледі. Сол амалдарды шешіп дұрыс жауабын табасыздар.

ЖЫЛДАМДЫҚ тобына берілген амалдар:

1) 708 ∙ 62 + 304 ∙95 = 43896 + 28880 = 72776.
2) 13995 - 27948 : 51 = 13995 - 548 = 13447.
3) 19 ∙ 2040 = 38760.

ҚАШЫҚТЫҚ тобына берілген амалдар:

1) 403 ∙ 59 - 807 ∙26 = 23777 - 20982 = 2795.
2) 9000 - 77952 : 28 = 9000- 2784 = 6216.
3) 29∙ 7030 = 203870.
Міне, балалар біз сайысымыздың 1000 ұпайлық бөлімін өз қанжығамызға байладық. Қай топтың дұрыс не бұрыс орындағандықтарын әділ – қазылар алқасы өздері белгілеп отырады. Ендеше МИЛЛИОН КІМГЕ БҰЙЫРАДЫ сайысымыздың сатысы 5000 ұпайына жетіп келдік. Бұл сатысында дұрыс шешімін тапқан топтар өз қанжығаларына 5000 ұпайды еншілейді. Әр топқа екі екіден амалдар беріледі. Тапсырма шарты түсінікті ме? Олай болса 5000 ұпайға берілетін тапсырма төмендегідей:
ЖЫЛДАМДЫҚ тобына берілген амалдар:

1) 2 т 886 кг + 7 т 795 кг = 9 т + 1681 кг = 10 т 681 кг.
2) 25 м 8 см + 3 м 452 см =2 8 м460 см.


ҚАШЫҚТЫҚ тобына берілген амалдар:

1) 235 теңге 2 тиын + 598 теңге = 833 теңге 2 тиын.
2) 543 км 8 м + 324 км 769 м = 867 км 777 м.

Ой, жарайсыңдар балалар. Бұл сатыдан да сүрінбей өттіңдер. Ендігі келесі саты 20000 ұпайлық саты. Бұнда берілген есептерге теңдеу құру керек және оны шешу керек. әр топқа бір біреуден теңдеу беріледі. Тапсырма шарты төмендегідей:
ЖЫЛДАМДЫҚ тобына берілетін теңдеу:
Х пен 25-тің қосындысын 4 есе арттырғанда 360 шығады.
Х + 25 4 = 360.
Х + 25 = 360 : 4
Х + 25 = 90.
Х = 90 – 25.
Х = 65.
65 + 25 4 = 360.

ҚАШЫҚТЫҚ тобына берілетін теңдеу:

Х-тің 8 – ге бөліндісін 140-қа арттырғанда 212 шығады.
Х : 8 + 140 = 212.
Х : 8 = 212 – 140
Х : 8 = 72.
Х = 72 8
Х = 576.
576 : 8 + 140 = 212.
Жарайсыңдар балалар. Келесі асу 100000 ұпайлық тапсырма. Бұнда Адасқан жауаптар арқылы әуелі есептің дұрыс жауабын тауып адасқан сандардың арасынан дұрыс жауабын тауып апарасыздар. Әр топқа төрт төрттен амалдар беріледі. Сайыс шарты түсінікті болса біз бастаймыз.
ЖЫЛДАМДЫҚ тобына берілген амалдар:

1. 101 = 8787.
2. 92 = 92092.
3. 92 = 1012.
4. 78 = 858.

ҚАШЫҚТЫҚ тобына берілген амалдар:

1. 1001 = 87087.
2. 92 = 9292.
3. 78 = 7878.
4. 78 = 78078.

Ой, жарайсыңдар, балалар! Бұл өткелден де сүрінбей өттік. Келесі біздің асуымыз 500000 ұпайлық тапсырма. Бұнда сіздерге бір біреуден есеп беріледі. Сіздер берілгенін оқып берілгенін жазып шешімін табасыздар. Сіздердің жауаптарыңызды бағалайтын ол әрине әділ – қазылар алқасы. Ұмытпаңыздар сіздерге берілген екі жеңілдік бар.
ЖЫЛДАМДЫҚ тобына берілген есеп шарты:
Арасы 89 км екі қаладан бір мезгілде бір – бірінен қарама – қарсы бағытта екі жүк машинасы шықты. Оның біреуі 55 км \сағ, ал екіншісі 65 км\ сағ жылдамдықпен жүрді. 3 сағаттан кейін бұл машиналар бірінен бірі қандай қашықтықта болды?
Шарты: Шешуі:
Екі қала арасы: 89 км. 55 км\сағ 3 = 165 км\ сағ.
Бірінші машина: 55км\сағ 65 км\сағ 3 = 195 км\ сағ.
Екінші машина: : 65км\сағ 195 км\сағ – 165 км\сағ = 30 км\сағ

Табу керек: 3 сағ кейінгі қашықтық ? Жауабы:



ҚАШЫҚТЫҚ тобына берілген есеп шарты:
Қалада жылына 15000 пәтер тапсыоылуы керек еді. Құрылысшылар 198 пәтерлі 6 үй және 270 пәтерлі 5 үй тапсырды. Құрылысшылар әлі қанша пәтер тапсыруы керек?
Шарты: Шешуі:
Тапсыру к\к: 15000 пәтер. 198 ∙ 6 = 1188.
Тапсырылды: 198 пәтерлі 6 үй. 270 ∙ 5 = 1350.
Тапсырылды : 270 пәтерлі 5 үй. 11 88 + 1350 = 2538.
15000 – 2538 = 12462.
Табу керек: тапсырылуға тиіс қалған
пәтер саны Жауабы: 12462.

Бұл асудан да сүрінбей өттіңдер. Ендігі біздің МИЛЛИОНҒА (1000000) жетелейтін соңғы тапсырма төмендегідей. Бұл сайыста берілген есептерді қай топ жылдам әрі дұрыс шешсе ғана 1000000 ұпайды сол топ иемденеді және жеңімпаз атанады. Және бұл сайыста жеңілдіктер берілмейді.





ЖЫЛДАМДЫҚ ТОБЫ


Берілгені:
Орындалу жолы:
Дұрыс жауап:

1.
386 ∙ 84 - 9603 =
32424 - 9603 =
22821.

2.
5356 : 52 428 =
103 428 =
44084.


ҚАШЫҚТЫҚ ТОБЫ


Берілгені:
Орындалу жолы:
Дұрыс жауап:

1.
675 ∙ 102 : 45 =
68850 : 45 =
1530.

2.
7332 : 39 840 =
188 840 =
157920.


Дұрыс жауаптар: 44084, 3782, 4209, 480, 22821, 1530, 5462, 157920, 45879.
Осымен балалар біздің МИЛЛИОН КІМГЕ БҰЙЫРАДЫ сайысымыз өз мәресіне жетті. Ендігі сөз кезегін әділ – қазылар алқасына беріп жеңген топты анықтап марапаттайық.
Марапаттау және бағалау
в) Сабақтың қорытындысы:
Оқушылардың берген жауаптарына қарай жинаған ұпайларына білімдерін бағалау және марапаттау.
Үйге тапсырма: № 4 (а), №7 (1).
Балалар, үйге тапсырма түсінікті ме? Түсінікті болса сабақ аяқталды. Сау болыңыздар
Балалар, үйге тапсырма түсінікті ме? Түсінікті болса сабақ аяқталды, сау болыңыздар!



87, 101, 11, 1001, 102, 16, 87, 96.









87, 101, 11, 1001, 102, 16, 87, 96.









Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Омарбекова Улбосын Дуйсенбековна
Жарияланған уақыты:
2019-08-14
Категория:
Математика
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565754443
333
444
555
666
7
888
999