Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

11-сыныпта БиС технология бойынша қазақ тілі пәнінен ашық сабақтың әзірлемесі
Материал жайлы қысқаша түсінік: осы сабақтың әзірлемесі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерге ұсынамын көмек ретінде ,сабаққа дайындық жасауға
Материалды ашып қарау
11- сыныптағы ашық сабағының әдістемелік әзірлемесі 63% 7 оқушы ? оқушы - «5» пен «4» Тақырып «Түркістанда орналасқан тарихи ескерткіштер»

Мақсаты:1. Оқушылардың Қазақстанның көне қалалары туралы білімдерін кеңейту, білуге,әңгімелесуге,тез,жылдам жұмыс істеуге үйрету. 2. Сөздік қорын молайту,тіл дамыту,ойлау,сөйлеу,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.3 . Өз туған елін, жерін сүюге тәрбиелеу.Көрнелікті құралдар: Интербелсенді тақта,суреттер-презентация,слайдтар, тапсырма-парақтар,кәртішкелер, оқулық.
  • Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу,сабаққа назар аудару.
  • –Сәлеметсіңдер ме,балалар! Қазақ тілі сабағымызды бастайық.Бүгін наурыздың жиырма төртісі.Бүгін сабақта біз БиС технология Ауызша сабақ -1 картасы бойынша жұмыс істейміз. Сабағымыз бес кезеңнен тұрады:Слайдтардағы кезеңдерін көрсетіп,оқып шығамын.1,2,3,4,5,6 . (3 минут)

    Ортаға сынып көшбасшысын шақырамыз,Анжела ,шығағой . -Біз үлгілі оқушы боламыз ба? (Иә) - Біз Қазақстанның мақтанышы боламыз ба? (Иә) –Біз қазақ тілінен жақсы нәтижеге жетеміз бе? (Иә) (1 минут)
  • Өткен тақырыптарды «Қарама-қарсы» сұрақтар бойынша қайталап шығайық Бір рет қол шапалақтайық!
  • Сұрақтар:1.Сен нешінші сыныпта оқисың? 2. . «Сән» деген сөзқай тілден шықты? 3. Әбілхан Қастеев кім болған? 4. Отан туралы қандай мақалды білесің?5. Қазақстанның көне қалалары қандай? 6.Коко Шанель қай отбасында туған 7.Қазақстанда Мектеп формасы туралы заңды қашан қабылданды ( 3-4 минут) 1- кезеңнің қорытындысын шығарайық.Санап шығайық неше (+)шықты, ( .....-ден ) кем болмау керек , сонда 63 пайызға шығамыз . 1- кезеңді үлкен немесе кіші белгісімен аяқтадық , ,63 пайызға шықтық па?шықтық. Нәтижелеріңіз өте жақсы болды. ( 1 минут)

    2 .Енді балалар,екінші кезеңге көшеміз. Сабақ тақырыбын мақсатын айтамын.Бүгінгі сабақ тақырыбы «Түркістанда орналасқан тарихи ескерткіштер» (Тақтада слайд-тақырыбы . (Слайд 1)Сабақтың эпиграфы :Туған елім-менің мақтанышым» Мағынасын орысша айтып беру мақал (Слайд -2) Бүгін сабақта осы тақырып бойынша жұмыс істейміз,жаңа сөздермен танысамыз,мәтінмен жұмыс істейміз және Ауызша сабақ -1 картасы БиС технология бойынша әр түрлі тапсырмаларды тез және жылдам орындауға үйренеміз. Мұғалім: Әр адамның туған жері,Отаны болады, біздің Отанымыз-Казақстан Республикасы.Қазақстан Республикасы -тәуелсіз,егеменді мемлекет. Қазақстанның жері кең-байтақ,әдемі және бай. Еліміз Еуразия құрлығында орналасқан. Әр халықтың тарихында ерекше қадірлі жерлер бар. Біздің елімізде тарихи,мәдени ескерткіштер өте көп.Тарихи ескерткіштер ата-бабамыздан қалған мәдени мұра. Осындай бай мәдени мұрамыз бүгінде мемлекет жағынан қорғауға алынған. Қазақстанның ең көне жерлерінің бірі-Түркістан қаласы. Бұл қала еліміздің Оңтүстік аймағында орналасқан. Осы жерде әлемге әйгілі философ,ақын,ғалым,музыкант Қожа Ахмет Иассауи дүниеге келген. Бүгінде Тәуелсіз Қазақстанның ең көне қаласы -Түркістан қаласы болып саналады. ( 3 минут)(Слайд-1) .(Түркістан қаласы туралы)Балалар,тақтаға назар аударып, осы тақырыпқа қатысты тірек сөздерімен танысып шығамыз.Мұғалім тірек сөздерді оқиды ,мағынасын айтып береді. ,оқушылар бір рет қайталап шығады,хормен (Слайд-4)Қасиетті-Көне -Тығыз байланысты-тесно связанСаяси орталық Алдымен-внвчалеОзық-лучшийкесеңе ғибдатхана- молитвенный доммыңдаған-тысячисала- сфера 12 сөз.Осы сөздерді 30 секунд ішінде жаттап аласыңдар. . Парақшыларға осы тірек сөздерді 30 секунд ішінде жазып бересіңдер. )Бір рет қол шапалақтайық! Уақыт басталды! Уақыт бітті! (Тірек сөздерді ашамын)Парақшылармен айырбастаңдар ,кім қанша сөз жазды, санаңдар. Кім 12 сөз жазды , сигнал кәртішкені көтеріңдер. 1-2 бала сөздерді оқып береді, кімде 10-9 сөз шықты!сигнал кәртішкені көтереді .Оқушылар айтып береді ,Мұғалім матрицаға +қояды.,матрица бойынша қалған балалардың нәтижелерін жазады: +,- .2-кезеңнің қорытындысын шығарайық: + неше шықты ,егер ..... оқушы + алса ,63 пайызға шықтық! 2-кезеңнің нәтижелеріңіз жақсы! 2 кезеңді- үлкен немесе кіші белгісімен аяқтадық? (2-3 минут)



    3- кезеңді бастаймыз Енді балалар ,Мәтінмен жұмыс істейміз . «Түркістанда орналасқан тарихи ескерткіштер» деген мәтінді 4 минут ішінде ішінен оқып шығасыңдар ,не туралы екен түсініп аласыңдар,содан кейін мәтінге сүйеніп менің сұрақтарыма тез және жылдам жауап бересіңдер. 1 рет қол шапалақтайық!. Уақыт басталды. (3 минут). Каждый раз говорю сколько осталось минут ( 3 минут)Уақыт бітті. «Перекрестный опрос» -мәтін бойынша «Қарама- қарсы сұрақтар» 1. Түркістан –Қазақстанның қандай қалалардың бірі? (көне)2. Бұл қала еліміздің қай жағында орналасқан? 3.Қасиетті Түркістанды қалай атаған? (Екінші Мекке) 4. Қазір Түркістан қандай қала?5. Түркістанда кімнің есімімен атақты кесеңе бар? 6. Түркістан қаласы кімнің есімімен әлемге әйгілі болды? 7. Түркістан қаласында туризм дамуына мүмкіндіктері қандай? 8.Кесеңесінің жанында не бар? (монша)



    Енді санап шығайық неше: + неше шықты ,егер ..... болса ,немесе одан көп 63 пайызға шықтық! Өте жақсы! 3 –кезеңді үлкен немесе кіші белгісімен аяқтаймыз (3 минут)Слайд -3-кезең. Ал қазір , дұрыс жауап бермеген балалаларға көмек жасаймыз «Құтқару шеңбер» ,орысша айтқанда «Спасательный круг» деген тастаймыз. Егер оқушы дұрыс жауап бермесе , қалған Оқушыларға қол көтеруге болады !
  • Түркістан қандай қала?
  • 2 .Бұл қала қазақстанның қай жерінде орналасқан? 3. Қасиетті Түркістанды қалай атаған ?(Екінші Мекке) 4. Түркістанда кімнің атында кесеңе бар? (1-2минут) Матрицаға қояды +, -?«БОЙ СЕРГІТУ СӘТІ» (Қара жорға» биі (Интербелсенді тақтада) (1 минут)4- кезеңге көшеміз. Бір рет қол Шапалақтайық!Мәтінге сүйеніп ,қате берілген сұрақтарға , дұрыс жауабын бересіңдер.1.Түркістан Қазақстанның ең жас қаласы ма?-Жоқ,дұрыс емес. Түркістан қаласы-Қазақстанның ең көне қалалардың бірі.!2. Түркістан қаласы Қазақстанның Солтүстік жерінде орналасқан ба? Жоқ,дұрыс емес Түркістан қаласы Қазақстанның Оңтүстік жерінде орналасқан.......3.Түркістан қаласын «Үшінші Мекке»деп атала ма? Жоқ,дұрыс емес.......... 4. Бұл қалада Абай Құнанбаев атында кесеңе бар ма? - Жоқ,дұрыс емес. Бұл қалада ......5.Кесеңесінің жанында атақты дүкен бар ма?і Жөқ, дұрыс емес ..... 6. Қазір бұл қала тарихи және туристік қала емес ?Жоқ,дұрыс емес, қазір бұл қала тарихи және туристік қала.7. Түркістан қаласында туризм дамуына мүмкіндіктер жоқ па?Жоқ,дұрыс емес, қазір Түркістан қаласында туризм дамуына үлкен мүмкіндіктер мол. 8. Кесеңе отыз бір бөлмеден тұра ма? Жоқ,дұрыс емес,Кесеңе отыз бес бөлмеден тұрады.

    Қорытындысын шығарайық Неше + шықты, егер ..... немесе одан да көп болса, 63 пайызға шықтық ! Осы кезеңді үлкен немесе кіші белгісімен аяқтадық.Өте жақсы! (3 минут)(Смотрим по времени если есть,то можно бросить «Спасат.круг» ?«Құтқару шеңбер» «Спасательный круг» тастаймыз. )Слайд -4-кезең. 1. Түркістан қаласы Қазақстанның Солтүстік жерінде орналасқан ба.......2.Түркістан қаласын «Үшінші Мекке»деп атала ма? 3. Бұл қалада Абай Құнанбаев атында кесеңе бар ма? 4.Кесеңесінің жанында атақты дүкен бар ма?і



    5-кезеңге шықтық! «Түркістанда орналасқан тарихи ескерткіштер» деген мәтінді 3 минут ішінде ішінен оқып шығасыңдар,содан кейін 3 минут ішінде оқыған мәтін бойынша тақырыптық сөздерді,сөз тіркестер мен сөйлемдерді жазып бересіңдер, 50 сөзден кем болмау керек. . Бір рет Қол шапалақтайық! Уақыт басталды! Уақыт бітті!Қорытындысын шығарамыз: кімде 50 сөз шықты,сигнал кәртішкені көтеріңдер(Сигнал кәртішкені көтереді) . 1-2 бала оқып береді Кімде 35-40,45 сөз шықты? +,- белгілерін матрицаға қояды. 8 + алдық па?алдық , 63 пайызға шықтық па?шықтық, өте жақсы.Сонымен 5-кезеңді үлкен немесе кіші белгісімен аяқтаймыз, Түсініксіз сұрақтарды мұғалім өзі түсіндіреді. ( 7 минут)

    6 . Сонымен балалар , сабақтың барлық кезеңдерін 63 пайызымен аяқтадық па? Қазір Көріп шығамыз!.1-кезең: үлкен белгісімен аяқтадық,сондықтан 63 пайызға шықтық! 2-кезең -?,3-?,4-...?,5-....?Сабақ тақырыбына байланысты мақсаттарымызды орындадық,әр кезеңінде өте жақсы жұмыс істедіңіздер,жақсы нәтижелерге жеттіңдер. Енді сабақ бойынша Матрицаға сүйеніп, сіздердің білімдеріңізді бағалап шығамын: Кімде +++++ -5, ++++ -5,+++ -«4» , ++-3 ,+ ал бір + болса -2 бағаны қоймаймын . « 5»пен «4»- алған бағалар сан бойынша- ...... кем болмау керек!сонда сабақ кезеңдері бойынша 63 пайызға шығамыз ,санайды оқушылармен бірге,шықтық па? Шықтық! Өте жақсы. Бәріңізге көп рақмет айтамын келесі кездескенше сау болыңдар! ( 3-4минут)

    Үй жұмысы: сөздкті жаттап алу;3-деңгей: мәтінге 3-4 сұрақ құрастыру;2-деңгей: мәтінге жоспар құрып,әңгімелейді.







    «Түркістанда орналасқан тарихи ескерткіштер»

    Түркістан –Қазақстанның көне қалалардың бірі.Бұл қала еліміздің оңтүстік аймағында орналасқан. Түркістан қаласы қазақ халқының тарихымен тығыз байланыста. Орта ғасырларда ,ол Орта Азия мен Қыпшақ даласы халықтарының саяси орталығы болған. Қасиетті Түркістанды»Екінші Мекке» деп атаған. 1903 жылы Түркістанға алғаш темір жол келген.Қазір Түркістан –тарихи және туристік қала. Түркістанға келгендер алдымен Қожа Ахмет Иасауи кесеңесіне барады. Бұл кесеңе –сәулет өнерінің ең озық үлгісі. Кесеңе отыз бес бөлмеден және сегіз бөліктен тұрады. Кесеңесінің жанында шығыс моншасы бар. Жер астында қырық төрт бөлмеден тұратын «қылует» деп аталатын ғибадатхана салынған. Түркістан қаласы Қожа Ахмет Йасауи атыменәлемге әйгілі болды. Бүгінгі Түркістан –туристердің назарын аударып отырған қала. Түркістан қаласында туризмнің дамуына мүмкіндіктері мол. Туризмді экономиканың бір саласы деуге болады.













    Тірек сөздер:Қасиетті-Көне -Тығыз байланысты-тесно связанСаяси орталық Алдымен-внвчалеОзық-лучшийкесеңе ғибдатхана- молитвенный доммыңдаған-тысячисала- сфера 12 сөз.































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тасмагамбетова Алла Ашкеновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-02
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1564735181
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999