Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
4-сынып КМЖ
Материал жайлы қысқаша түсінік: 4-сынып КМЖ. Жаңартылған бағдарлама бойынша емес.4-сыныптың, 4-тоқсанына арналған ҚМЖ.Қуыршақтар мекені. Қолөнер үйірмесіне қатысамын. Қуыршақ жасаймыз. Бауырсақ ертегісін қойямыздан бастап Наурызкөже ҚМЖ сына дейін.
Материалды ашып қарау
Күні:Сынып: 4
Сабақтың тақырыбыМен не үйрендім?
Білімділік:

Дамытушылық:

Тәрбиелік:
Модуль бойынша қарапайым сөйлемдер арқылы оқушылардың бағдаршам тақырыбына байланысты алған білімдерінбекіту.Нәтиже сабақ аясында түрлі логикалық тапсырмаларды орындау арқылы іскерлікке,шеберлікке машықтандыру.Шағын мәтіндерді баяндау арқылы оқушыларды әдептң сөйлеуге өйрету.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері
Жетістік критерийлері:Оқушының төмен жетістігі (ОТЖ): сөйлем құрайды,сұрақтарға жауап береді.тақырыпқа байланысты сөздерді толық меңгереді.Оқушылардың орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында қарапайым тілідік қарым қатынасқұра алады.
Негізігі түсініктер:Бағдаршам, жол ережесі, кептеліс.
Сабақта қолданылатын материадар:Интерактивті тақта,слайдтар,суреттер, маркерлер,бағдаршамның суреті,желімқағаздер.
Дереккөздері:Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,сөздік
Тапсырмалар:Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу«Ыстық алақан»тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.Оқушылар бір-бірімен қол алысып амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Өткен сабақты тексеруӨткен сабақтың тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Қызығушылық оятуОқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады.

Оқушылар кезек- кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма құрайды.
Мағынаны тану1.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Қыйсынды ойлау қабілетін жандандыру 1-тапсырманы орындатады.Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.


Ә) Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.Тілдесім. Диалог құрастырады.


2. Берілген маржан.Оқулықтағы берілген жұмбақты оқиды.Жұмбақтарды оқиды, жауабын табады, өз жұмбақтарын айтады.


3. Мұғалім қимылмен көрсету арқылы сергіту жаттығуын жасатады.Орнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз, Бұрыламыз оңға бір,Бұрыламыз солға бір,Біз бақытты баламыз,Гүл – гүл жайнап жанамыз,Жаттығулар жасасақ,Жақсы серігіп қаламыз.Мұғалімнің қимылын қайталап, сергіту жаттығуын жасайды.
ОйтолғанысЖұптық жұмыс. «Жұптас.Ойлан. Пікірлес» стратегиясы.Жұбымен «Қуыршақ мекені» деген тақырыпта мәтін құрастырады.
БекітуЖазу дәптерімен жұмыс.Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды.
БағалауФормативті бағалау.«Жалпы сұрақ»техникасы бойынша бағаланады.
Үйге тапсырмаҒаламтордан «Жолда журу» ережелері жайлы ақпарат іздеу.

РефлексияМұғалім тақтаға бүгінгі сабақтың өтілуі барысын сыйпаттайын суреттер ілінеді.Оқушылар қзіне ұнағансуретінің тұсына желімқағаздарды жабыстырады.










































Күні:Сынып: 4
Сабақтың тақырыбыҚуыршақтар мекені. Қолөнер үйірмесіне қатысамын. Қуыршақ жасаймыз. Бауырсақ ертенгісін қойямыз.
Білімділік:

Дамытушылық:

Тәрбиелік:
Шағын мәтіндер негізінде тақырыпқа қатысты жаңа затық атауларды меңгеру. Оқушыларды әдеби тіл нормасын арқылы өзі тұтынатын заттар туралы ой қорытуға дағдыландыру.Өзі тұтынатын заттарды сипаттау арқылы оқушылардың бойына сұлулық, көркемдік қасиеттерін дарытып рухани-эстетикалық тәрбие беру.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері
Жетістік критерийлері:Оқушының төмен жетістігі (ОТЖ): жаңа заттық атауларды пайдаланып сөйлемдер құрай алады.Оқушылардың орташа жетістігі (ООЖ): тақырып көлемінде шағын мәтіндерді құрау арқылы жаңа заттық атаауларын сипаттай алады. Оқушылардың жоғарғы жетістігі (ООЖ): сабақ барысында қысқы мәтіндерді талдау, сипаттау арқылы жаңа заттық атаулар туралы толық ақпарат бере алады.
Негізігі түсініктер:Қуыршақ, сахна, ертегі, қолөнер,лақтыру, ине,тигізу, желім, қию, жапсырамыз, бүктейміз,бояймыз,бауырсақ, қасқыр.
Сабақта қолданылатын материадар:Интерактивті тақта,слайдтар,қуыршақ , кесте, ,желімқағаздер.
Оқу әдістемесі:Әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ –жауап, «Шаттық шеңбер»тренингі, диалог, «Бағдаршам» тәсілі, «Кері байланыс » әдісі,сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,сөздік
Тапсырмалар:Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуМұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге «Шаттық шеңберін» құрайды.Мен досымды сүйемін,Мен әлемді сүйемін,Жақсы оқушы боламын,Кілең бестік аламын.Қазақ тілін үйреніп,Еркін сөйлер боламын!Оқушылар ортаға шеңбер құрып,мұғаліммен бірге әнді айтады.
Өткен сабақты тексеруӨткен сабақтың тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Қызығушылық оятуҮстелдің үстіне әдемі қуыршақтарды алдын-ала тізіп қояды,балаларға сұрақ қояды:-Балалар, мынау қандай ойыншық ? Неліктен қуыршақпен қыз балалар ғана ойнайды?Оқушылар жауап береді.
Мағынаны тану1.Сөздікпен жұмыс.Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды,оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым.Оқылым. Жаңа сөздердітыңдайды, мұғалім-менбіргеоқиды. Айтылым. Жаңа сөздерді дұрыс айтылуына байланысты ауысша жаттығу жүргізеді.


2.Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.А)Берілген мәтінді бір оқушыға оқытады,мәтіннің желісі бойынша сұрақ қояды,мәтіндегі тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді оқушыларға түсіндіреді,қайталатады.Тыңдалым.Оқылым. Мәтінді тындайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды.


Ә) «Дұрыс айт!»айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады,бірнеше рет қайталатады.Айтылым.Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады,қайталайды.


3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.А) Айтылым.Оқылым.Айтылым.Жазылым.Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Айтылым.Оқылым.Айтылым.Жазылым.Қауіпсіздік ережесін оқиды,орыс тіліне аударады,сұрақтарға жауап береді,суретпен сәйкестендіріп жазады.


Ә)Айтылым.Оқылым.Жазылым.Айтылым.Тілдесім.Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.Оқылым.Жазылым. Айтылым. Тілдесім.Көп нүктенің орынатиісті әріпті қойып оқиды,сұрақтарға жауап береді,қағазға ертегі кейіпкерлерінің суретін салады,қойлым қояды.


Б) «Сыр сандықтағы» сөздер.«Сыр сандыққа» салынған сөздерді есте сақтайды, талдайды.


4.Мәнерлеп оқу.Оқулықтағы өлеңді оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады.Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді тапқызып,олармен сөйлем ойлатады.Өлеңді жаттатады.Тыңдалым.Оқылым.Айтылым.Тыңдайды,өлеңді дұрыс оқуға машықтанады.Жаңа сөздерді қайталайды.Жаттайды.


5.Сергіту сәті.Оқушылармен бірге «Біздерде бар қуыршақ» әнінің бір шумағын айтады.«Біздерде бар қуыршақ» әнінің бір шумағын айтады.
ОйтолғанысОқушылардың ойлар өрісін дамыту үшін оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады.Тапсырмалардың шартын орындайды.
БекітуЖазу дәптерімен жұмыс.Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды.
БағалауФормативті бағалау.Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойын айтып,қорытынды бағаны өзі қояды.«Бағдаршам»үлгісі бойынша бағаланады.
Үйге тапсырмаОқулықтағы 2-тапсырманы орындау.

РефлексияМұғалім кері байланыс әдісімен кесте таратады.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кестеге толтырады.














Күні:Сынып: 4
Сабақтың тақырыбыМен не үйрендім?
Білімділік:

Дамытушылық:

Тәрбиелік:
Тақырып бойынша шағын әңгіме құрау арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.Сабақ барысында интербелсенді әдістерді қолдану арқылы танымдық қабілетін дамыту.Қарапайым сөйлеу үлгілерін негізінде өзі тұтынатын заттарды қадірдеуге, ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері
Жетістік критерийлері:Оқушының төмен жетістігі (ОТЖ):сөйлемдер құрай алады, сұрақтарға жауап береді.Оқушылардың орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясыеда меңгерген жаңа заттық атаулардың маағыналарын түсінеді,сөйлесім әрекетін орынды қолданады. Оқушылардың жоғарғы жетістігі (ОЖЖ):5-6 сөйлемнен тұратыншағын әңгіме жазады: қуыршақтардың сапалық тұрғыдан сипаттайды, қуыршақтарды қатыстырып, көріністер ұйымдастырады.
Негізігі түсініктер:Қуыршақ, сахна, театр, қойлым.
Сабақта қолданылатын материадар:Интерактивті тақта,слайдтар,қуыршақ , плакаттар, маркерлер, тест тапсырмалары жазылған A4 парағы.
Оқу әдістемесі:Көрнекілік, сұрақ жауап, диалог, топтық жұмыс, «Жүректен жүрекке»тренингі, «Тірек сөздер» стратегиясы, «Жұптас, ойлан. Пікірлес» стратегиясы, ассоциаграмма, тест тапсырмалары, сергіту жаттығулары.
Дереккөздері:Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,сөздік
Тапсырмалар:Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу«Жүректен жүрекке»тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.Оқушылар мұғалімдерімен бірге қайталап, бір-біріне жақсы тілектер айтады: «Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жаөсы жауап бер».
Өткен сабақты тексеруӨткен сабақтың тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Қызығушылық оятуОқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға (қуыршақ, сахна, ертегі, театр, т.б) бәрнеше сөздер жазады.Оқушылар кезек кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, әр сөзге ассоциаграмма құрайды.
Мағынаны тану1.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.А)Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.Айтылым. Сөйлем құрап айтады.


2.Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.А)Берілген мәтінді бір оқушыға оқытады,мәтіннің желісі бойынша сұрақ қояды,мәтіндегі тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді оқушыларға түсіндіреді,қайталатады.Тыңдалым.Оқылым. Мәтінді тындайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды.


Ә) «Дұрыс айт!»айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады,бірнеше рет қайталатады.Айтылым.Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады,қайталайды.


3. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.А) Айтылым. Оқылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындау.

Айтылым. Оқулым. Сұрақтарға жауап береді, суретке қарап әңгіме құрастырады, қойылымды рөлге бөліп оқиды.


Ә)Жазылым. 2-тапсырманы орындатады.Жазылым. Суреттерді сөздермен сәйкестендіріп, сөйлем құрайды, сөйлемді толықтырып жазады, кестеге қарап, жыл атауларын рет ретімен жазып шығады.


Б) «Сыр сандықтағы» сөздер. «Сыр сандықтағы» сөздерді есте сақтайды, талдайды.


4.Мәнерлеп оқу. Б. Табылдының «Наурыз» айдарымен берілген оқулықтағы өлең оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді тапқызып, олармен сөйлем құрастырады.Наурыз жыл басы Наурыз тойы жыр аңыз.Қызыл дулы мерекеҚызық думан құрамыз. Тыңдалым.Оқылым. Жазылым.Тыңдайды, өлеңді дұрыс оқуға машықтанады. Жаңа сөздерді қайталайды. Жаттайды.


5.Сергіту сәті. «Ұлыстың ұлы күні» дидактикалық ойынын ойнатады. Ойынның шарты бойынша оқушылардың қолына доп береді.Оқушылар шеңбер құрады, бір біріне допты лақтыра отырып, наурыз туралы жақсы сөздер мен тілектер айтады.
ОйтолғанысОқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.Оқылым.Жазылым.Тілдесім.Рөлге бөліп оқиды, кластар жасайды, қай жылы туғандарын жазады.
БекітуЖазу дәптерімен жұмыс.Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды.
БағалауФормативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қортынды бағана өзі қояды.«Бағдаршам» үлгісі бойынша бір -бірін бағалайды.
Үйге тапсырмаОқулықтағы 4-тапсырманы орындау.

РефлексияМұғалім смайликтер таратып береді.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы білдреді.
















Күні:Сынып: 4
Сабақтың тақырыбыНаурыз мейрамы келді. Наурыз мейрамына бардық. Жыл басы.
Білімділік:

Дамытушылық:

Тәрбиелік:
Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы наурыз мейрамы туралы ақпарат беру.Жаңа тақырып аясында берілген қысқа сөйлемдердер мен қысқа мәтіндер бойынша жұмыс істеу арқылы ойлауға, ізденуге жетелеу.Қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану арқылы ұлттық салт дәстүрді, құндылықтарды сақтай, қадірлей білуге тәрбиелеу.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері
Жетістік критерийлері:Оқушының төмен жетістігі (ОТЖ):ұлттық мерекеге қатысты жаңа сөздерді қатыстырып сқйлем құрады, достарымен наурыз мейрамы жайлы сөйлеседі, ақпарат береді. Оқушылардың орташа жетістігі (ООЖ): наурыз мейрамына қатысты жаңа сөздерді тілдесім барысында тиімді қолдана алады, сыныптастарымен диалог құрады. Оқушылардың жоғарғы жетістігі (ОЖЖ):Наурыз мейрамы жөнінде мәтін құрай алады.
Негізігі түсініктер:Ұлттық ойындар, алаңға жинал, көңілді, көшеге шықты, таласу.
Сабақта қолданылатын материадар:Интерактивті тақта,слайдтар, плакаттар, маркерлер, A4 парағы, доп, дөңгелек жасыл, сары, қызыл қағаздар, наурыз мейрамы туралы суреттер, альбомдар мен буклеттер, смайликтер.
Оқу әдістемесі:Түсіндіру, сұрақ жауап, диалог, «Көңіл күй анықтау»тренингі, «Ой шақыру» әдісі, ассоциаграмма, сергіту жаттығулары.
Дереккөздері:Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,сөздік
Тапсырмалар:Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу«Көңіл- күй анықтау»тренингінің негізінде сабақ барысында оқушыларға A4 парағы мен маркерлер таратылады. Оқушылар параққа маркерлермен өзінің көңіл- күйін күліп немесе суреттер (смайликтер) (күліп немесе езу тартып тұрған , қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады.
Өткен сабақты тексеруӨткен сабақтың тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Қызығушылық оятуОқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «наурыз» сөзіне ассоциаграмма құрғызады.Әр оқушы тақтадағы ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады.
Мағынаны тану1.Сөздікпен жұмыс.Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөзздермен таныстырады, аудармасын айтады. оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.Тыңдалым.Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды., оқиды, мұңаліммен бірге қайталайды.Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.


2.Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.А)Берілген мәтінді бір оқушыға оқытады,мәтіннің желісі бойынша сұрақ қояды,мәтіндегі тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді оқушыларға түсіндіреді,қайталатады.Тыңдалым.Оқылым. Мәтінді тындайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды.


Ә) «Дұрыс айт!»айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады,бірнеше рет қайталатады.Айтылым.Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады,қайталайды.


3. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.А) Айтылым. Оқылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындау.

Айтылым. Оқулым. Сұрақтарға жауап береді, суретке қарап әңгіме құрастырады, қойылымды рөлге бөліп оқиды.


Ә)Жазылым. 2-тапсырманы орындатады.Жазылым. Суреттерді сөздермен сәйкестендіріп, сөйлем құрайды, сөйлемді толықтырып жазады, кестеге қарап, жыл атауларын рет ретімен жазып шығады.


Б) «Сыр сандықтағы» сөздер. «Сыр сандықтағы» сөздерді есте сақтайды, талдайды.


4.Мәнерлеп оқу. Б. Табылдының «Наурыз» айдарымен берілген оқулықтағы өлең оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді тапқызып, олармен сөйлем құрастырады.Наурыз жыл басы Наурыз тойы жыр аңыз.Қызыл дулы мерекеҚызық думан құрамыз. Тыңдалым.Оқылым. Жазылым.Тыңдайды, өлеңді дұрыс оқуға машықтанады. Жаңа сөздерді қайталайды. Жаттайды.
ОйтолғанысОқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.Жазылым. Тілдесім.Өзінің жұбымен ертегі құрастырады, жазған ертегілерін айтады.
БекітуЖазу дәптерімен жұмыс.Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды.
БағалауФормативті бағалау.«Жалпы сұрақ» техникасы бойынша бағаланады.
Үйге тапсырмаҚуыршақ туралы қысқа тақпақтар жаттау.

РефлексияКүн шапақтары салынған A4 парағы таратылады.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін күн шапақтарына жазып, тақтаға ілінеді.


























Күні:Сынып: 4
Сабақтың тақырыбыНаурызкөже.
Білімділік:

Дамытушылық:

Тәрбиелік:
Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы наурызкөже жөнінде, оны даярлау жолдары туралы ақпарат беру.Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтік минумумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру.Қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану арқылы ұлттық салт дәстүрді, құндылықтарды сақтай, қадірлей білуге тәрбиелеу.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері
Жетістік критерийлері:Оқушының төмен жетістігі (ОТЖ):наурызкөже туралы мәлімет береді, достармен сөйлеседі. Оқушылардың орташа жетістігі (ООЖ): ұлттық мерекеге қатысты жаңа сөздерді тілдесім барысында тиімді қолдана алады. Оқушылардың жоғарғы жетістігі (ОЖЖ):тақырып аясында тілдік қарым қатынас құрады алады, наурызкөже жайлы мәтін құрайды.
Негізігі түсініктер:Наурызкөже, тағам, дайындау, пісіру.
Сабақта қолданылатын материадар:Интерактивті тақта,слайдтар, плакаттар, маркерлер, A4 парағы, доп, дөңгелек жасыл, сары, қызыл қағаздар, наурыз мейрамы туралы суреттер, альбомдар мен буклеттер, смайликтер.
Оқу әдістемесі:Сипаттау, түсіндіру, сұрақ жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Жеке әңгіме»техникасы, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,сөздік
Тапсырмалар:Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуМұғалім оқушыларды «Шаттық шеңбері» тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.Оқушылар «Шаттық шеңбері» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір біріне сәттілік, жақсы тәлектер айтады.
Өткен сабақты тексеруӨткен сабақтың тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды,түзетеді,бағалайды.Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Қызығушылық оятуОқушыларға сұрақтарға қояды: - Балалар, сендерге наурыз мейрамы ұнайма? Наурызда қандай дәм әзірленеді?Оқушылар кезек кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, әр сөзге ассоциаграмма құрайды.
Мағынаны тану1.Сөздікпен жұмыс.А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөзздермен таныстырады, аудармасын айтады. оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.Тыңдалым.Оқылым. Жаңа сқздерді тыңдайды., оқиды, мұңаліммен бірге қайталайды.Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.


Ә) Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқиды, талдайды. Жаңа сөздерді қайталатады, аудармасын айтады.Тыңдалым.Оқылым. Айтылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды, мұғаліммен бірге талдайды. Жаңа сөздерді айтады, қайталатады.


Б) «Дұрыс айт!»айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады,бірнеше рет қайталатады.Айтылым.Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады,қайталайды.


2.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.


Ә) «Сыр сандықтағы» сөздер.«Сыр сандыққа»салынған сөздерді есте сақтайды, талдайды.


3. Мәнерлеп оқу.О. Асқардың «Наурызкөже» өлеңін оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді тапқызып, олармен сөйлем ойлатады. наурызкөженің маңызын түсіндіреді.Арпа, бидай, тары бар,Қатық, малтағы бар.Ішілетін, жейтінніңБұл кһжеде бәрі бар.Тыңдалым.Оқылым. Жазылым.Тыңдайды, өлеңді дұрыс оқуға машықтанады. Жаңа сөздерді қайталайды.
ОйтолғанысОқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.Жазылым. Тиісті әріптерді қойып жатады.
БекітуОқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.Тілдесім. «Ақылды ұшақ» ойынының шартын орындайды.
БағалауФормативті бағалау. Мұғалім оқушылырды ң бағалауы бойынша өз ойын айтып,қортынды бағаны өзі қояды.«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.
Үйге тапсырма«Кел жаттайық!» айдарымен берілген өлеңді жаттау.

РефлексияМұғалім смайликтер таратып береді.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы білдреді.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Туркпенова Амангайша Толегеновна
Жарияланған уақыты:
2019-10-19
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
4 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1571504166
2222
333
444
555
666
7
888
999