Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Аквариумдағы балықтар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Балаларға балықтың түрлерін таныстыру. Түсінік беру. Суреттер көрсету.
Материалды ашып қарау
2017-2018 жылға арналған ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №22 «Балдырған » ортанғы тобы.Өткізілген күні: 15.02.2018Білім беру салалары: «Таным»Бөлімі: ЖаратылыстануТақырыбы: «Аквариумағы балықтар»Мақсаты:Б: Жанды табиғат бұрышын мекендеушілер туралы түсініктерін кеңейту;Д: Қарапайым дербес тәжірибе іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы балалардың түсініктерін дамыту;Т: Табиғатқа, тіршілік иелеріне қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.Қостілді компонент: балық-рыба, су –вода.Қажетті құрал -жабдықтар: слайд, суреттер, аквариум, балықтар, дәптермен жұмыс.Әдіс-тәсілі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, жұмбақ, дидактикалық ойындар.Сөздік жұмыс: қабыршақ, желбезек.
Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің әрекеті Бала әрекеті
Мотивациялық-түрткі-«Мұхит дыбысы» үнтаспадан тыңдатылады.

-Қоршаған орта дегеніміз не?
Балалар тыңдайды.

-Аспан, жер, күн, су, өсімдік жануарлар.
Ұйымдық-ізденуЖұмбақ жасыру:Сусыз өмір сүре алмайды.Аяғы жоқ, жүре алмайды.(Балық)(слайд арқылы көрсету).
  • Балалар, мына суреттерге қараңдаршы, ненің бейнесін көріп тұрсыңдар?
  • Балықтардың басқа жануарлардан айырмашылығы неде?
  • Балықтың денесі немен қапталған?
  • Қабыршақ сөзін бірнеше рет қайталау. Осы сөзге сөздік жұмысын жүргізу.Қабыршақ- балық денесін жауып тұратын, бөлек-бөлек, жұқа, қатты қабықша. Қостілді компонент: балық-рыба, су-вода.
  • Балалар, мынау не?
  • Аквариум –су жануарлары мен өсімдіктерін өсіруге арналған шыны ыдыс.
  • Олардың пішіні мен құрлысы әртүрлі болып келеді. Аквариум балықтардың табиғи жағдайына сәкес жабдықтарлады. Суы ауыстырылып тұрады. (слайдтан балықтарды көрсете отырып түсіндіру).
  • Балалар балықтың денесі үш бөліктен
  • тұрады. Олар: бас, кеуде және құйрық. Балықтар қанаттары арқылы суда еркін жүзе алады. Енді балықтың бас жағына назар аударыңдаршы, бүлк-бүлк етеді. Балалар, бұл –балықтың желбезегі. Олар осы желбезегі арқылы дем алады.
  • Қазақстанның өзен-көлдерінде жайын,
  • алабұға, шортан, табан және т.б. балықтар тіршілік етеді.
  • Жайын, алабұға, шортан –жыртқыш
  • балықтар. Олар су балдырларымен қатар шабақтарды, шаян, бақа, сүліктерді қорек етеді.Сергіту сәті: (саусаққа арналған)Балық жүзеді, сүңгіді,Таза суды бүлдірді.Бір көрінеді, жоқ болды,Әдемілеп секіреді.

    Дәптермен жұмыс.


    -Балық





  • Балықтардың
  • Балықтар суда жүзеді, олардың аяғы жоқ.
  • Қабыршақпен қапталған.




  • Қайталайды.



    Балық















    Тыңдайды.























    Сергіту сәтін орындайды.







    Рефлексті- түзетушілікДидактикалық ойын: «Жер, ауа, су».
  • Балалар, біз бүгін тақырыбымызды өлең
  • шумағымен аяқтаймыз;Күндей жадырап,Айдай арайлап.Жұлдыздай жарқырап,Судай мөлдір, таза көңілмен.




    Күтілетің нәтиже:Нені біледі: балық түрлерін, олардың тіршілігі туралы, балықтардың сусыз өмір сүре алмайтындығын.Қандай түсініктерді игереді: балаларға жеке берілген тапсырмаларды.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: жалпы балықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу.Тәрбиеші: Нурмаганбетова М.Х.





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нурмаганбетова Майя Хайруллаевна.
    Жарияланған уақыты:
    2019-05-15
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Тәрбие сағаты
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1557942209
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999