Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Алтын күз »
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге
Материалды ашып қарау
Күні: 17.09.2013 «Балауса» естияр тобында өткен кіріктірілген ашық ұйымдастырылған оқу-іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы: «Қатынас»Бөлімі: Тіл дамыту/ағылшын тілі Тақырыбы: «Алтын күз »Мақсаты:Балаларды күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру, суреттер бойынша балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорын байыту, тәрбиешіні тыңдап өздігінен байланыстыра сөйлеуге жетелеу, билингвизм әдісін қолдану арқылы балаларды ағылшын тілінде сөздерді айтуға үйрету, балалардың қойылған сұрақтарға толық жауап беруін қадағалау. Жұмбақ жасыру арқылы қиялын дамыту. Көкеністер мен жемістерді бір-бірінен ажырата білуге ойын ойнау арқылы үйрету. Күз мезгілінің тапсырмаларын орындау арқылы оқу іс-әрекетіне деген қызығушылықтарын арттыру. Табиғатты аялауға, әсемдікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, суретпен жұмыс, көрнекілік, түсіндіру, сөздікпен жұмыс, қайталау, сұрақ-жауап.Қолданатын көрнекілік: Күз мезгілінің суреттері, ағылшын-қазақ тілінде өлең-тақпақтар, жұмбақтар, сергіту сәті, құрсау, үнтаспа, муляждар, себеттер, Күз кейіпкері (қонақ), ноутбук, сары, қызыл, жасыл жапырақтар.Билингвизм: Күз-осень- autumn, сары- желтый-yellow, жапырақ-листья- leaf
Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті

















Мотивациялы-ынталандырукезең
Кіріспе бөлім:Ұйымдастырукезеңі:-Goodmorningboys&gilrs.-How are you?-I’m very glad to have seen you.-Балалар, сендерді көргеніме өте қуаныштымын. -Бір-бірімізге қарайық. Мен сендердің көздеріңнен қуаныш пен қызығушылық көріп тұрмын. -Бүгінгі күнімізді бір-бірімізге жылы сөз айтудан бастайықшы.-Very good.-Көңіл-күйлерің қалай?-Ендеше осы жақсы көңіл-күйімізбен іс-әрекетімізді бастайық.-Бүгін бізде ерекше күн. Бізге бүгін қонақтар келіп отыр.-Олай болса, апайларға өз білімімізді көрсетейік.--Sit down,straight please!Look at me children & answers my questions Кіріспе сұрақтар қою:-Балалар жылдың неше мезгілі бар?-Жыл мезгілдерін атаңдаршы?-Енді мен сендерге жұмбақ жасырамын.Жұмбақ жасыру.Жиын-терін болатын,Қамбаға астық толатын.Қызыл қырман ойнайтын,Қай мезгіл деп ойлайсың?-Дұрыс айтасыңдар, әрине бұл күз.-Бізге бүгін қонаққа Күз келіпті.-Сәлеметсіңдер ме, балалар?-Бүгін мен сендерге қонаққа келдім, балалар! Мен сендерге өзімнің сиқырлы жапырақтарымды ала келдім. Бұл жапырақтарда менің сендерге арналған тапсырмаларым бар. -Төрлет, Алтын күз.-Бүгін біз сендермен күз тақырыбында әңгімелесеміз.



-Good morning !-Very good

Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.



-What a happy day today,Boys & girls are very gay.They dance & playWhat a happy, happy day.

-Жақсы









Балалар өз орындарын отырады.

Балалар сұрақтарға жауап береді.



-Жылдың 4 мезгілі бар.- Қыс, көктем, жаз, күз









Балалар жұмбақтың шешімін табады.(Күз)

Балалар амандасады.-Сәлеметсің бе, Күз?











-Алтын күз орындыққа отырады.




































































Ұйымдастыру-ізденгіш кезең
Негізгі бөлім:-Енді назарларыңды мына көрініске аударыңдаршы.-What can you see in the picture?-Суретте не көріп тұрсыңдар?-Бұл суретте күз мезгілі бейнеленген. Күз жылдың төрт мезгілінің бірі. Күзде күн суытып, көлдер мен өзендер тартылып, өсімдіктер қурап, ағаштардың жапырақтары сарғайып түсе бастайды. Күзде табиғаттың бәрі сап-сары түске енеді. Жәндіктердің барлығы жоқ болып азайып жоқ болып кетеді. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Күн қысқарып, түн ұзара бастайды. Күз мезгілі өте бай мезгіл деп атауға болады. -Несімен бай? Өйткені күз мезгілінде арпа- бидай піседі, егіншілер егін жинайды,қамбалалардың барлығы астыққа толады, мал семіреді, көкеністер мен жемістер піседі. ( Муляждар көрсету).-Үш тілде айтайықшы?Билингвизм:Күз-осень- autumnСары-желтый-yellow, жапырақ-листья-leafАғылшын тілінде жыл мезгілдері туралы өлең оқу.-Repeat after me in chorus,pleaseSeasonsSpring is greenSummer is brightAutumn is yellowWinter is white-Енді біраз балалар сергіп алайықшы?Сергіту сәті. (Ағылшын тілінде)-And now, let’s rest a littie! Stand up!Clap, clap clap your hands,clap your hands together.Stamp, stamp stamp your feet,stamp your feet together.-Күз мезгілінің жапырақтарының тапсырмаларын орындайық.-Мынау жапырақтың түсі қандай?-Ендеше сары жапырақта берілген тапсырманы орындайық.-Мұнда жұмбақ жасырылған екен.-Жұмбақ шешкенді жақсы көресіңдер ме?-Балалар, ендеше мен сендерге мен жұмбақтар жасырамын.Жұмбақтар жасыру.
  • Көктемде ақ гүлге оранады,
  • Күзде қолға доп балып оранады.

  • Қалың киімді ұнатады,
  • Шешіндірсең жылатады.

  • Жерге қазық қақтым,
  • Басына айдар тақтым-Мынау жапырақтың түсі қандай?-Ендеше тоқ сары жапырақта берілген тапсырманы орындайық. Мында ойын берілген екен.-Менің сендермен мынадай ойын ойнағым келіп тұр?Ойынның аты «Көкеніс мен жемістерді ажырат» деп аталады.Ойынның мақсаты: балалар көкеністер мен жемістерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету, ойлау қабілетін, зейінін арттыру, қызығушылықтарын ояту.Ойынның шарты: Балалар, екі құрсаудың ішіне көкеністер мен жемістерді араластырып тастаймын. Екі топқа бөлініп сендер себеттің біреуіне көкеністерді, екінші себетке жемістерді жинауларың керек. Әуен қосылған кезде құрсауды айналып жүгіресіңдер. -Міне, қараңдаршы бір себетке көкеністерді жинадық, екінші себетке көкеністерді жинадық.Сұрақ-жауап сәті.-Жинаған жемістердің аттарын тайықшы?-Көкеністердің аттарын тайықшы?

    -Жемістер қайда өседі?-Көкеністер қайда өседі?



    Балалардың назарын суреттерге аударту.

    -Күз мезгілін көріп тұрмыз.







    Балалар тыңдап отырады.



































    Балалар үш тілде айтады.













    Балалар өлеңді хормен қайталайды.



















    Балалар қимылмен бірге көрсетіп жасайды.



    -Сары жапырақ.











    -иә.









    Балалар жұмбақтардың шешуін табады.(Алма)



    (Пияз)



    (Сәбіз)

    -Тоқ сары жапырақ.





























    Балалар орындарынан тұрады.





    Балалар екіге бөлініп, құрсауды айналып жүріп әуен тоқтағанда себеттің біреуіне жемістерді, екіншісіне көкеністерді жинайды.

    Балалар сұрақтарға жауап береді.

    -Алма, алмұрт, жүзім, банан, апельсин, лимон-Картоп, сәбіз, қызанақ, орамжапырақ, жүгері, бұрыш.-Ағаштың басында өседі.-Жерде өседі.




















    Рефлексиялы –түзету кезең

    Қортынды бөлім:Мынау жапырақтың түсі қандай?-Ендеше жасыл жапырақта берілген тапсырманы орындайық. -Күз мезгілі туралы кім өлең-тақпақтар біледі?

































    Сұрақ-жауап сәті.Answer my questions-Балалар, бүгін біз қандай тақырыпта әңгімелестік? (Суреттерін көрсетіп отыру)-Күзде қандай өзгерістер болады?-Күзде жапырақтар қандай түске енеді?- Күзде тағы нелер піседі?Балаларды мақтау, мадақтау.Күз сөйлейді.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.-Балалар қараңдаршы Күз сендерге өзінің жемістерін ала келіпті. Сендерге мынадай алмалар әкеліпті.-Балалар сендер бүгінгі оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар, ақылды, зейінді екенсіңдер.-Мен сендерге құр қол келген жоқпын, өзімнің сыйымды ала келдім.-Сау болыңдар, балалар! (Күз кетіп қалады)Thank you children, the lesson is over.



    -Жасыл жапырақ.





    Балалар күз туралы білетін өлеңдерін айтады.1-бала: Жайдары күз, жарқын күзАяулы күз, алтын күзДәнге толы ен далам,Дариядай шалқып жүр.

    2-бала:Мейірлі күз, мырза күзСыйлығыңа ырзамызАппақ арай таңында,Шомыламыз нұрға біз.

    3-бала:Күз де келді. Күз келді,Көкте бұлттар жүді енді.Күз де келді, күз келді,Құстар мекен іздеді.

    Балалар сұрақтарға жауап береді.-Күз-Құстар жылы жаққа ұшады, шөптер қурайды, күн қысқарып, түн ұзарады.-Сары түске енеді.

    -Жемістер мен көкеністер









    Балалар тыңдап отырады.











    Балаларға алмалар таратылады.

    Балалар қонақпен қоштасады.-сау, болыңыз!



    Күтілетін нәтиже: Күз мезгілі жайлы күзде қандай маусымдық өзгерістер болатыны жайлы білді. Күз мезгілі жомарт күз, өте бай мезгіл екенін білді. Суреттерге қарап өз ойларын айта білді. Ағылшын және қазақ тілдерінде күз мезгілі туралы өлең-тақпақтар айтты. Болу керек. Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап берді. Сөздерді үш тілде айта білді. Көкеністер мен жемістерді ажырата білді, аттарын атай алады. Күз мезгілінің тапсырмаларын орындай білді.Істей білу керек: Шыдамдылық, шапшаңдылық, қабілеттерін, достықты, ұйымшылдықты көрсете білді.





































    Күні: 18.11.2013Уақыты: 9.05-9.50«Балауса» тобының ұйымдастырылғаноқу-іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы: «Шығармашылық» / «Таным» Бөлімі: Сурет салу/ қоршаған ортамен таныстыру.Тақырыбы: «Ұя» (Түрлі-түсті бояумен салу)/Құстар әлеміндегі күздік өзгерістер». Мақсаты:Білімділік: Балаларға құстар жайлы түсініктер беру, олардың түрлерін ажырата білуге үйрету. Құстар әлеміндегі күздік өзгерістер жайлы айту. Сурет бойынша әңгімелеу.Дамытушылық: Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін, қиялын арттыру, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту, жұмбақтар жасыру арқылы ойлауын, қиялын дамыту, тілдерін жетілдіру. Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.Тәрбиелік: Құстарды аялауға, қамқорлық жасауға, сүйіспеншілікке баулу. Еңбексүйгіштікке, табандылыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, қайталау.Қолданатын көрнекілік: Ұя суретінің үлгісі, ноутбук (слайд), құстардың суреті, жұмбақтар, тыйым сөздер, ойын, түрлі – түсті бояулар, қағаз, қылқалам. Билингвизм: Ұя-гнездо-nest, құстар – птицы – birds.
    Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті

















    Мотивациялы-ынталандырукезең


    Ұйымдастыру кезеңі:-Балалар барлығымыз орнымыздан тұрып бүгінгі күнмен, бір-бірімізбен амандасып алайық.





















    Сұрақ-жауап сәті



    -Қазір жылдың қай мезгілі?-Күз айларын атаңдаршы?

    -Күз мезгілінде қандай маусымдық өзгерістер болады?







    Шеңберге тұрып жылы сөздерді айту арқылы бір-біріне көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды. Тақпақты барлығы бірге қуанышты түрде айтып береді.Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Күлімдеген күндейміз,Ренжісуді білмейміз.Қуанамын менде,Қуанасың сенде,Қуанайық достарым,Арайлап атқан күнге.

    Балалардың жауаптары тыңдалады.

    -Жыл мезгілі күз-Қыркүйек, қазан, қараша.

    -Күз мезгілін көріп тұрмыз.

    Жаңбыр жауады, күн қысқарып, түн ұзарады.

































































































    Ұйымдастыру-ізденгіш кезең
    Негізгі бөлім:Таңғалдыру сәті:-Бүгін бізге сабаққа бір топ дала құстары ұшып келді. Ноутбуктен слайд көрсету.

    -Осы дала құстардың аттарын атаңдаршы?Құстар өзбетінше табиғатта тіршілік етеді. Олар ағаш немесе бұта арасына ұя салып өмір сүреді.Өз тамақтарын тауып жейді. Құстар тамақ қалдықтарымен, дәндермен, ағаш басында тұрып қалған кепкен жемістермен қоректенеді. -Құстардың ішінде жылы жаққа ұшатын құстар болады, және қыстап қалатын құстар болады.Жылы жаққа ұшып кететін құстар: қарлығаш, қараторғай, ұзақҚыстап қалатын құстар: қарға, сауысқан, бозторғай, көгершін. Суық жақта қалатын құстардың жүні денесіне тығыз орналасады, қанаттарының астына қалың мамық өседі. Өйткені олар суыққа төзімді.

    - Мынадай тыйым сөздер бар. * Құстардың ұясын бұзба. * Құстың жұмытрқасын жарма. * Құсты өлтірме, атпа.

    -Қане, балалар үш дауыс әдісімен жай дауыспен, орташа дауыспен, көтеріңкі дауыспен үш тілде хормен қайталап айтайықшы?(Үш дауыс әдісімен қайталау)Билингвизм: Ұя-гнездо-nest, құстар – птицы – birds.Ноутбуктен слайд арқылы көрсету.-Мынау не?-Аттарын атайықшы?Ұяның үлгісінің тақтаға іліп қою.-Енді мына ұяның салынған үлгісіне қарайық.-Қандай геометриялық пішіндерден құралған.-Дұрыс, айтасыңдар.-Олай болса бүгін біз қыстап қалатын құстарға арнап ұяның суретін саламыз. Бір үлгісін салып көрсету.

    -Ең бірінші шаршыдан ұяның қабырғасын жасаймыз, оны қоңыр түспен бояймыз, үшбұрыштан ұяның шатырын жасаймыз, сары түспен бояймыз, дөңгелектен ұяның есігін жасаймыз.

    Балалардың жұмыстарын қадағалау.

    -Енді біраз балалар сергіп алайықшы?Сергіту сәті. Біз кішкентай баламыз,Өсіп-өніп толамызКөкке қарай талпынып,Күнге қолды созамыз.Қанат қағып ұшамыз,Қарлығаштай қалықтапБір отырып, бір тұрыпЖаттығулар жасаймыз.

    -Балалар жұмбақ шешкілерің келе ме?Жұмбақ жасыру.-Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын. Сендер шешуін табыңдар

  • Күндіз соқыр не деген?
  • Түнде қандай көреген

  • Екі айыр құйрығы
  • Қия мұрт қанатыОл құстардың жүйрігі








    -Қарға, жапалақ, сауысқан, тоқылдақ, торғай, көгершін, бүркіт.













    Балалар тыңдап отырады.



































    Балалар үш дауыс әдісімен хормен үш тілде қайталайды.













    -Геометриялық пішіндер.Дөңгелек, үшбұрыш, шаршы, сопақша, тіктөртбұрыш.

    -Үшбұрыш, шаршы, дөңгелек.

















    Балалар зейін салып қарап отырады.





    Балалардың өз бетінше жұмыстары.











    Балалар қимылмен бірге көрсетіп жасайды.













    -ИәБалалар тыңдап отырады.





    Балалар жұмбақтардың шешуін табады.

    (Үкі)

    (Қарлығаш)




















    Рефлексиялы –түзету кезең

    Қорытынды бөлім:-Менің сендермен мынадай ойын ойнағым келіп тұр?

    Ойынның аты:«Ұшты-ұшты» Ойынның мақсаты: Балалар қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Ойын шарты: Ұшты-ұшты дегенде ұштаны болса қолдарын көтеріп қанаттарын жаяды, ұшпайтын болса қанаттарын жаймайды. Кім ойыннан жаңылса сол бала, өлең-тақпақ айтып береді.Ұшты-ұшты қарға ұшты,Ұшты-ұшты арба ұшты...Сұрақ-жауап сәті.-Қандай құстардың түрлерін білесіңдер?-Құстар немен қоректенеді?Балаларды мақтау, мадақтау.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.






















    Балалар ойын шарты бойынша ойынды бастайды.











    Балалар сұрақтарға жауап береді.



    Күтілетін нәтиже: Білу керек: Балалар құстар әлеміндегі күздік өзгерістер жайлы толық меңгерді. Құстар түрлерін ажырата білді, түсініктері қалыптасты.Болу керек: Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап берді. Берілген сөздерді үш тілде атай білді. Істей білу керек: Шыдамдылық, шапшаңдылық қабілеттерін көр «Аружан» тобының ұйымдастырылған оқу-іс-әрекетінің технологиялық картасы 19.11.2013Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: Тіл дамытуТақырыбы: «Ересектер еңбегі»Мақсаты:Білімділік: Балаларға күз мезгілінің өзгерістерін айту, маусымдық өзгерістер жайлы, ересектер еңбектері жайлы әңгімелеп беру арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Сұрақтарға толық жауап беруін қадағалау. Сурет бойынша әңгімелеу.Дамытушылық: Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін, қиялын арттыру, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту, Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, еңбексүйгіштікке, достыққа баулу.Әдіс - тәсілдері: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ –жауап, суретпен жұмыс.Қолданатын көрнекілік: Альбом, сюжеттік суреттер, ноутбук (слайд),.өлең – тақпақтар, жұмбақтар, дидактикалық ойын.Билингвизм: Күз – осень –autumn.
    Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті

















    Мотивациялы-ынталандырукезең


    Ұйымдастыру кезеңі:Жылулық шеңберіне тұрып, жылы сөздер айту.-Балалар, қуанышымызды бір-бірімізге жеткізейік.



















    Таңғалдыру сәті: Қонаққа Айнұр қуыршақ келеді.-Сәлеметсіңдер ме, балалар!Сұрақ-жауап сәті-Қазір жылдың қай мезгілі?

    Енді назарларыңды мына көрініске аударыңдаршы.-Суретте не көріп тұрсыңдар?-Күз мезгілінде қандай маусымдық өзгерістер болады?









    -Күз айларын атаңдаршы?







    Шеңберге тұрып жылы сөздерді айту арқылы бір-біріне көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды. Тақпақты барлығы бірге қуанышты түрде айтып береді.Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Күлімдеген күндейміз,Ренжісуді білмейміз.Қуанамын менде,Қуанасың сенде,Қуанайық достарым,Арайлап атқан күнге.

    Балалар қонақпен амандасады-Сәлеметсің бе Айнұр!

    Балалардың жауаптары тыңдалады.

    -Жыл мезгілі күз

    -Күз мезгілін көріп тұрмыз.Бұл суретте күз мезгілі бейнеленген. Күзде табиғаттың бәрі сап-сары түске енеді. Ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. Орманның іші сары кілем жайғандай сары болады. Жаңбыр жауады, күн қысқарып, түн ұзарады.Қыркүйек, қазан, қараша.











































































    Ұйымдастыру-ізденгіш кезең


    Негізгі бөлім:-Күз туралы өлең-тақпақ білесіңдер ме?

































    Ноутбуктен слайд көрсету.Ересектер еңбегі жайлы әңгімелеп беру.Күз мезгілінде адамдар егін жинайды, көкеністер мен жемістерді жинайды. Адамдар көп еңбек етеді.-Қане, балалар үш тілде айтайықшы?Билингвизм: Күз – осень –autumn.-Енді біраз балалар сергіп алайықшы?Сергіту сәті. Біз кішкентай баламыз,Өсіп-өніп толамызКөкке қарай талпынып,Күнге қолды созамыз.Қанат қағып үшамыз,Қарлығаштай қалықтапБір отырып, бір тұрыпЖаттығулар жасаймыз.

    - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын.Жұмбақ жасыру.Жиын-терін болатын,Қамбаға астық толатын.Қызыл қырман ойнайтын,Қай мезгіл деп ойлайсың?-Дұрыс айтасыңдар, әрине бұл күз.





    Балалар күз туралы білетін өлеңдерін айтады.1-бала: Жайдары күз, жарқын күзАяулы күз, алтын күзДәнге толы ен далам,Дариядай шалқып жүр.

    2-бала:Мейірлі күз, мырза күзСыйлығыңа ырзамызАппақ арай таңында,Шомыламыз нұрға біз.

    3-бала:Күз де келді. Күз келді,Көкте бұлттар жүді енді.Күз де келді, күз келді,Құстар мекен іздеді.

    Балалардың назарын суреттерге аударту.











    Балалар тыңдап отырады.

    Балалар хормен үш тілде қайталайды.









    Балалар қимылмен бірге көрсетіп жасайды.









    Балалар жұмбақтардың шешуін табады.



    (Күз)























    Рефлексиялы –түзету кезең

    Қорытынды бөлім:-Менің сендермен мынадай ойын ойнағым келіп тұр? Ойынның аты:«Құстар қалай үн қатады?» (сөзбен ойналатын ойын)Ойынның мақсаты: Балалар құстардың дауысын айыру білу керек.Ойын шарты: Балалар құстардың дауысын сала білу керек.

    Балалар мынадай ойын ойнайық. Балалар барлықтарыңды шеңберге шақырамын.

    Аққу қиқылдайды,Бұлбұл сайрайды,Бүркіт шаңқылдайды,Көгершін уілдейді,Торғай шиқылдайды.

    Сұрақ-жауап сәті.-Қандай құстардың түрлерін білесіңдер?-Жемістерге нелер жатады?Балаларды мақтау, мадақтау.Айнұр қуыршақ балаларды мақтап, салған суреттерін айтады.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.
























    Балалар шеңберде айналып жүріп, құстардың дауыстарын салады























    Балалар сұрақтарға жауап береді.



    Күтілетін нәтиже: Білу керек: Балалар құстар әлеміндегі күздік өзгерістер жайлы толық меңгерді. Құстар түрлерін ажырата білді, түсініктері қалыптасты.Болу керек: Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап берді. Берілген сөздерді үш тілде атай білді. Апельсиндер мен лимондардың суретін сала білді.Істей білу керек: Шыдамдылық, шапшаңдылық қабілеттерін көрсете білді.



















































    Күні: 6.02.2014 «Балауса» тобының ұйымдастырылған оқу-іс-әрекетінің технологиялық картасы Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Экология негіздеріТақырыбы: «Ересектер еңбегі»Мақсаты:Білімділік: Балаларға қыс мезгілінің өзгерістерін айту, маусымдық өзгерістер жайлы, ересектер еңбектері жайлы әңгімелеп беру арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Сұрақтарға толық жауап беруін қадағалау. Сурет бойынша әңгімелеу.Дамытушылық: Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін, қиялын арттыру, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту, Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, еңбексүйгіштікке, достыққа баулу.Әдіс - тәсілдері: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ –жауап, суретпен жұмыс.Қолданатын көрнекілік: Альбом, сюжеттік суреттер, ноутбук (слайд),.өлең – тақпақтар, жұмбақтар, дидактикалық ойын.Билингвизм: Қыс-зима-winter
    Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті

















    Мотивациялы-ынталандырукезең


    Ұйымдастыру кезеңі:Жылулық шеңберіне тұрып, жылы сөздер айту.-Балалар, қуанышымызды бір-бірімізге жеткізейік.



















    Таңғалдыру сәті: Қонаққа Айнұр қуыршақ келеді.-Сәлеметсіңдер ме, балалар!Сұрақ-жауап сәті-Қазір жылдың қай мезгілі?

    Енді назарларыңды мына көрініске аударыңдаршы.-Суретте не көріп тұрсыңдар?-Қыс мезгілінде қандай маусымдық өзгерістер болады?

    -Қыс айларын атаңдаршы?



    Шеңберге тұрып жылы сөздерді айту арқылы бір-біріне көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды. Тақпақты барлығы бірге қуанышты түрде айтып береді.Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Күлімдеген күндейміз,Ренжісуді білмейміз.Қуанамын менде,Қуанасың сенде,Қуанайық достарым,Арайлап атқан күнге.

    Балалар қонақпен амандасады-Сәлеметсің бе Айнұр!

    Балалардың жауаптары тыңдалады.

    -Жыл мезгілі қыс

    Балалардың жауаптары тыңдалады.

    Желтоқсан, қаңтар, ақпан



























    Ұйымдастыру-ізденгіш кезең


    Негізгі бөлім:-Қыс туралы өлең-тақпақ білесіңдер ме?

    Ноутбуктен слайд көрсету.Ересектер еңбегі жайлы әңгімелеп беру.

    -Қане, балалар үш тілде айтайықшы?Билингвизм: Қыс-зима-winter-Енді біраз балалар сергіп алайықшы?Сергіту сәті. Біз кішкентай баламыз,Өсіп-өніп толамызКөкке қарай талпынып,Күнге қолды созамыз.Қанат қағып үшамыз,Қарлығаштай қалықтапБір отырып, бір тұрыпЖаттығулар жасаймыз.

    - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын.Жұмбақ жасыру.Аппақ-аппақ ақ мамықЖерде жатыр тапталып.Бұл не, балалар?





    Балалар қыс туралы білетін өлеңдерін айтады.





    Балалардың назарын суреттерге аударту.





    Балалар хормен үш тілде қайталайды.





    Балалар қимылмен бірге көрсетіп жасайды.









    Балалар тыңдап отырады.Балалар жұмбақтардың шешуін табады.



    (Қар)













    Рефлексиялы –түзету кезең

    Қорытынды бөлім: Сұрақ-жауап сәті.Балаларды мақтау, мадақтау.Айнұр қуыршақ балаларды мақтап айтады.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.



    Балалар сұрақтарға толық жауап береді.











    Күтілетін нәтиже: Білу керек: Балалардың қыстағы ересектер еңбегі жайлы түсініктері қалыптасты. Суретке қарап өз ойларын толық жеткізді.Болу керек: Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап берді. Берілген сөздерді үш тілде атай білді. Істей білу керек: Шыдамдылық, шапшаңдылық қабілеттерін көрсете білді.











































































    Күні: 21.11.2013Уақыты: 9.05-9.50«Балауса» тобының ұйымдастырылғаноқу-іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: ЖапсыруТақырыбы: «Пирамида». Заттық жапсыру Мақсаты: Білімділік: Балалардың пирамида туралы түсініктерін қалыптастыру, қысқаша мәлімет беру, Ойыншықтардың түрлерін айту арқылы ойлауын, қиялын дамыту, ауыз екі сөйлеулерін жетілдіру. Қалай салу әдісін көрсету. Билингвизм арқылы үш тілділікті меңгерту. Қалай жапсыру әдіс – тәсілдерін көрсету. Дамытушылық: Сурет бойынша әңгімелеу. Ойлауын, есте сақтауын, қиялын, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту. Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Тәрбиелік: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға, бірлесе ойнауға, достыққа тәрбиелеу. Әдіс - тәсілдері: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, әңгімелеу.Қолданатын көрнекілік: Ойыншықтар, пирамиданың үлгісі, түрлі – түсті бояулар, қағаз, доп.Көрнекіліктер: Суреттер,пирамида үлгісі, түрлі – түсті қағаз, қайшы, желім, сергіту сәті, жұмбақтар,өлең – тақпақтар, Айнұр қуыршақ (қонақ), ноутбук (слайд).Билингвизм: Ойыншықтар – игрушки – toys.
    Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті

















    Мотивациялы-ынталандырукезең


    Ұйымдастыру кезеңі:Жылулық шеңберіне тұрып, жылы сөздер айту.-Балалар, қуанышымызды бір-бірімізге жеткізейік.



















    Сұрақ-жауап сәті (Қай бала допты қағып алады, сол бала сұраққа жауап береді)-Қазір жылдың қай мезгілі?

    Енді назарларыңды мына көрініске аударыңдаршы.-Неше жыл мезгілі бар?-Жыл мезгілдерін атаңдаршы?-Қазір жылдың қай мезгілі?-Күз айларын атаңдаршы?



    Шеңберге тұрып жылы сөздерді айту арқылы бір-біріне көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды. Тақпақты барлығы бірге қуанышты түрде айтып береді.Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Күлімдеген күндейміз,Ренжісуді білмейміз.Қуанамын менде,Қуанасың сенде,Қуанайық достарым,Арайлап атқан күнге.









    Балалардың жауаптары тыңдалады.































































































    Ұйымдастыру-ізденгіш кезең
    Негізгі бөлім:-Қандай ойыншық түрлерін білесіңдер?Ойыншықтар жайлы түсінік беру.Ноутбуктен слайд көрсету.Ойыншықтар қатты, жұмсақ, резеңкелі болып бөлінеді.-Мен сендерге ойыншықтар туралы өлең оқып беремін.Ойыншықтар. Қ. МырзалиевІші толған бөлменің,Ойыншығым мол меніңБосқа тізіп қоймайықКеле ғой дос ойнайық.-Енді осы өлеңді хормен қайталайық?

    -Ойыншықтарды үш тілде қайталайықшы?Билингвизм: Ойыншықтар – игрушки – toys.-Бүгін біз пирамида ойыншығын жапсырамыз. Бүгін түрлі-түсті қағазды қолданамыз.Пирамида үлгісінің тақтаға іліп қою.-Бұл не?-Неше түстен құралған?-Түстерін таңдаршы?Бір үлгісін салып көрсету.

    Балалардың жұмыстарын қадағалау.-Енді біраз балалар сергіп алайықшы?Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайықҚолды белге қояйықБұрыламыз оңға бірБұрыламыз солға бірБір отырамыз, бір тұрамызОрнымызды табамыз.

    -Балалар жұмбақ шешкілерің келе ме?Жұмбақтар жасыру.

  • Кеудесінде жаны жоқ
  • Тамырында қаны жоқМай жейдіСу ішеді

  • Аузы бар күлмейді
  • Аяғы бар жүрмейдіАйнымайды бөпеденБірақ сөйлеуді білмейді



    -Машина, қуыршақ, доп, ұшақ, қоян, түлкі, пирамида.

    Балалардың назарын суреттерге аударту.







    Балалар тыңдап отырады.















    Өлеңді балалар хормен қайталайды.

    Үш тілде қайталайды.









    -Пирамида-Төрт түстен құралған-Қызыл, көк, жасыл, сары.

    Балалардың өз бетінше жұмыстары.







    Балалар қимылмен бірге көрсетіп жасайды.







    -ИәБалалар тыңдап отырады.Балалар жұмбақтардың шешуін табады.

    (Машина)









    (Қуыршақ)





















    Рефлексиялы –түзету кезең

    Қортынды бөлім:-Менің сендермен мынадай ойын ойнағым келіп тұр?Ойынның аты «Қай ойыншық жоқ?» деп аталады.Ойынның мақсаты: Балалардың қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.Ойынның шарты: Балалар берілген слайдқа қарап қай ойыншық жоқ екенін айтады.Сұрақ-жауап сәті.-Қандай ойыншық түрлерін білесіңдер?Балаларды мақтау, мадақтау.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.







    Балалар ойын шарты бойынша ойнайды.



    Балалар сұрақтарға жауап береді.







    Күтілетін нәтиже: Ойыншық түрлерін ажырата білді, пирамида жайлы түсініктері қалыптасты.Болу керек. Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап берді. Берілген сөздерді үш тілде атай білді. Пирамида ойыншығын түрлі-түсті қағаздан жапсыра білді.Істей білу керек: Шыдамдылық, шапшаңдылық қабілеттерін көрсете білді.













































































    Күні: 19.11.2013 Уақыты: 9.10-9.55«Балауса» тобының ұйымдастырылғаноқу-іс-әрекетінің технологиялық картасы Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМТҚТақырыбы: «5 саны мен цифры»Мақсаты: Білімділік: Өткен тақырып туралы балалардың білімдерін тиянақтау, 5 санының пайда болуымен таныстыру, 5 санының жасалу жолдарын айту, 5 санының құрамымен таныстыру, Дамытушылық: Берілген тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлауын, қиялын дамыту, танымдық қабілеттерін арттыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту, санамақты айтқызу арқылы қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Тәрбиелік: Шапшаңдылыққа, табандылыққа тәрбиелеу.Қолданатын көрнекілік: 5саны мен цифры, өткен сандармен цифрлар, таратпа материалдар, сергіту сәті, ноутбук, суреттер, логикалық қисынды есептер, санамақ, таяқшалар, дидактикалық ойындар.Әдіс - тәсілдері: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, қайталау, топпен жұмыс.Билингвизм: Бес-пять-five
    Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті



















    Мотивациялы-ынталандырукезең
    Ұйымдастыру кезеңі:-Балалар, сендерді көргеніме өте қуаныштымын. -Бір-бірімізге қарайық. Мен сендердің көздеріңнен қуаныш пен қызығушылық көріп тұрмын. -Бүгінгі күнімізді бір-бірімізге жылы сөз айтудан бастайықшы.-Бүгінгі сабағымыз білім беру саласы-«Таным», ұйымдастырылған оқу іс-әрекет-математикаЖыл мезгіліне саяхат жасайық.Сұрақ-жауап сәті. (Ноутбуктен слайд арқылы суреттерін көрсету)-Бір жылда неше мезгіл бар?- Қазір жылдың қай мезгілі?-Күз айларын атаңдаршы?-Бір аптада неше күн бар?-Апта күндерін атап беріңдерші?

    -Балалар бүгін біз өткен сан мен цифрларды еске түсіреміз. -Қандай сандарды өттік?









    Санамақ айтқызу.-Санамақ білесіңдер ме?



















    Логикалық қисынды есептер.
  • Жұдырықта неше саусақ бар?
  • Дүкеннен анам 4 бұрышты 2 доп алып келді, оның біреуін ініме берді. Менде неше доп қалды?
  • Анасының мысығы, иті, қызы бар еді. Анасында неше бала бар?-Өткен сабақта қандай сандарды өттік?


    Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Қуан, шаттан, алақай!Қуанатын күн келді!Күліп шықты күн бүгінҚайырлы таң, қайырлы таң!

    Балалар өз орындарын отырады.







    Балалар сұрақтарға толығымен жауап береді.

    Балалардың жауаптары тыңдалады.Апта күндерін атау.Апта деген ағайдың,Жеті бірдей ұлы бар.Біріншісі-Дүйсенбі,Екіншісі-Сейсенбі,Үшіншісі-Сәрсенбі,Төртіншісі-Бейсенбі,Алтыншысы-Сенбі,Жетіншісі-Жексенбі.

    Балалар санамақты хормен қайталап береді.

    Бір дегенім-білекЕкі дегенім- егеуҮш дегенім-үскіТөрт дегенім-төсекБес дегенім-бесікАлты дегенім- асықЖеті дегенім-желкеСегіз дегенім-серкеТоғыз дегенім-торпақОн дегенім-оймақОн бір қара жұмбақ



    -(5)



    -(4 бұрышты доп болмайды.)



    -(1)

    -1,2,3,4


















































    Ұйымдастыру-ізденгіш кезең
    Негізгі бөлім:Жаңа тақырыппен таныстыру.-Яғни бүгін біз 5 саны және цифрымен танысамыз. Ноутбуктен 5саны мен цифрын көрсету.-5 саны мен цифры 4 санынан кейін тұрады. 5 санының құрамы 4 және1, 3 және 2 сандардан тұрады.

    Сурет бойынша есеп құрастыру.
  • Бұтада 4 торғай отыр еді, оған біреуі ұшып келіп қосылды. Сонда барлығы неше торғай болды? Яғни 4 ке 1 ді қосқанда 5 болады.


  • Табақта 3 алма бар еді, оған тағы 2 алма қостым. Табақта барлығы қанша алма болды?


  • Кірпі орманда келе жатып жерден 5 саңырауқұлақ тауып алды. Ал оның 2 уінтиін досына берді. Кірпіде неше саңырауқұлақ қалды?


  • Практикалық жұмыс.5 таяқшадан не құрастыруға болады? Деген сұраққа жауап ретінде практикалық жұмыс жүргізіледі.

    -5 цифрын үш тілде қайталап айтайықшы?Билингвизм: Бес-пять-five

    Дидактикалық ойын: «Қай сан жоқ?»Мақсаты: Балалардың сандар туралы білімдерін тиянақтау.Шарты: Тақтада 1 ден 5 ке дейін сандар беріледі. Сол сандардың ішінен бір сан алынады. Балалар мұқият қарап, қай сан жоқ екенін табу керек.

    Сергіту сәтіБала, бала, балақанКәне, қайсы алақан,Саусақтарың әйбәтБылай-былай ойнат.Топ, топ, топ басайықЖалаудан күн жасайық.Жаса-жаса алтын күн!Жаса, жаса жарқын күн!

    Суретпен жұмыс.«Аулада» атты тақырыпқа берілген сурет бойынша балалар әңгімелеп жаттығады.











































    -5 торғай болды.









    -Табақта 5 алма болды.







    -Кірпіде 3 саңырауқұлақ қалды.







    Балалар таяқшадан үй, пішіндер құрастырады.









    Балалар үш тілде қайталап айтады.













    Балалар ойын шарты бойынша қай санның жоқ екенін табады.











    Балалар қимылмен жасап көрсетеді.









    Бес құс ұшып жүр. Тауықтың екі балапаны бар. Төрт үйрек жүзіп жүр.т.б сөйлемдер құрап, өздерінің ойларын математикалық жүйеде әңгімелейді.

































    Рефлексиялы –түзету кезең

    Қортынды бөлім:ҚорытындылайықДидактикалық ойын: «Көршісін тап»Мақсаты: Сандар жайлы білімдерін бекіту. Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, есте сақтауын, дамыту, қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Ойын шарты: Тақтада сан беріледі. Берілген санның көршісін табу керек

    -3 санының алдыңғы көршісі қандай сан?-2 санының артқы көршісі қандай сан?-1 мен 3 тің ортаңғы көршісі?- 4 санының артқы көршісі?-4 санының алдыңғы көршісі?-3 пен 5 тің ортаңғы көршісі?

    .Дидактикалық ойын: «Қапшықтан неше ойыншық алдың?»Мақсаты: Балаларға заттың санын қолмен сипалап білуді үйрету.Ойын шарты: Балалар көздерін жұмып отырып қапшықтан қандай ойыншық алғандарын қолдарымен сипап-сезу арқылы айтады.Сұрақ-жауап сәті-Балалар бүгін біз қандай сан мен цифр өттік?-1ден 5 ке дейін тура санаңдаршы?-5 санының алдында қандай сан тұрады?Балаларды мақтау, мадақтау.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.























    Балалар тақтада берілген сандардың көршісін табады.















    Балалар ойын шарты бойынша кезектесіп келіп қапшықтан ойыншықтарды алу арқылы ойын жалғасады.



    Балалар сұрақтарға толық жауап береді.
    Күтілетін нәтиже:Білу керек: Балалар 5 санының пайда болуына мысал келтіру арқылы балалардың түсініктері қалыптасты, жаңа тақырыпты түсінді. 5 санының жасалу жолдарын білді. Болу керек: Логикалық тапсырмаларды орындай білді. Санамақтарды, апта күндерін атай білді. Берілген тапсырмаларды орындай білді. Істей білу керек: Қойған сұрақтарға толығымен жауап берді. «Көршісін тап», «Қапшықтан неше ойыншық алдың?» дидактикалық ойындарын ойнау арқылы қызығушылықтары арта түсті. Тапқырлық, табандылық, шапшаңдылық қабілеттерін көрсете білді.

































    Күні: 18.11.2013Білім беру саласы: «Шығармашылық» / «Таным» Бөлімі: Сурет салу/ қоршаған ортамен таныстыру.Тақырыбы: «Ұя» (Түрлі-түсті бояумен салу)/Құстар әлеміндегі күздік өзгерістер». Мақсаты:Білімділік: Балаларға құстар жайлы түсініктер беру, олардың түрлерін ажырата білуге үйрету. Құстар әлеміндегі күздік өзгерістер жайлы айту. Сурет бойынша әңгімелеу.Дамытушылық: Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін, қиялын арттыру, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту, жұмбақтар жасыру арқылы ойлауын, қиялын дамыту, тілдерін жетілдіру. Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.Тәрбиелік: Құстарды аялауға, қамқорлық жасауға, сүйіспеншілікке баулу. Еңбексүйгіштікке, табандылыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, қайталау.Қолданатын көрнекілік: Ұя суретінің үлгісі, ноутбук (слайд), құстардың суреті, жұмбақтар, тыйым сөздер, ойын, түрлі – түсті бояулар, қағаз, қылқалам. Билингвизм: Ұя-гнездо-nest, құстар – птицы – birds.Қатысқан бала саны: 26Өткізген тәрбиеші: Шериязданова Л. Ж.



    \





































    Күні: 21.11.2013Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: ЖапсыруТақырыбы: «Пирамида». Заттық жапсыру Мақсаты: Білімділік: Балалардың пирамида туралы түсініктерін қалыптастыру, қысқаша мәлімет беру, Ойыншықтардың түрлерін айту арқылы ойлауын, қиялын дамыту, ауыз екі сөйлеулерін жетілдіру. Қалай салу әдісін көрсету. Билингвизм арқылы үш тілділікті меңгерту. Қалай жапсыру әдіс – тәсілдерін көрсету. Дамытушылық: Сурет бойынша әңгімелеу. Ойлауын, есте сақтауын, қиялын, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту. Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Тәрбиелік: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға, бірлесе ойнауға, достыққа тәрбиелеу. Әдіс - тәсілдері: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, әңгімелеу.Қолданатын көрнекілік: Ойыншықтар, пирамиданың үлгісі, түрлі – түсті бояулар, қағаз, Көрнекіліктер: Суреттер,пирамида үлгісі, түрлі – түсті қағаз, қайшы, желім, сергіту сәті, жұмбақтар,өлең – тақпақтар, Айнұр қуыршақ (қонақ), ноутбук (слайд).Билингвизм: Ойыншықтар – игрушки – toys.Қатысқан бала саны:Өткізген тәрбиеші: Шериязданова Л. Ж.















    Күні: 03.02.2014 «Балауса» тобының ұйымдастырылғаноқу-іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы: «Шығармашылық» / «Әлеуметтік орта» Бөлімі: Сурет салу/ қоршаған ортамен таныстыру.Тақырыбы: «Теледидар» (қарындашпен салу)/Тұрмыстық заттар». Мақсаты:Білімділік: Балаларға тұрмыстық заттаржайлы түсініктер беру, олардың түрлерін ажырата білуге үйрету. Теледидар жайлы айту. Сурет бойынша әңгімелеу.Дамытушылық: Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін, қиялын арттыру, зейінін дамыту, тілдік қорларын молайту, жұмбақтар жасыру арқылы ойлауын, қиялын дамыту, тілдерін жетілдіру. Қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке, табандылыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: Көрнекілік, көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, қайталау.Қолданатын көрнекілік: Теледидар суретінің үлгісі, тұрмыстық заттардың суреті.Билингвизм: Теледидар-телевизор-TV set
    Әрекеттің кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті

















    Мотивациялы-ынталандырукезең


    Ұйымдастыру кезеңі:-Балалар барлығымыз орнымыздан тұрып бүгінгі күнмен, бір-бірімізбен амандасып алайық.





















    Сұрақ-жауап сәті



    -Қазір жылдың қай мезгілі?-Қыс айларын атаңдаршы?

    -Қыс мезгілінде қандай маусымдық өзгерістер болады?







    Шеңберге тұрып жылы сөздерді айту арқылы бір-біріне көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды. Тақпақты барлығы бірге қуанышты түрде айтып береді.Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Күлімдеген күндейміз,Ренжісуді білмейміз.Қуанамын менде,Қуанасың сенде,Қуанайық достарым,Арайлап атқан күнге.

    Балалардың жауаптары тыңдалады.

    -Жыл мезгілі қыс-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.

    -Қыс мезгілін көріп тұрмыз.

    Балалардың жауаптары тыңдалады.































    Ұйымдастыру-ізденгіш кезең
    Негізгі бөлім:Жаңа тақырыппен таныстыру.Тұрмыстық заттар жайлы әңгімелеу.

    -Мынау не?-Аттарын атайықшы?теледидардың үлгісінің тақтаға іліп қою.-Теледидар бізге не үшін керек?-Енді мына теледидардың салынған үлгісіне қарайық.-Қандай геометриялық пішіндерден құралған.-Дұрыс, айтасыңдар.

    Билингвизм: Теледидар-телевизор-TV set

    Бір үлгісін салып көрсету.

    Балалардың жұмыстарын қадағалау.

    -Енді біраз балалар сергіп алайықшы?Сергіту сәті. Біз кішкентай баламыз,Өсіп-өніп толамызКөкке қарай талпынып,Күнге қолды созамыз.Қанат қағып ұшамыз,Қарлығаштай қалықтапБір отырып, бір тұрыпЖаттығулар жасаймыз.











    -Теледидар, үтік, шәйнек, орындық, үстел, диван, төсек.













    Балалар тыңдап отырады.

    Балалар үш тілде қайталайды.

    Балалардың өз бетінше жұмыстары.











    Балалар қимылмен бірге көрсетіп жасайды.















    Рефлексиялы –түзету кезең



    Қорытынды бөлім:

    Сұрақ-жауап сәті.-Қандай тұрмыстық зат түрлерін білесіңдер?-Олар бізге не үшін керек?Балаларды мақтау, мадақтау.-Балалар бүгін сендер, оқу іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар. Рақмет.






    Балалар сұрақтарға жауап береді.



    Күтілетін нәтиже: Білу керек: Балалар тұрмыстық заттар жайлы толық меңгерді. Тұрмыстық заттардың түрлерін ажырата білді, түсініктері қалыптасты.Болу керек: Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап берді. Берілген сөздерді үш тілде атай білді. Істей білу керек: Шыдамдылық, шапшаңдылық қабілеттерін көр







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Малгаждарова Айнур Оралгазиновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573199548
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999