Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Анимация құру
Материал жайлы қысқаша түсінік: 5 сыныпқа информатика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Күні:04.04.2019Сынып: 5Мектеп:Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицейМұғалімнің аты-жөні: Абылайқызы ЖанарҚатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы



Анимация құру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
Сабақтың мақсаты Барлығы: Scratch бағдарламасы арқылы, қарапайым анимация жасау жолдарын практика жүзінде үйренеді.Көбі: шығармашылық ойлау қабілетін дамыта отырып, информатика пәніне деген қызығушылығын арттырадыКейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Бағалау критерийі Анимациялық эффектілермен таныса отырып, объектіге енгізіп, түрін өзгерте біледі.тақырып бойынша білімдерін пысықтап, практикада қолданады.сабақ бойынша белгілі бір ой қорытындылар жасаайды.өз бетінше слайд жасау.
Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:Дизайн, анимация , алгоритм, Scratch
Құндылықтарға баулу Жауапкершілікке, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге, қарым –қатынас жасау құндылықтарына баулу.
Пəнаралық байланыс сурет
АКТ қолдану дағдыларыВидеожазба , таныстырылым.














Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі:
  • Оқушылармен амандасу, түгендеу.
  • Оқушыларды қима қағаздарда жасырылған суреттер көмегімен екі топқа бөлу. 1 - топ – Теледидар, 2 - топ – Компьютер.







    Жаңа тақырыпты ашу.Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында әр топқа сөзжұмбақ жасыру.

    Сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? (оқушылар өз жауаптарын береді) Сабақтың тақырыбы мен сабақ мақсатын оқушылар мұғаліммен біріге отырып тұжырымдайды.






























    Сабақтың ортасы Жаңа сабақ: Оқушылар назарын интербелсенді тақтаға аудару. Тақырыпқа сай BilimLand жүйесінен видео көрсету.



    Сұрақтарға жауап беру

  • Scratch бағдарламасын калай іске қосамыз?
  • Scratch бағдарламасында жасалған жұмысты қалай сақтаймыз?
  • Scratch нелерден тұруы мүмкін?
  • Скрипт дегеніміз не?
  • Scratch бағдарламасындағы объектілерді қалай қозғалтамыз?


  • Топтық жұмыс. Балалар, Scratch бағдарламасы туралы жалпы не білесіңдер, соны «Білетінім» графасына, бұл бағдарлама туралы жалпы не білгің келеді, соны «Үйренгім келеді» графасына жазыңдар. (3-минут) Топ басшылары жазғандарын оқиды. 







    Жеке жұмыс: Scratch бағдарламасында тапсырма орындау.Компьютермен жұмыс.

    Оқушылардың әрқайсысына орындаған тапсырмаларының нәтижесіне қарай ауызша тиімді кері байланыс беремін.


    Интеракт.тақта































    Постер арқылы қорғау



    Сабақтың соңы Қорытындылау. Дескрипторларды интербелсенді тақтамен көрсету.Әр оқушы өзінің алған нәтижесін стикер жапсыру арқылы білдіреді.



    Оқушыны мадақтау. Әрбір оқушының бүгінгі сабақ тапсырмалар орындауына, топтағы белсенділігіне сәйкес рефлексия беремін.Үйге тапсырма: «Компьютер – менің досым, менің жауым» атты эссе жазыңдар.


    СлайдИнтеракт.тақта
    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?















    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасынСақтау







    Топпен жұмыс кезінде оқушыларға ақпараттық ресурс беремін. Диалог және сөз арқылы қолдау көрсетемін (жеке жұмыс кезінде) Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін және сабақ соңында бағалау нәтижелеріне байланысты әрқайсысына рефлексия жасаймын.

















    Оқушыларға қауіпсіздік ережесін еске түсіру. Информатика кабинетінде жүріп, тұру ережесін біледі. Электромагниттік сәулелерден қорғану жолдарын біледі.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

    Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет.
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Абылайқызы Жанар
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-29
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567108275
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999