Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ақпаратты сығу.Мұрағаттау программасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ақпаратты сығу жолдарымен таныстыру және мұрағаттау программа түрін қолдандыру; Барлық оқушылар: • мұрағаттау түрлерімен танысады, мұрағат ұғымын біледі Оқушылардың басым бөлігі: • мұрағаттау программаларын ережелерін ажырата алады Кейбір оқушылар: • мұрағатты пайдалана отырып көрсетілген нысанды тексеруді орындай алады. Оқушылар: мұрағаттың түрлеріне анықтама береді Негізгі сөздер мен тіркестер: WinRar, WinZip, мұрағат Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Мұрағаттар қандай мақсатта құрылады? 2.Мұрағаттық файлға қандай ақпарат кіреді? 3.Қандай деректерді мұрағаттаған жөн, ал қандай деректерді мұрағаттаған жөн емес? 4.SFX- мұрағаттар қандай жағдайларда құрылады? 5.Деректерді қаншалықты жиі мұрағаттау керек? 6.Мұрағаттар түрлерін атаңдар
Материалды ашып қарау
Сабақ: №5Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Ақпаратты сығу.Мұрағаттау программасы
Сабақ негізделген оқумақсатыАқпаратты сығу жолдарымен таныстыру және мұрағаттау программа түрін қолдандыру;


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:


  • мұрағаттау түрлерімен танысады, мұрағат ұғымын біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • мұрағаттау программаларын ережелерін ажырата алады


  • Кейбір оқушылар:


  • мұрағатты пайдалана отырып көрсетілген нысанды тексеруді орындай алады.




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:мұрағаттың түрлеріне анықтама береді


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    WinRar, WinZip, мұрағат


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Мұрағаттар қандай мақсатта құрылады?2.Мұрағаттық файлға қандай ақпарат кіреді?3.Қандай деректерді мұрағаттаған жөн, ал қандай деректерді мұрағаттаған жөн емес?4.SFX- мұрағаттар қандай жағдайларда құрылады?5.Деректерді қаншалықты жиі мұрағаттау керек?6.Мұрағаттар түрлерін атаңдар


    Талқылауға арналған тармақтар:


    1.Мұрағатты қалай құруға болады?2.Әртүрлі ақпаратты қаншалықты сығуға болады?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Мұрағат сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 минӨткенді қайталау5 минут Фигуралы бесбармақ әдісі

    Шаттық шеңберін құру «фигуралы бес бармақ» әдісі АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау. Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру. Конфет түстері арқылы 2 топқа бірігу.

    «Фигуралы бес бармақ» әдісі.Оқушыларға әртүрлі фигураларға сұрақтар жазып беремін, сол сұрақтарға жауап береді 1.Вирус деген не?2.Вирустар қалай тарайды?3.Дербес компьютерлік вируспен зақымдану белгілерін атаңдар4.Егер компьютер вируспен зақымданса не істеу керек?5.Өздеріңе белгілі вирусқа қарсы программаларды атаңдар.6.Үйлеріңдегі компьютер вируспен зақымданды ма?Оны қалай анықтадыңдар?7.Компьютер қалай зақымдануы мүмкін?8.Зақымдану белгілері пайда болған да не істеу керек?















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут



















    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Ақпаратты сығу.Мұрағаттау программасы».

    Слайдтар және оқулық арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Ақпаратты сығу.Мұрағаттау программасыМұрағаттың түрлеріне мысал келтіре отырып сабақты түсіндіремін.Оқулықтағы 27-29 бет

    Оқушылар оқулық пен слайдтағы тақырыптарды түсініп керек жерін дәптерлеріне жазып алады.





    Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.

    Оқулықтағы 30-31 бетОқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.





    Оқулық, интерактивті тақта

































    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 мин1 топқа: Тест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремінОқулықтағы 32 бетЖауабы:1-с2-а3-в4-д

    Оқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды. 2 топқа: Кестені толтыруды беремін.



    Тест, оқулық, кесте


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §5«+,-,қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу




    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар

    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Инкарбекова Гүлзат Тастанбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-22
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1550825054
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999