Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Арифметикалық прогрессия
Материал жайлы қысқаша түсінік: Арифметикалық прогрессия
Материалды ашып қарау
КүніПәніСыныпТақырыбы

Арифметикалық прогрессия
МақсатыАрифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласына есептер шығаруға дағдыланады

Жалпы мақсатОқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерін дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже- Өз ойын дәл тиянақты айта білу қабілеті дамиды.. - Формуланы қолдана біледі..-Логикасы дамиды..

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,, Сәйкестендіру,Өзіңді тексер, Кім шапшаң
Қолданылатын ресурстарBilimland сайты ,интербелсенді тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг
Оқушыларды тұрғызып, билет алғызу арқылы топқа бөлу1 топ- Ауданымыздың2 топ- 50 жылдық3 топ- мерей тойы сөздеріне қарай топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру. «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.
КЛАССИФИКАТОРҰЙЫМДАСТЫРУ
Оқу тапсырмасыБЛУМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)Уақыт (минутпен)Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:45

1Арифметикалық прогрессия: анықтама, ереже, формулаларды, түрлендірулерді еске түсіру.Білім45минЖеке жұмыс / бірін-бірі бағалау .
2Есепті математикалық модельге келтіріп, арифметикалық прогрессияныңбелгісіз мүшелерін анықтау (Постер қорғау )Түсіну10 минТоппен жұмыс / бірін-бірі бағалау.
3«Деңгейлік есептер» түрінде берілген арифметикалық прогрессияның - n-ші мүшесінің формуласымен ; -Алғашқы n мүшесінің қосындысын табу формуласымен есептер шығаруҚолдану10минЖеке жұмыс
4Арифметикалық прогрессия шығу тарихыТалдау5 минТоппен жұмыс
5Берілген тапсырмаларды орындау барысында өз шешімдерді bilimland сайтынан тексеружинақтау10 минТоппен жұмыс
6Арифметикалық прогрессияның өмірде қолданысын пайымдай отырып сабақты қорытындылауБағалау5 минЖеке жұмыс




Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

«Сәйкестендір»
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар Арифметикалық прогрессия: анықтама, ереже, формулаларды, түрлендірулерді еске түсіру.Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауОқушы берген тапсырманы орындау
Түсіну

«Математикалық моделін құру»
Интербелсенді тақтадағы есепАуданымыз көркею мақсатында 650 түп ағаш отырғызылды, әрбір жыл сайын 50 түп ағашқа артық отырғызылу жоспарлануда 10 жылдан соң неше түп ағаш болады?Берілгені: Табу керек: Шешуі:



Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген есепті математикалық модельге келтіріп белгісізді табу табу керек.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген есепті шығарып постер арқылы қорғау, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау
Қолдану «Деңгейлік есептер» түрінде берілген арифметикалық прогрессияның - n-ші мүшесінің формуласымен ; -Алғашқы үш мүшесінің қосындысын табу формуласымен есептер шығару<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>«А» деңгейі Шешуі:Берілгеніа 1=5d=2Т/К a6-?

«В» деңгейіБерілгені: a1=2 d =3n =12Т/к SnШешуі «С» деңгейі <Object: word/embeddings/oleObject2.bin><Object: word/embeddings/oleObject3.bin>Т/к n-?

Оқушылардың деңгейлеріне қарай әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығару- «А» деңгейінде, «В» деңгейінде топта ақылдасуға нұсқауберу.Оқушылар деңгейлерін өздері таңдай отыра өз еріктерімен тақтаға есепке шығады.

ТалдауСергіту сәті«Мұражайда прогрессияның шығу тарихына шолу»

Тарихи мағлұмат тыңдап оқушылар бір сергіп қалады
ЖинақтауКім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайдыАрифметикалық прогрессияның алғашқы 100 мүшесінің қосындысын табыңыз.



Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін Bilimland сайтынан есеп беруТоптар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды . Есептің жауаптарын Bilimland сайтынан тексеру
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін- өзі топпен бағалайды




























































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нуртлеуова Жаныл Айнимасовна
Жарияланған уақыты:
2019-08-13
Категория:
Алгебра
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565689809
333
444
555
666
7
888
999