Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Асқорыту мүшелерінің құрылысы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімге
Материалды ашып қарау
The theme   Асқорыту мүшелерінің құрылысыDigestive system. Organs of the digestive system 10:25-11:05
  Day: 8-сыныпПәні: биологияTeacher: Мүсіреп Ләйлә Құрманбекқызы
The aim of the lesson: Күтілетін нәтижеАдамның асқорыту мүшелерінің құрылысы, ерекшеліктері, қандай бөлімдерден тұратындығы туралы білім беру. Тақырып бойынша сызба, схемаларды пайдалана отырып оқушылардың ой-өрісін дамыту. Қосымша материалдармен жұмыс істеуге және ағзаға пайдалы тағамдарды пайдалану арқылы салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер« Постер» стратегиясы, «Миға шабуыл» стратегиясы, «Кім тапқыр» стратегиясы, «Менен сұрақ, сізден жауап», «Мүшелерді таңдап ал» стратегиясы
Көрекілігі және құрал жабдықтарыТақта, стикерлер, постерге арналаған қағаздар, маркерлер, асқорыту мүшелерінің құрылысына арналған суреттер мен плакаттар. Бағалау парақшасы
Сабақтың барысыContentofthelesson Мұғалімгнің іс-әрекетіActivities of the teacher

Оқушының іс-әрекетіActivities of pupils

Бағалау
Ұйымдастыру кезеңіThe organizational momentСәлемдесу. Түгендеу.Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға қима қағаздар таратылып беріледі. Мұнда мүшелердің атаулары жазылған. Кейін оқушыларды қима қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді. Liver –бауыр-печень Appendix-аппендицит-аппендикс The experts-сараптаушы-эксперты Оқушылар мұғалімге амандасады. Сабаққа психологиялық жағдайынан дайын болады.

Қызығушылығын ояту «Миға шабуыл» «Асқорыту жүйесі» видое

Жаңа тақырыпты ашу үшін көрген бейнежазбаны ауызша сипаттайды, екі тілде де өз ойларын айтуға болады



Түсіндіру.






Тілдік мақсат Оқушылар:  Асқорыту мүшелерінің құрлысы туралы түсінік.

 Негізгі сөздер мен тіркестер:

 

Дәптермен жұмыс
 Мағынаны тану Study of new material

Формативті бағалау өзін-өзі бағалау


Видое «Асқорыту жүйесінің құрылыс» Digestion of Food Мәтінмен жұмыс.«Оқы, жұптас, бөліс» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды.Постер қорғау Liver [ ˈlɪv.ər ] Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш Appendix |əˈpendɪks|  Асқазан. Ашішек,тоқішек The experts |ˈekspɜːrt| Ұйқы безі,бауыр,Сын тұрғыдан ойлауға сұрақтар. «Менен сұрақ, сізден жауап» “My question, your answer” әдісі бойынша мәтінді талдау.

1.Ас қорыту мүшелерін атаңыздар? (ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, аш ішек, тоқ ішек)2. Ас қорыту және тыныс жолдары қай жерде қиылысады? (жұтқыншақ)3. Ас қорыту жолында асқазаннан кейін не орналасады? (аш ішек)4. Аш ішек бөлімдерін ата? (ұлтабар (12 ішек), аш ішек, мықын ішек)5. Тоқ ішектің құрылысы қандай? (соқыр ішек, жиек ішек, тік ішек)

Үш топ бір-біріне сұрақ қою арқылы кері байланыс жасайды Сұрақты суретте:. Сандар сөйлейді:1-ТОП1. 2 - 3литр (асқазан сыйымдылығы)2. 1500 грамм (бауыр)3. 4 млн (ішек бүрлері)4. 1, 5 - 2 метр (тоқ ішек)5. 8 - 15 см (соқыр ішек)2-ТОП1. 11 - 13 см (жұтқыншақ)2. 25 см (ұлтабар)3. 5 - 6 метр (аш ішек)4. 60 - 80 грамм (ұйқы безі)5. 1, 5 - 2 литр (үш жұп сілекей бездері)3-ТОП1. 20 - 30 грамм (жұп шықшыт безі)2. 5 рамм (тіласты бездері)3. 8 - 10 метр (ас қорыту мүшелерінің ұзындығы)


Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасайды, түсініктерін ортаға салады.



























Жаңа сабақты бекіту












Тапсырма №1 «Мүшелерді таңып ал» . Жеке жұмысСіз асқортыу мүшелерінің қызметімен таныссыз. Берілген мәтінді оқи отырып, кестеге сәйкес сандарды жазыңыз.





1. Асқорыту жолының ең үлкен бөлімі. 2. Асқорыту жолының ұзын бөлімі. 3. Ең ірі асқорыту безі. 4. Асқорыту мен тыныс алудың ортақ бөлігі. 5. Жұтқыншақты асқазанмен қосатын мүше. 6. Аш ішектен екі есе жуан «Кім тапқыр ?» ойыны, Тапсырма №2Асқорыту жүйесінің қызметі Тапсырма №3 Асқорыту жүйесі Тапсырма №4 Органикалық заттардың ыдырауы қай жерде өтеді? Тапсырма №5 Сөзжұмбақ шешу






Соңы  

 
Бағалау. Критерий арқылы жеке бағалау парақтары бойынша есептеу.Рефлексия. «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісіТақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады.Үйге тапсырма: Асқорыту мүшелернің құрылысы. Венн диаграмасы бойынша салыстырыңыз













Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мүсіреп Ләйлә Құрманбекқызы
Жарияланған уақыты:
2019-08-16
Категория:
Биология
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565976553
333
444
555
666
7
888
999