Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ашық сабақ 5-сынып Б. соқпақбаев "Менің атым Қожа"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге арналған көмекші сабақ
Материалды ашып қарау
Сабақ: Қазақ әдебиетіМектеп:

Күні: Мұғалім:

Сынып: 5Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Бөлім атауыАдамгершілік - асыл қасиет

Сабақтың тақырыбы:Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (он жетінші тарау)

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыА/И1. Әдеби шығарманың композициясыА/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.Б/С2.Заманауилығы мен жаңашылдығыБ/С2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
Сабақтың мақсаты:Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстырады;Әңгімедегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады.
Ресурстар

Бағалау критерийлері:
  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады;
  • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады.
  • Дескриптор
  • Әңгіменің мазмұнын біледі;
  • Салыстыру жасай алады;
  • Суреттеулерді таба алады;
  • Шынайы өмірмен байланыстыра алады.
  • Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну, қолдану
    Тілдік мақсаттар: Титықтап, дәйектеме, композиция, сюжет, т.б.
    Құндылықтарды дарытуБалаларды отансүйгіштікке, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке, шынайылыққа тәрбиелеу
    Пәнаралық байланысӘдебиет, тарих
    АКТ қолдану дағдыларыОсы сабақ барысында оқушылар Рower Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолдану
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
    Сабақтың басы5мин



















    Сабақтың ортасы8мин



















    10мин













    5мин









































    10мин

























    3мин





















    Ұйымдастыру кезеңі:
  • Сәлемдесу;
  • Топқа бөлу: берілген сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрастыру арқылы 4 топқа бөлінеді.
  • 1-топ: Кешегі күні бойғы әрекеттен кейін тұяқ серіппей қатып ұйықтап қалыппын.2-топ: Көзімді ашып алып, қабырға сағатқа қарасам, сегізге он бес-ақ минут қалған екен.3-топ: Кеше титықтап келіп, сабақ қарауға мұршам болмап еді.4-топ: Бүгінгі болатын пәндерді сумкама асығыс салып алдым да, мектепке жүгірдім.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.

    1-тапсырма. ЖЖ. Салыстырмалы карта.Орыс тілі сабағы. Анфиса Михайловна Пушкиннің «Қысқы кешін» жатқа сұрап жатқан кезі. Осы үзіндіні оқи отырып, Жантас пен Қожаға салыстырмалы мінездеме беріңдер.



    2-тапсырма. ТЖ.Композициялыққұрылымынаталдау. 
  • Оқиғаныңбасталуы.
  • Оқиғаныңбайланысы.
  • Оқиғаныңдамуы.
  • Оқиғаныңшарықтаушегі.
  • Ойтүйіні, шешімі.
  • 3-тапсырма. Ж. «Бұл кім және қай сәт?»Бұл қай сәт?  “Есікті аша бергенімде,тынысым мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды.Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.”Бұл қай сәт?  “Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым.  Сәйбек    көрінбейді.Омырауымды ағытып,желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма?”Бұл кім? “ Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.”Бұл кім? “ Галифе шалбар киген жіңішке аяқтары сидиып, шашы қақ жарыла желбіреп,қаздиып тұр.”Бұл кім? “Шыбыным,әйтеуір ешкімге  тимей,ұрынбай,жайыңа жүр.  Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім де көтермейді.Біреудің ала жібін аттаушы болма.”Бұл кім?  “Жаңа оқытушы  бізді оқу жылының басталуымен құттықтады,өзін таныстырды...” Бұл кім? “Сен оқуды тастасаң,маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ  жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.”

    3-тапсырма. ТЖ. «Ақыл-ойкартасы»Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ойкартасын» сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: Түрі қандай?Не айтты және қалай сөйлейді?Ол не істейді?Ол туралы басқалар не ойлайды?





    Бағалау критерийі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.





    Сабақтың соңы4минКері байланыс: «Мадақтау сэндвичі»1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады;2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек;3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...

    Үйге тапсырма

    «Түбі адам болатын бала» бөлімін оқып келу


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Джунусова Гульзира Хамидоллаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-27
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1561663435
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999