Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ Аңыз патшайым 5сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне арналған тәжірибе алмасу құралы ретінде пайдалану үшін.Сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұнына сәйкес құрылды.Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым тәсілдеріне сәйкес тапсырмалар берілді.Әдістемелік құрал постер,кластер,тірек сызбаны пайдалануға көп көңіл бөлінді.Топтық жұптық жұмыстар жүргізіліп оқушылардың белсенділіктерін арттыру мақсаттары жүзеге асырылды.
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы: Аңыз патшайым.

Мақсаты:1.Білімділік: Тұмар патша туралы аңыздан түсінік беру:2.Дамытушылық: Тілдік бағдар,тапсырмалары арқылы шығармашылыққа баулу; Сөйлесім қалыптастыру;3.Тәрбиелілік: Патриоттық тәрбиеге баулу;

Критерийлері: ОТЖ . Ауызша сұрақтарға жауап береді. ООЖ. Тілдесу сөйлесім қалыптастырады. ОЖЖ. Тақырыпқа қатысты сыныптасымен пікірлеседі, диологқа түсіп сөйлесім қалыптастырады.Жаңа сөздер: көпір, жаушы, шегіну, тұтқындау, шайқас, сарбаздар, қаншайым; Материалдар: Тақырыпқа байланысты мазмұнды суреттер, кітап көрмесі, А 4 парағы, түрлі – түсті қағаздар, бояулар, кесте, кластер:Әдістері: Слайдттар, түсіндіру, сұрақ- жауап, шаттық шеңбері, ой шақыру, кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сергіту:Сабақтың барысы: Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері арқылы бір- біріне жақсы тілектер айтады.

Үй тапсырмасы: Өткен сабақты талқылау. Өлеңді жатқа айтады.Қызығушылықты ояту: Тұмар патша сияқтыелін, туған жерін қорғаған батыр қыздарды білесіңдер ме? А.Молдағұлова, М.Маметова, Х,Доспанова, т.б.

Мағынаны тану: 1. Сөздікпен жұмыс.Айтылым, оқылым, жазылым. Мәтіналды жұмыс: 2-т.өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіну. Оқылым, жазылым, мәтінмен жұмыс. 3-т. Мәтінді тыңдау,оқу, тыңдалым, оқылым. 4-т. Жазылым. Қою әріппен жазылған сөздерді аударып жазу. Б/ Айтылым. 5-т. Мәтіннің ой бөлігіндегі оқиғаны баяндау. Мәтін мазмұнына сай ат қою.Жазылым, айтылым. 6-т.Жұптық жұмыс. Диаграмманы толтыру.Сергіту: Ой моншақ .Томирис туралы ой толғау. Сөйлем құру.Жазылым: Айтылуы , жазылуы бөлек сөздерді теріп жазу.Мәтін соңы: Топтық жұмыс.Рөлдік ойын. Томирис пен Кир патша рөліне ену.Ой толғаныс: Сөз тіркестері арқылы шағын мәтін құру.Бекіту: Үйренген есте қалған сөздерді күн шапағына жазу. А4 парағы.Бағалау: Формативті бағалау.Рефлексия: Сұрақ- жауап «Пошта» ойыны арқылы

































































7- сынып Сабақтың тақырыбы: Уақыттың бос өткені.

Қол жеткізілетін мақсаттары: Т-1. Мәтіннің дамуын ( оқиғаны) байқау. Т-2. Көтерілген мәселе бойынша келісу, келіспеу Себептерін айқын көрсету. Т-3. Сын есім шырайларымен жұмыс жасай білу.Сабақтың мақсаттары: Барлығы оқиғаның дамуын болжайды. Көбі шырай түрлерін біледі, жұмыстанады. Кейбірі: Эссе құрылымын сақтап өз пікірлерін Жазады.Күтілетін нәтижелер: Қазақ тілінде уақыт жоспарлау туралы ақпарат, жаңа сөздермен жұмыстанады. Мәтіндерден сын есімдерді табады.Жаңа сөздер: Қадам, өсиет, үлгі-өнеге, ақыл- кеңес, толғандырады. Материалдар: Смайликтер, альбом.Дерек сөздер: Әдістемелік сөздер, дидактикалық материалдар, сөздік. Әдістері: Әңгімелесу,түсіндіру, сұрақ- жауап, диолог, « көңіл- күйді анықтау», трентнг.Сабақтың барысы: Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуТренинг өткізуКөңіл- күйін анықтайды, сурет салады.
Өткен сабақты тексеру. Үй тапсырмасын тексеру.Есте сақтау.Аударма.Тапсырманы айтады.Тақырып бойынша жауап береді.
Қызығушылықты ояту:Суреттерде не бейнеленгенін сипаттап беру.Слайдттарды сипаттайды.
Мағынаны тану:Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен жұмыс.Оқушыларға қайталату.Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Ауызша жаттығу жүргізеді.


Мәтін алды жұмыс.Айтылым Т-1.Сурет бойынша әңгімелеу.


Жазылым. Т-2Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі сөзді қояды.


Мәтінмен жұмыс. Т-4Тыңдалым. Оқылым.Айтылым.

Жарыса оқу. Жеке жұмыс.
Сергіту сәті: «Желаяқ» Топқа бөлініп мәтін сөздерін жазу.


Жазылым .Оқулықпен жұмыс.Жатқа жазу.Т-5
Ой толғаныс:Өз пікірін білдіру.Т-8. Диолог . Жұптық жұмыс.
Бекіту:Т-9 . Мәтіннен сын есімді табу.Тілдік бағдар жұмысы орындалады.
Бағалау:Формативті жеке әңгіме бойынша бағалау.Оқушы пікірін салыстыру.
Үйге тапсырма:Т-6.

Рефлексия:Баспалдақ.Баспалдақ арқылы өз білімін анықтау.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жазикбаева Лиза Сагинтаевна.
Жарияланған уақыты:
2019-10-31
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
5 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1572500345
2222
333
444
555
666
7
888
999