Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ. Ауа толы айнала 2 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл ашық сабақ 2 сыныпқа жаратылыстану пәніне арналған.
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы: Ауа толы айналаМұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 2Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, тәжірибеге әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.арналған
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,тәжірибе, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы 1 минут I.Ұйымдастыру бөлімі. Сыныпты үш топқа бөлу. Қағазға үш топ аттары жазылады. Қонақтармен амандасу



Психологиялық дайындық.Күндей жадырап,Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай мөлдір,таза көңілменБүгінгі сабақты бастаймыз!
1 топ«Азот»2 топ «Оттегі»3 топ «Көмірқышқыл газы»

Барлығы хормен айтады.



3 мин
Үй тапсырмасын тексеру. Тест.1.Жердің ауа қабатыА) Атмосфера Ә)Оттегі Б)Жер2.Адам тіршілігіне ең қажетті жағдайлар?А) Доп, машина, телефон, сағатӘ) Ауа, тамақ, жылу, жарықБ) Кітап, дәптер, сызғыш, бор.3.Ауа-бұл....А) сұйық зат Ә)қатты зат Б)газтәрізді зат4. «Егер ауа болмаса, онда....» Дұрыс жауапты белгілеА) Планета өлі аспан денесіне айналадыӘ)жануар мен өсімдіктің кейбір түрлері жойылып кетедіБ)тірі ағзалар дем ала алмайды5.Ауаның ластану көзін көрсет:А) өрт пен жанған алауӘ) автокөліктен бөлінетін газдарБ) қуыршақтармен ойынТақтаға дұрыс жауап ілінеді, оқушылар жұп болып, ауысып тексереді.1.А2.Ә3.Б4.Б5.Ә

Бағалау«қате жоқ» - өте жақсы (қате жоқ оқушылар 3 рет қолдарын шапалақтайды)«1 қате» - жақсы (1 қатесі бар оқушылар екі рет қолдарын шапалақтайды»«2 -3 қате» біліміңді шыңдай түс ( 2-3 қатесі бар оқушылар бір рет қолдарын шапалақтайды»













































Бағалау.Қол шапалақтау арқылы3 шапалақ2 шапалақ1 шапалақ


Жаңа білім12 минут









Жаңа тақырыпЖер бетінде көзге көрінбейтін бір сиқыршы бар. Сені үнемі қоршап тұрады. Сенімен бірге жүреді..Осы көзге көрінбейтін сиқыршыға байланысты жұмбақ шешейікші.Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсің,Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. (ауа)- Бұл не?...- Ол қайда? Оны қалай сезесіңдер? (Әңгімелесу) Оқушылар жауабы
  • Қалай ойлайсыңдар, сабақта не жайлы сөйлесеміз?
  • Сабақтың соңында қандай жетістіктерге жетеміз деп ойлайсыңдар?
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.Дәптермен серпу арқылы желді сезінеді.Не сезіндіңдер? (жел)Жер бетіндегі ауаның қозғалысы жел деп аталады. Жел соққанда ағаштарды шайқайды, жапырақтарды түсіреді.Проблемалық сұрақ.
  • Ауа деген не, ол қайда, неге ұқсайды – талқылау.
  • Ауаның құрамында нелер бар?
  • Ауаның құрамы:Азот-78%Оттегі-21%Көмір қышқыл газы-1%Тұжырым: Сонымен, ауа дегеніміз - бұл газ, дәлірек айтсақ, газдар қоспасы.Ауаның маңыздылығын анықтау.   

  •   - Деміңізді ұстап қанша уақытқа дейін тұра аласыздар?
  • / - Демді сақтағанда қандай күйде (сезімде) болдыңыздар?/Оқушы жауабы тыңдалады/
  • - Бұл жағдайдан қандай қорытынды шығаруға болады?
  • /Адам ауасыз тіршілік ете алмайды./Қосымша материалдарды түсіндіру.Жылуды сақтау.Неліктен тон, тоқыма киімдер денені жылы ұстайды?Қайсысы жылырақ: қалың жүннен тоқылған қолғап па, әлде бірінің сыртынан бірін қабаттап киген жұқа қолғап па? Солтүстік жануарларының әр қылшығының ортасында қуыс түтікше болады. Ол күн сәулесін теріге өткізіп, жылуды ұстап тұрады. Тері, қауырсын, мамық, мақта, киіз және басқа да осы сияқты заттар жылуды жақсы сақтайды. Себебі олардың арасында ауа бар. Терезе әйнектерінің арасындағы ауа да суықтан қорғайды.Ауа бүкіл кеңістікті толтырады. Ауа жылуды нашар өткізеді әрі оны сақтайды.














    .











    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті Саусақпен мұрын қысайық.Әншіге біраз ұқсайық.Әрбір сөздің дыбысы,Қандай екенің ұғайық.-Балалар, сергіту сәтінде дыбыс неге дұрыс шықпады?-Ауа аузымыз арқылы ғана шыққандықтан дыбысымыз өзгерді.Оқушылар сергіп қалады.














    2 мин





























    2 мин





    2 мин





    2 мин





    3 мин

























































    3 мин













































    3 мин









































    Тәжірибе жасауБалалар біз қазір түрлі тәжірибелер жасап көреміз. Ол үшін сіздер осы тәжірибе арқылы не көргендеріңді алдарыңыздағы парақшаға жазып отырыңыздар.Тәжірибе жасау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауымыз тиіс.№1 тәжірибе .Оқушылар 3 топқа бөлінеді де, әрбір топқа түрлі пішіндегі шарларды береді.
  • Шарларды үрлеу және уақыт көлемін есептеу.
  • Шарлар неліктен көлемін өзгертті? (Себебі, шарлар ауаға толтырылды).
  • Неліктен шарлар түрлі уақытта ауаға толтырылды?(Себебі, шарлардың көлемі әр түрлі болды) ?
  • Шарды босатқанда, ауаға не болады? (Ауа кеңістікке тарап кетті)
  • Қалай ойлайсыздар, ауаның көлемі бола ма?
  • (Ауаның нақты көлемі болмайды)
  • Шардағы ауа қайда кетті? Ол көзге көріне ме?
  • (Ауа барлық жерде, ол көзге көрінбейді).

    2 тәжірибе. Суретті алақаныңмен жап. Не көресің? Әрине сен ештеңе көре алмадың. Себебі: сенің алақаның мөлдір емес.Алақаныңды көтер. Қазір сурет пен сенің аралығыңда тек ауа ғана бар. Оның арасынан сен суретті анық көресің.Қорытынды жасайық. Ауа қандай екен? Ауамөлдір, түссіз.

    3тәжірибе.Допты екі бүйірінен қысайын. Доп сығылады, кішірейеді. Жібере қалсақ қайтадан орнына келеді. Яғни ауа сығылады

    4 тәжірибе.  Допты жерге ұрып, оның секіргенін байқау. Допты секіртіп тұрған не ? Ауа. Олай болса ауа серпімді

    5 тәжірибе.  Ауаның бұдан басқа да маңызды қасиеті бар. Жіңішке май шамның біреуін үшке тең етіп бөліп, әрқайсысын жағып үстел үстіне қою. А) Оның біреуін стақанмен жабу.Ә) Май шамның екіншісін банкімен жабу.Б) Үшіншісін ашық қалдыруБайқау : Қай май шам сөнер екен ? Қорытындыны оқушыларға жасату.Сұрақ :Май шамдар неліктен әртүрлі деңгейде жанғанын балаларға айтқызу.Күнделікті өмірмен байланыстыругер пештегі ағаштың , көмірдің жануын күшейту керек болса, оған ауаның мол кіретіндей ету керек. Мысалы ақырын жанып жатқан отты үрлесең , ауа мол кіріп, жану күшейеді. Егер жанып тұрған отқа ауа жібермесең , ол сөнеді. (Көрсету.) Бөлмеде өрт бола қалса,  су құю керек.Ү. БекітуЯғни бүгінгі тәжірибе арқылы көп нәрсе білдік осы білгенімізді кестеге толтырайық.

    Сабақты бекіту.Әр топ ауаның қасиеттері туралы кластер құрастырады және оны қорғайды.

    Өздік жұмысТапсырма:Суреттерге сүйеніп, сұраққа жауап жазыңыз. Ауа не үшін қажет?

  • ___________________________________________
  • ____________________________________________
  • ____________________________________________
  • ____________________________________________




  • Әртүрлі пішіндегі шарлар, доп, май шам, банка, стакан
    3 мин
  • Рефлексия
  • Қарастырылған мәліметтер бойынша қорытынды жасаңдар.
  • Сабақ сендерге ұнады ма?
  • Ең басты сабақта не ұнады?
  • Қай кезең сендерге қиындық туғызды?
  • -Өздерін бағалау. «Ақылды үкі» әдісі бойынша үкілерге стикер жапсырады. Түсіндім Сұрағым бар Түсінбедім
    «Ақылды үкі»
    Үйге тапсырма: Оқу. Мазмұндау. Жел туралы мәлімет іздестіру. 1 минут
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік қорғау ережелері

    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






















































    ҚосымшаБөлім: Заттар және олардың қасиеттері Бөлімше 3.2 Ауа
    Оқу мақсаты: 2.3.2.1 Біздің ғаламшарымыз үшін ауаның және ауа тазалығын сақтаудың маңыздылығын түсіну.
    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Анализ
    Бағалау критерийі: 1-тапсырма Білім алушы Ауаның және ауа тазалығын сақтаудың маңызын түсіндіреді.
    Суреттерге сүйеніп, сұраққа жауап жазыңыз.
  • __________________________________________________________________
  • __________________________________________________________________
  • __________________________________________________________________
  • __________________________________________________________________
  • Дескриптор: Білім алушы
  • ауаның тыныс алуға қажеттігін анықтайды;
  • ауасыз тіршілік жоқтығын анықтайды;
  • ауаның жануды қолдайтындығын анықтайды;
  • ауаның өсімдіктердің өсуіне тиізетін әсерін жазады.
  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Орынгазиева Гулназ Орынгазиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-09
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    2 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568046496
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999