Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ "Дина" 3- сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: «Қазақ тілі» пәнінен
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6-бөлім Атақты тұлғалар

Мектеп: «№ 1Новоишим орта мектебі» КМММұғалімнің аты-жөні: Жангалиева Л.М.
Күні: 11.02.2020 ж.Сынып: 3 сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың типі:Сабақтың түрі:Жаңа сабақСаяхат сабақ
Сабақтың тақырыбыДина күй шертеді
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.2.1.-күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндерді түсіну;3.1.3.1. – тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтыру.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:мұғалім көмегімен оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.Көпшілігі:мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздерді қолданып, ауызша сөйлемдер құрайды.Кейбірі:оқыған мәтінді мазмұндайды, өзі білетін ақпаратымен бөліседі.
Бағалау критерийлеріМәтінді мәнерлеп оқиды.Оқыған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.Тірек сөздерді қолданып, мәтінді мазмұндайды.
Тілдік мақсаттаратақты, ұлы, дарынды, күйші, күй шерту, ұстаз.

Құндылықтарды дарытуөнерді бағалау, атақты адамдардың істерін үлгі тұту
Пәнаралық байланысДүниетану
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта, презентация, слайд.
Бастапқы білімӨнер бөлімі бойынша қорытындылау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минПсихологиялвқ ахуалСәлеметсіз бе балалар! Тақтаға шығамыз, шеңбер құраймыз.Енді балалар өлеңін жолын бірге айтамыз!Кел, балалар, ойнайық,Ойнайық та, ойлайық.Қандай сұрақ болса да,Таппай оны қоймайық.- Балалар үлкен жүректің ішінен кішкентай жүректі алып бір-бірімізге сыйлаймыз. Жылы сөздер айтып, бір-бірімізге береміз. Мысалы: Мен саған жүрегімнің жылуын сыйлаймын.Балалар бүгінгі сабаққа көңіл-күйлерін қандай?1 топ домбыра, 2 топ – қобыз.Балалар, бүгін сабақта топпен жұмыс жасаймыз.Балалар, үй жұмысын кәртішкелер арқылы орындаймыз«Дұрыс – Бұрыс» әдісі.Қызығушылықтарын оятуКүй ойнайды. Оқушылар кім орындағаның айтады.Балалар бұл не ?- Бұл - күй.Күйді қай музыкалық аспапта шертеді?- Күйді домбырамен шертеді.Бұл күйді кім орындайды?- Балалар, бұл сұрақтың жауабын анықтау үшін қазір ребусты шешеміз.ұр  ей   ов Ендеше, бүгінгі сабақтың тақырыбымыз қандай?Сабақтың тақырыбы: Дина күй шертеді.Балалар, бұл Құрманғазы атамыз Динаның ұстазы болған. Ол Құрманғазы атаның шәкірті.Әйгілі тұлғалар және олардың өнертапқыштары:
Сабақтың ортасы30 минБалалар, біз домбыраны аламыз, домбыра арқылы бүгін Дина күйшінің өнеріне үйренеміз. Ал сабақтың соныңда Д.Нұрпейісовтен неге үйренгенімізге біз домбыраны тілектермен қайтарамыз.Бүгін біз сабағымызда 20 - ғасырға көпір арқылы жол жүрейік. Алға ұмытылымыз керек өткен тарихта ұлы тұлғаларды ұмытпауымыз керек.Балалар көпірде 4 тапсырма бар. Әр тапсырманы орындау арқылы мақсатымызға жетеміз. Тапсырмаларды орындау үшін біз ең алдымен сөздікпен жұмыс жасаймыз.Сөздікпен жұмыс.Атақты – знаменитыйұлы – великийдарынды – одарённыйкүйші – музыканткүй шерту –исполнять кюйұстаз - наставникСөздерді хормен айтады.Жеке айтады.Балалар, осы сөздер арқылы сөз тіркестерін құрастырамыз.Ал енді балалар бірінші топтан жетекші шығып көпірден тапсырманы алып, дауыстап оқысың.1 – тапсырма.Мәтінді тиянақты тыңдаймыз, жеке оқимыз, алған мәліметтер арқылы кластер жасаймыз.1 топ Дина туралы кластер жасайды.2 топ Құрманғазы атамыз туралы кластер жасайды.(ТЖ) Тыңдалым. Оқылым.Дина Нұрпейісова – қазақтың атақты күйшісі.Ол кішкене кезінен күй шертеді. Динаның ұстазы – ұлы күйші Құрманғазы. Ол дарынды қызға бата береді. Дина ұстазының жолын жалғастырады. Кейін өзі де күй шығарады.Сергіту сәті: Ұлытау Жұмыр қылыш.Жарайсыңдар. Керемет кластерді жақсы әдемі жасағаны үшін бұл топқа жұлдызша беремін.Ал, балалар, енді екінші топтың жетекшісі тақтаға шығып, тапсырманы алып, дауыстап оқысың.2-тапсырма. Сөйлем құраңдар.(ЖЖ) Жазылым.атақты ...домбыракүй ...ДинаҚұрманғазыдан күй ...ұстазының жолын ...жалғастырды, үйренеді, тартады, шертеді, күйші болды.3 -тапсырма. «Қарлы кесек» ойыны.Балалар әр топтан бір оқушы кәрзенкеден қағазды алып екінші топқа лақтырады, екінші топтан оқушы алып, қағазды ашып сөйлемді оқиды, бірінші топ сөйлемнің дұрыс немесе бұрыс екенің айтады.Ал екінші топтан бір оқушы шығып, тапсырманы алып, оқысың.4-тапсырма. «Хронологиялық реттігі» әдісі.Балалар әр топ шатыстырған сөйлемдерді дұрыс рет-ретімен тез жинап береді. Қандай топ тез жинап берсе, сол топ жеңімпаз болады.Кейін өзі де күй шығарады.Ол дарынды қызға бата береді.Дина ұстазының жолын жалғастырады.Ол кішкене кезінен күй шертеді.Динаның ұстазы – ұлы күйші Құрманғазы.Дина Нұрпейісова – қазақтың атақты күйшісі.Сөйлемдердің дұрыс қойған реттігін тақтаға шығарып көрсету.Дина Нұрпейісова – қазақтың атақты күйшісі.Ол кішкене кезінен күй шертеді. Динаның ұстазы – ұлы күйші Құрманғазы. Ол дарынды қызға бата береді. Дина ұстазының жолын жалғастырвды. Кейін өзі де күй шығарады.



Сабақтың соңы5 минКері байланысБалалар, енді біз қолға домбыраны аламыз, бүгінгі сабақта нені үйренгенімізді домбыраның артында аяқталмаған ойды жалғастырамыз және Дина Нұрпейісованың суреттіне жапсырамыз.

Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау, мәтінді мазмұндау.




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жангалиева Лазат Майрамовна
Жарияланған уақыты:
2020-03-19
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1584619145