Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ. Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар.
Материал жайлы қысқаша түсінік: 10 сынып ашық сабақ материалы. Қазақстан тарихы пәнінен мұғалімдерге көмегі тиеді
Материалды ашып қарау
№18 орта мектеп









Ашық сабақПәні: Қазақстан тарихыТақырып: Көшпелілердің қоғамдық қатынастарыСыныбы: 10 «Б»Пән мұғалімі: Малбасова Л.М.









2015/2016 оқу жылы
Сабақ : 1- сабақСабақ өтілетін уақыт: _________________Орны: Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
СілтемеКүнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбыКөшпелілердегі қоғамдық қатынастар
Жалпы мақсаттарТуыстық қатынастардың қалыптасуы туралы білу; Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы білу; Әлеуметтік жіктелу туралы білу; Басқару жүйесі туралы білу; Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысу;
Түйінді идеялар-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелеріТуыстық қатынастардың қалыптасуы туралы біледі; Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы біледі; Әлеуметтік жіктелу туралы біледі; Басқару жүйесі туралы біледі; Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысады;
КөрнекіліктерСуреттер, карта, АКТ.
Дереккөздероқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы «Мектеп» 2014. «Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар»
Сабақ барысыУақытыӘдіс-тәсілдерМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекетіБағалау
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:- ұйымдастыру- белсенді әрекетке жұмылдырылады;- ойлау жұмысына ынталандырылады





5 мин





3 мин





















5 мин
“Өз жартыңды тап” ойыны.





«Сұрақ қою» стратегиясы















Мәнмәтінде айқындау.

1.ҰйымдастыруТопқа бөлу: “Өз жартыңды тап” ойыны.Сақ, Үйсін, Қаңлы, ҒұнҮй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу

Жаңа сабақ. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы басталады.1. Экзогамияның қандай маңыздылығы бар?2. Жеке меншіктің қалыптасуы нені туындатты?3. Эндогамияның туыстық қатынасқа әсері қандай?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға смайлик беремін.(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын) Топ тапсырмалары: І. Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығыІІ. Әлеуметтік жіктелуІІІ. Басқару жүйесіІҮ. Қоғамдағы түрлі топтар қызметі


Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады. Әркім өз ойларын айтады.Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады? Болжау жасайды.Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
5 мин































Өзін-өзі
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;8 мин













7 мин
«Бірге ойланамыз» ойын арқылы оқыту.«Бірге ойланамыз» I топ: Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығыІІ топ: Әлеуметтік жіктелуІІІ топ: Басқару жүйесіІҮ топ: Қоғамдағы түрлі топтар қызметі

Кестемен жұмысҚазақстандағы мемлекеттіліктің қалыптасуы
көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.· мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; · осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; · талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.



Оқушыларға кітаптағы кестеге 1 мин қарауға рұқсат беріледі, сөйтіп, 3 мин ішінде сол кестені еске түсіріп постерге түіреді. Есте сақтау қабілетін дамыту.
Формативті











Топты бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;синтез, бір-бірімен ой бөліседі.сабақ қорытындысы10 мин«Детальдарын қосу»Бекіту: «Детальдарын қосу» І топ: Абыздар, жыраулар, ұста, жауынгер, өрімшіІІ топ: Экзогамия мен эндогамияІІІ топ: Ханның қызметі мен ру, тайпа көлеміндеі билікІҮ топ: Жеке меншіктің қалыптасуыКомандада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажеттоппен









Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара байланысы тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалануКүнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды.

Рефлексия

Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Малбасова Лаззат Молдабаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-06
Категория:
Қазақстан тарихы
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1559798137
2222
333
444
555
666
7
888
999