Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ. Отбасы мейірімі тарауы М. Әуезов «Абай жолы» романы, «Қайтқанда» тарауы /үзінді/ 6 орыс сыныбы
Материал жайлы қысқаша түсінік: 6 орыс сыныбының қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Пән: қазақ тілі мен әдебиетіҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Отан –отбасынан басталады Мектеп: С.Сейфуллин Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Искандер Исметов Сынып: 6 Т2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы

Отбасы мейірімі. М. Әуезов «Абай жолы» романы, «Қайтқанда» тарауы /үзінді/
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау.6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау, деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, қолдану. Көпшілігі: тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау, деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, тиімді қолдану.Кейбірі: тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды жылдам анықтау, деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді жылдам ажырата білу, тиімді қолдану.
Бағалау критерийлері
  • Тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыра, анықтай алады.
  • Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата, қолдана алады.
  • Құндылықтарды дарытуӨзара сыйластыққа тәрбиелеуОқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Топта жұмыс істей алады.
    АКТ қолдануИнтербелсенді тақта визуалды материалды демонстрациялауға қолданылады
    Пәнаралық байланыстар Өзін-өзі тану
    Осыған дейін меңгерілген білім Отан – отбасынан басталады
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
    Сабақтың басы 5 минІ. Ұйымдастыру кезеңі 1.Коллаборативті орта орнату Тренинг «Мен кереметпін». Әр оқушы өзінің ешкім білмейтін жақсы қасиетін атап өтеі. Мен керемтпін, себебі менің ойлау қабілетім жоғары деңгейде. Т.б.2. Топқа бөлу Сыныпты 3 топқа бөлу. /қима қағаздар арқылы/
  • Өз үйім - өлең төсегім.
  • Атасыз үй – батасыз,Анасыз үй – панасыз.
  • Жақсы ата – орман,
  • Жақсы бала қорған.3.Өзін-өзі бағалау парақшасымен таныстыру«BLOOB» ағашы бойынша бағалау парақшаларын әр тапсырманы орынағаннан соң өзін-өзі бағалап отыру қажеттігі түсіндіріледіІІ.Үй тапсырмасын тексеру Сәйкестендіру тесті бойынша мәтіндегі іс-әрекеттерді ретімен орналастыруҚызығушылықты ояту Мына суретке назар аударыңыз.

  • Балалар, мына суретке қарап, отбасы тәрбиесіне байланысты қандай мақал –мәтел айтуға болады?
  • Ықтимал жауап: Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі.

    Сабақтың тақырыбы,мақсаты мен бағалау критерийлері түсіндіріледі.
    Таныстырылым







































    Қима қағаздар
    Сабақтың ортасы

    5 мин

































    10 минут











































    10 минут





































































    5 минут





















    3 минут





    Оқылым алдындағы тапсырма. «Пин-понг» әдісіОқушылар бір-біріне қарама-қарсы отырады.Мұғалім тақырыпты айтады, соған байланысты бір сұрақ қояды. Мысалы, «Отбасы – кіші мемлекет»Қарама-қарсы отырған оқушылар осы тақырып аясында 2 минут пікір алмасады (әр оқушы 1 минут сөйлейді .) Олар пікірлесіп жатқанда, әуен қосып қоюға болады. Сөздікпен жұмыс жүргізуОқушылардың түсінуіне қиындық тудыратын сөздермен жұмыс жасалады. Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі бойыншаОқылым тапсырмасы: М.Әуезовтің «Абай жолы», «Қайтқанда» бөлімінен 3 топқа мәтіндер үзіндісі беріледі.1-топқа Телғара!Айналайын Телғара! Соқталдай азамат боп кетіпсің-ау!- деп, мойнынан құшақтай алып, бетінен сүйді. Тағы бір жеңгесі - Ызғұттының қатыны Тобжан да сүйді.Содаң кейін үлкен қатындар және осы топтағы үлкен еркектің, ағалардың да бір-екеуі сүйіп жатыр. Абайды шын балаға айналдырып жіберген осы сүйістер еді. Ол қысылып қызарғанмен, қашып құтыла алатын емес. Наразы боларын да, құптарын да білмеді. Бірнеше үлкен қатындардың көзінен жас та көрінді. Барлық үлкеннің құшағына амалсыз кезек-кезек кіріп болып, енді сытылып, шешесіне қарай басаберді. Абайдың ез шешесі Ұлжан мен екінші шешесі, сұлу жүзді - Айғыз қатар тұр екен.2-топқаБала топтан шыға бергенде, Айғыз күліп: - Пай,жаман қатындар сілекейлеп, баламыздың бетінен сүйер жер де қалдырмады-ау,- деп паңдана күлді де, Абайды көзінен сүйді.Кезек өз шешесіне келгенде, ол сүйген жоқ. Қатты бір қысып, баурына басып тұрды да, мандайынан иіскеді. Абайдың әкесіндегі тартымды салқындық шешесіне де көптен бергі мінез болған. Бала осыдан арғыны күтпеуші еді. Бірақ, баурына басқанның өзінде де Абайдың жүрегін қатты-қатты соқтырған аса бір өзгеше жақындық білінді. Ана құшағы!.. Ұлжан көп ұстаған жоқ.3-топқа- Әжеңе бар, әнеки!- деп үлкен үйдің алдына қарай бұрып жіберді. Кәрі әжесі Зере бәйбіше, таяғына сүйеніп, ұрсып тұр екен. - Жаман неме,маған бұрын келмей, әкеңе кеттің-ау! Жаман неме!- дей беріп, қасына, құшағына немересі барғанда, «жаман неменің» артынан лезде:- Қарашығым, қоңыр қозым... Абай жаным...- деп кемсеңдеп, жылауға айналып кетті. Әжесі құшақтаған бойында үлкен үйге кірген Абай, ымырт жабылғанша осында болды. Шешелері бұған біресе қымыз, біресе тоңазыған ет, біресе шай ұсынып тықпалай берсе де, баланың бойына ас батпады.Топтық тапсырма дифференциалды1-топІ деңгей А. 1-мәтін үзіндісінен қандай отбасылық құндылықты байқадыңыз?Топта талқылаңыз. /немереге деген сағыныш/Ә. Мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді табу.2-топА. 2-мәтін үзіндісінен қандай отбасылық құндылықты байқадыңыз?Топта талқылаңыз./ Ана махаббаты/Ә. Көптік мәнді білдіретін сөздерді табу.3-топА. 3-мәтін үзіндісінен қандай отбасылық құндылықты байқадыңыз?Топта талқылаңыз./ Әжесінің ыстық мейірімі/Ә. Мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді табу.Теориялық білім Зат есімМағынасына қарай

    Топтық бағалауТоп жұмысын бағалау Тортбұрыш жұлдызша, үшбұрыш фигурларын әр топтың қалташасына салады.Оқылымнан кейінгі тапсырмаТоптар өздеріне телінген мақал-мәтелдің мағынасын мәтінмен байланыстырады. Салыстырады, қарама-қайшылық бар ма анықтайды. Ортаға салады.«Ф» Үздік жауап таңдалады. Топтық жұмысты бағалау фигуралар арқылыҚорыту Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі бойынша


    Таныстырылым



















    http://kitap.kz/index.php/catalog/audiobook/2087-abai_joly_i_tom_audio











    Үлестірме парақтар





































































    Қима қағаздар
    Сабақтың соңы2 мин

    РефлексияҮй тапсырмасы: мәтінді оқып, кері дизайн құрастырып келу Бағалау парақшаларын сараптай отырып, сабақ соңында «Тоқта, кадр» әдісі бойынша өзін-өзі бағалау.Плакатың алдында 3 түрлі көрініс тұр: күліп отырған ,ойланып отырған, жылап оырған балалар. Қай топқа қосылғысы келетіін оқушы өзі шешіп, қолындағы адам бейнесін қалташаға салады. Үлестірме адам бейнесі

    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді ( оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?1: 2:Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Исметов Искандер Турсынбаевич
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-01
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572583888
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999