Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ. Қазақ даласының даналары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақ даласының даналары ашық сабағы 10 сынып мұғалімдеріне көмегі тиеді.
Материалды ашып қарау
Сабақ : 1- сабақСабақ өтілетін уақыт: _________________Орны: Барлық оқушы саны:Қатысқаны:
СілтемеКүнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбыОрта ғасырлардағы қазақ жерінен шыққан даналар
Жалпы мақсаттарТүркі әлемін дүниеге кеңінен танытқан қазақ жерінен шыққан даналар туралы мәлімет алу;
Түйінді идеялар-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелеріТүркі әлемін дүниеге кеңінен танытқан қазақ жерінен шыққан даналар туралы мәлімет алады;
КөрнекіліктерСуреттер, карта, АКТ.
Дереккөздероқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы «Мектеп» 2014. «Орта ғасырлардағы қазақ жерінен шыққан даналар» (234-241 бб.) https://kk.wikipedia.org/wiki/Уикипедия
Сабақ барысыУақытыӘдіс-тәсілдерМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекетіБағалау
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:- ұйымдастыру- белсенді әрекетке жұмылдырылады;- ойлау жұмысына ынталандырылады





3 мин



5 мин





















7 мин
Смарт бейджик























Мәнмәтінде айқындау.

1.ҰйымдастыруТопқа бөлу: Смарт бейджик арқылы бөлу

Жаңа сабақ. «Тірек сөздер» стратегиясы арқылы басталады.1. Тарихи-Рашиди 2. Даналық кітабы 3. Қайырымды қала тұрғындары4. Ақиқат сыйы

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға.(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)

Топ тапсырмалары: «Бірге ойланамыз»I. Шығыстың Аристотелі атанған – Әл-ФарабиІІ. Жүсіп Баласағұни, «Диуани лұғат ат түрк» М.ҚашқариIІI. Қожа Ахмет ИасауиІҮ. М.Х.Дулати, Қадырғали Жалайыри
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады. Әркім өз ойларын айтады.Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады? Болжау жасайды.Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

1,3 топ интернеттен мәлімет алу;
Өзін-зі
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;15«Венн диаграммасы»«Венн диаграммасы»: Постер жасауI топ: Әл-Фараби-АристотельII топ: Ж.Баласағұни-М.ҚашқариIII топ: Қ.А.Иасауи-Ш.ҚұдайбердіұлыІҮ топ: М.Х.Дулати-Қадырғали ЖалайыриКомандада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажетФормативті
3-кезең: Ой- толғаныс:анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;синтез, бір-бірімен ой бөліседі.сабақ қорытындысы10 минКластер әдісі.Бекіту: Кластер әдісі. Мәдениет Рухани мәдениет
  • Діни ғұрыптар
  • Жазба деректер
  • Музыка өнері
  • Шешендік өнері
  • Материалдық мәдениет
  • Тұрғын үйі
  • Қару-жарағы
  • Ыдыс аяғы
  • Киім-кешегі
  • Оқушылар постер қорғайды. Оқушылар ойларын жинақтайды, ми қыртысында сәулеленген ойларды топтастырады.топпен









    Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.Қорқыт. Асан қайғы. Қазақ жыраулары тақырыбын оқу, интернет материалдарын пайдалануКүнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды.

    Рефлексия3 мин Ұнады-ұнамадыСабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.





























    №18 орта мектеп









    Ашық сабақПәні: Қазақстан тарихыТақырыбы: Орта ғасырлардағы қазақ жерінен шыққан даналарСыныбы: 10 «Ә»Пән мұғалімі: тарих пәні мұғалімі Малбасова Л.М.





    2015-2016 оқу жылы
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Малбасова Лаззат Молдабаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-06
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559798971
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999