Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ Түбір мен қосымшаның жазылуы 3-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Сабақ түбір мен қосымшаның жазылу ережесін оқушыларға үйретуді көздейді.Әріптестеріме көмекші құрал бола алады және өз тәжірибесінде қолдана алады.
Материалды ашып қарау
Қазақ тілінен сабақ жоспарыТлеуова Маншук Токановна Бастауыш сынып мұғалімі Алматы қаласы №59 мектеп -гимназиясы

Сабақ тақырыбы Түбір мен қосымшаның жазылуы
Оқу мақсаттарыКейбір түбір сөздерге қосымша жалғанған кездегі өзгерістерді анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:түбір мен қосымшаны біледі, сөздерге қосымшаны дұрыс жалғайды.Көптеген оқушылар: Кейбір түбір сөздерге қосымша жалғанған кездегі өзгерістерді анықтайды.Кейбір оқушылар: өз пікірін нақты дәлелдейді.
Бағалау критерийлеріТүбір мен қосымшаны ажырата алады.Сөз құрамына талдай алады..
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминолгия:Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
ҚұндылықтарЫнтымақтастықҚұрмет Еңбек пен шығармашылық
Пәнаралық байланыстарӨмірмен байланыс, дүниетану
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта,

Бастапқы білімТүбір мен қосымша, туынды сөз, түбірлес сөз туралы біледі.
Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет Ресурстар
Сабақтың басы6 мин1. Тж.«Орныңды тап» ойыны.Үстелден бір қима қағаз таңдап алады.Оның артында жазулар болады.Сол сөздер бойынша топқа бөлінеді.Әр топқа тапсырма беріледі.
  • Топ «Сөз құрамы». – Сөз құрамы және түбір (ережесін айтады)
  • Топ «Қосымша» - қосымша (ереже)
  • Топ «Туынды сөз» - туынды сөз (ереже)
  • Топ «Түбірлес сөз» - түбірлес сөздер (ереже)
  • Әр топ өз пікірін дәлелдейді және мысал келтіреді.Жж Әр 2 оқушыға сөздер тобы мен дауысты дыбыс жазылған парақ беріледі. Сол берілген дыбыс қай сөзге жалғанатынын тауып, жалғап, шыққан сөзді жазады.Оқып, айтып береді.Ережесін қорытады.Сабақ мақсатымен таныстыру.
    Суреттер

















    Сабақтың ортасы



    5 мин









    5 мин

    Сергіту сәті



    3 мин

    10 мин



  • Ширату тапсырмасы.Ұж.
  • «Сәйкестендір»Экраннан сөздер көрсетіледі.Сол сөздерді өзіне сай келетін сөздермен біріктіреді.Дұрыс жауабын экраннан көріп,дұрысын белгілеп,бұрысын сызады.Түбірдің неліктен өзгергенін айтады. Әрбір дұрыс қатысқан оқушы 1 стикерден алады.Оқулықпен жұмыс.71-жаттығу.Тақтамен жұмыс. Жазу, сөз құрамына талдау, өзгерісін анықтайды.«Сыйлық жасау».Алма түбір сөздер- 1- топЖүзім түбірі өзгерген сөздер- 2- топӨріктуынды сөздер 3-топШиетүбірлес сөздер 4- топТоппен жұмыс.
  • топ - 69-жаттығу.
  • Топ - 70- жаттығу
  • Топ – 72-жаттығу
  • Топ – 74- жаттығу
  • жазады, оқиды, талдайды.




    Таныстырылым



    сөздер





    Интерактивті тақта









    жемістер





    Сабақтың соңы 6 мин













    4 минҮйге тапсырма

    5.Тапсырма. т. ж.1- топ- мозаика құрастырады. Түбірлес сөздің ережесін айтады. 2 – топ – ребус шешеді.түбір сөзінің ережесін айтады.3- топ – қатесін тап, түзе, дұрысын жаз.4-топ сызба бойынша сөздер тауып жазады.РАФТТүбір, қосымша, туынды сөз, түбірлес сөз болып, 1- 1 оқушы шығып сөйлейді.73-жаттығу

    МозаикаРебус

    Рефлексия 2 минОқушылар смайликтердің тұсына атын жазып стикер арқылы сабаққа кері байланыс берді...


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тлеуова Маншук Токановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-17
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571323164
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999