Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ауа-райы және климаттық өзгерістер 7-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстазға
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: 1/9Ауа райы және климаттық өзгерістер
Күні
Сыныбы 77
Қатысып отырғанықатыспағаны
ТақырыбыТабиғат және адам.
Мұғалімнің аты-жөніКызайбаева Дарига Айткурмановна
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 1. О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 2. ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы істей алады: Мәтіннен негізгі ақпаратты біледі.Оқушылардың көпшілігі жасай алады: Мәтінді графикалық органайзерге түсіре алады.Оқушылардың кейбірі істей алады: Мәтін бойынша ақпараттарға өзіндік көзқарасын білдіреді.
Бағалау критерийі 1. Мәтіннен негізгі ақпаратты түсінеді. 2. Мәтін бойынша негізгі ақпаратты жинақтап, кестеге салады. 3. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфогравиялық нормаға сай жаза алады.
Ойлау деңгейлеріТүсіну, қолдану, талдау.
Тілдік мақсатБарлық оқушы істей алады: Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: цунами, вулкан, плита, лава.Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы терминдер: Табиғи апаттар, найзағай, вулкан, лава, цунами.Талқылауға арналған сұрақтар: табиғи апаттар адам өміріне қауіпті ме?

Құндылықтарға баулу: Қоршаған ортаны қорғап, табиғатты аялау.
Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті, география
Алдыңғы оқу:Ауа және климат туралы мәлімет алды
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 4 минут



































3 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандастым, сурет көрсету арқылы назарларын сабаққа аудардым.



Әр топ осы сөздерге қатысты 5 сөзден жазып, оқиды. Сол сөздермен тақырыпты ашамын.
  • Біздің тақырып қандай деп ойласыңдар?
  • Иә, өте дұрыс. Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Адам және табиғат». Тақырыпқа сай сыныпты екі топқа бөлемін. Топтың аттарын тақырыппен байланыстырып қоямын. 1- топ - «Адам» тобы, 2-топ - «Табиғат» тобы.

    Үй тапсырмасын тексеру. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
  • Қазақ халқы қандай жұлдыздар арқылы жолды білген?
  • Неліктен аспан картасын Темірқазықтан бастаған?
  • Қалау райы қандай жолдармен жасалады?


  • Ширату жаттығуы



    АКТ































    «Сұрақтар жаңбыры» әдісі
    Сабақтың ортасы5 минут



























































    5 минут



































    10 минут































































































    5 минут

























































    4 минут

























    1-тапсырма. Өлеңді дауыс ырғағы мен кідірісті дұрыс қолданып, мәнерлеп оқы. Ақынның идеясын тақырыппен байланыстырыңдар.1-топқаСұр бұлт, түсі суық, қаптайды аспан,Күз болып, дымқыл тұман жерді басқан.Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма,Жылқы ойнап, түйе қашқан, тай жарысқан.Жасыл шөп бәйшешек жок бұрынғыдай,Жастар күлмес, жүгірмес бала шулай.Қайыршы шал-кемпірдей түсі кетіп, Жапырағынан айырылған ағаш, қурай.2-топқа.Біреу малма сапсиды, салып иін,Салбыраңқы тартыпты жыртық киім.Енесіне иіртіп шуда жібін,Жас қатындар жыртылған жамайды үйін.Кемпір-шал құржаң қағып, бала бүрсең.Көңілсіз қара суық қырда жүрсең.Кемік сүйек, сорпа-су тимеген соң,Үйде ит жоқ, тышқан аулап, қайда көрсең.Күзеу тозған, оты жоқ елдің маңы,Тұман болар, жел соқса, шаң тозаңы.От жақпаған үйінің сұры қашып,Ыстан қорыққан қазақтың құрысын заңы.Дескриптор:
  • Өлеңді мәнерлеп оқиды.
  • Дауыс ырғағы мен кідірісті дұрыс қолданады.
  • Ақынның идеясын тақырыппен байланыстырады.
  • Кері байланыс: Қолдаушы бағытындағы кері байланыс арқылы жүргізіледі. «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!», «Бәрекелді!»

    2-тапсырма. 1-2 топқа.Өлеңдегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айтыңдар. Пікір. Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз.Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.

    Дескриптор.
  • Пікірін бір сөйлеммен жазады.
  • Дәлелін бір сөйлеммен жазады.
  • Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.
  • Ойын қорытындылайды.
  • Екі топ оқушылары бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.Кері байланыс. Қолдаушы-бағалаушы бағытында беріледі.

    3-тапсырма.Екі топқа мәтін беріледі. Мәтінді мәнерлеп оқиды.1-топ. 1. Мәтіндегі негізгі үш сөйлемді өз ойыңмен сурет арқылы жеткізіңдер.2. Мәтін ішінен септік жалғауларын белгілеңдер. 2-топ. 1.Негізгі ақпаратты жеткізіп тұрған тірек сөздерді графикалық органайзермен беріңдер.2.Мәтін ішінен септік жалғауларын белгілеңдер.

    Дескриптор.1-топ
  • Өз ойын жүйелеп жеткізеді.
  • Септік жалғауларын талдай алады.


  • Дескриптор2- топ
  • Негізгі ақпаратты тірек сөздер арқылы таба біледі.
  • Септік жалғауларын талдай алады.


  • Кері байланыс. Өзімнің бағытымнан мадақтаушы-бағалау беріледі. Топ оқушылары мәтінмен жұмыс жасап жатқанда екі топ ішіндегі қабілетті және ерекше назарды қажет ететін екі оқушыға саралау тапсырмасын беремін.

    Саралау тапсырмалары.1. Ерекше назарды қажет ететін оқушыға.1. Табиғатқа қатысты үш мақал-мәтел жаз.2. Мақалдың ішінен септік жалғауларын тап.Дескриптор.1.Үш мақал-мәтел жазады.2. Мақалдың ішінен септік жалғауларын табады.

    2. Қабілетті оқушыға. 1.Өлеңнің жалғасын тап.2.Септік жалғауы жалғанған сөздерге үш сөйлем құрастыр.Ғылым таппай мақтанба,Орын таппай баптанба,Құмарланып шаттанба,Ойнап босқа күлуге.Бес нәрседен қашық бол,Бес нәрсеге асық бол ....Дескриптор.
  • Өлеңнің жалғасын табады.
  • Септік жалғауы жалғанған сөйлем құрастырады.
  • Кері байланыс. Қолдаушы-бағалаушы бағытында кері байланыс беріледі. 4-тапсырма. «Бес қадамды тапсырма» әдісі. Әр топқа мәтін негізінде 5 сөз беріледі. Берілген 5 сөзге 5 сөз тіркесін құрайды. 2 топ бір-бірімен жұмысын алмастырады. 5 сөйлемге мәтін құрастырылады, жұмыс алмастырылады. Мәтінге 5 сұрақ қояды. Берілетін сөздер. 1-топқа: табиғат, апат, күн, су, теңіз.2-топқа: бұлт, мұхит, толқын, ауа, найзағай.Дескриптор.
  • Тірек сөзден сөйлемдер құрастырды
  • Сөйлемдермен мәтін құрастыра алды.
  • Мәтінге қатысты сұрақтар қояды.
  • Кері байланыс. Мадақтаушы-бағыттаушы бағалау.



    Г.Косымова, Р.Рахметова «Атамұра»Баспасы, 2017 жыл, 19-20 бет



















































    «Төрт сөйлем» әдісі













































    «Жалғыз құты» әдісі

















































































































































    «Бес қадамды тапсырма» әдісі
    Сабақтың соңы 4минут«Шығу билеті» әдісі бойынша сабағымды аяқтаймын. Барлық оқушыға сызбаны үлестіріп беремін. Оқушылар сызбаны толтырып шығады.









    Кері байланыс. Бәрекелді! Өте тамаша орындалды!Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы сараланған түрде беріледі. 1.Барлық оқушылар үшін. Басқа елді-мекенде болатын табиғат құбылыстары жайлы мәлімет жинау.2.Кейбір оқушылар үшін. Басқа елді-мекенде болатын табиғат құбылыстары жайлы мәліметерде кездесетін термин сөздерді түсіндірме сөздіктен қарап, түсінік беру.
    «Шығу билеті» әдісі
    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қолжетімді ме?

    Оқушылар бүгін не үйренді?



    Сабақтағы ахуал қандай болды?



    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?Уақыт есебінен ауытқу болды ма?



    Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?







    Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттарықол жетімді болды. Себебі оқу бағдарламасына негізделіп құралған.Бүгінгі сабақта оқушылар табиғат апаттарының адам өміріне қаупті болатынын түсінді.

    Сабақта оқушылар ынтымақтасқан түрде сабаққа қатысты.

    Жоспарланған саралау жұмысы жақсы іске асты.

    Уақыт есебінен ауытқу болған жоқ.



    Әріптестерімнің ұсынысы бойынша оқушыға берілетін тапсырмаға өзгеріс енгіздім.
    Жалпы бағалау



    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)













    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)







    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?



  • Мәтінді графикалық органайзер мен сурет арқылы жеткізгендері.
  • Дескриптор бойынша орындалған тапсырмалар оқушылар үшін тиімді болды.








  • 1.Табиғат апаттарын бейнероликтер арқылы көрсетсе жақсы өтер еді. 2.сараланған тапсырмаларды күрделендіріп берілсе.





    Кейбір оқушылардың шығармашылық қабілеттері ескеріліп отырса.

    Қосымша ақпарат
    Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс;Ауа райын болжау, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

    1.Оқушыларға барынша қолдау көрсетемін. Қызығушылығын арттыру мақсатында тапсырмаларды алдағы уақытта түрлендіріп беремін. 2. Шығармашылық қабілетінің дамуына ықпал етемін. Дескрипттор арқылы нақты шынайылықпен бағалаймын.



    .
    Пәнаралық байланыс- қазақ әдебиеті, география пәндеерімен байланыс табады.АКТ мен байланыс – Microsoft WordҚұндылықтармен байланыс- адам мен табиғаттың байланысы көрініс табады.















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кызайбаева Дарига Айткурмановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-30
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572418834
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999