Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Байқоңыр» ғарыш айлағының экологияға әсері 8 класс
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Ғарышты игеру жетістіктері" бөлімі «Байқоңыр» ғарыш айлағының экологияға әсері
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыҒарышты игеру жетістіктеріКүні: 15.06.2018Сынып: 8 Мектеп: Ырғыз ауданы Т.Жүргенов атындағы жалпы білім беретін орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Тлеубаева Айсәуле ӘбдімәлікқызыҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: «Байқоңыр» ғарыш айлағының экологияға әсері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен қажетті ақпаратты іріктейді Оқушылардың көбісі орындай алады: мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпараттады түрлендіредіОқушылардың кейбірі орындай алады:мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпараттарды жинақы мәтін жазуда тиімді қолданады
Бағалау критерийі Мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады
Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: мәтіннің баяндау желісін сақтайды, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: «Байқоңыр» ғарыш айлағы, «Протон-М» зымыраны, «Зенит» зымыраны, «Антигептил» қозғалысы
Құндылықтарға баулуТоптық жұмыстарда достарының көзқарасына, пікіріне құрметпен қарауға үйренеді, жеке және топпен жұмыс істей алу дағдысы дамитын болады.
Пәнаралық байланысБейнелеу өнері, география
Тақырып бойынша алдыңғы білім «Байқоңыр» ғарыш айлағының елімізге әкелген пайдасы . «Зымыран сұрақтар» арқылы үй тапсырмасын сұраймын.
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 10минут



Ширату жаттығуы . «Көркемөнер арқылы креативті ойлауға ынталандыру» әдісі.Оқушыларға «Байқоңыр» ғарыш айлағының экологияға кері әсерін көрсететін суреттер беріледі. 1.Суреттен не көріп тұрсың?2. Ол сені қандай ойға жетелейді.3. Бұл суреттің бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар деп ойлайсың? Бұл тапсырма арқылы оқушылар тақырыпты анықтап, сабақтың мақсатын, бағалау критерийін айқындайды.

Оқылым алдындағы тапсырма: «Ғарыш айлақтарының қоршаған ортаға зияны қандай?»тақырыбы төңірегінде талқылау жүргізеді.
Сабақтың ортасы 10 минутТЖ. Оқылым тапсырмасы: «Байқоңыр Ресейдің бір бөлшегі емес пе?» тақырыбындағы мәтін беріледі.Мәтінді оқушылар топта оқып, талқылайды. «Нақты қадам» әдісі арқылы мәтіннің құрылымын сақтай отырып әр бөлігінен керекті ақпараттарды іріктейді.











Дескриптор: 1.Мәтіннің әр бөлігінен қажетті ақпараттарды іріктейді.2.Мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпараттарды түрлендіреді. Қ.Б. Оқушылар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.








15 минут









Ж. Жазылым тапсырмасы: «Әңгіме бойынша жазу» әдісі арқылы мәтіннің баяндау желісін сақтай отырып, жинақы мәтін жазып шығу.1.Бұл мақаланың сіздің өміріңізбен байланысы бар ма?2.Мақалада көтерілген мәселе бойынша сіздің болжамыңыз немесе қорытынды.

ҚБ. Мұғалімнің оқушылардың дәптеріне жазбаша кері байланысы.






Үйге тапсырма«Байқоңыр» ғарыш айлағының экологияға әсері» тақырыбында эссе жазу

Сабақтың соңы5 минутОқушының толыққанды рефлексиясы. «Мұғалімге хат жазу» әдісі бойынша бүгінгі сабақ бойынша түсінбеген, түсініксіз сұрақтар бойынша мұғалімге хат жазады.



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс; денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Барынша қолдау көрсету: 1.Сыныптық жұмыс кезінде «Көркемөнер арқылы креативті ойлауға ынталандыру» әдісін пайдаланамын. Бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі. Бұл тапсырмада жауап бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Орташа қолдау көрсету:2. Топқа арналған «Нақты қадам»әдісін пайдалану арқылы қарым-қатынас формалары бойынша саралауды (топтық жұмыс) жәнемазмұн бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Қолдау көрсету аз:3.Жеке жұмысқа «Әңгіме бойынша жазу»әдісін пайдалану арқылы оқушы дербестігі және жауапкершілігі бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Топтық жұмыс кезінде дескрипторды негізге ала отырып, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топаралық бағалау жүргізетін боламын. Жазылым тапсырмасы кезінде мұғалімнің сындарлы кері байланысы жүргізіледі.



Пәнаралық байланыс: «Көркемөнер арқылы креативті ойлауға ынталандыру» әдісін қолдануда бейнелеу өнері пәнімен және оқылым тапсырмасы кезінде география пәнімен байланыстыратын боламын.

Топтық жұмыстарда достарының көзқарасына, пікіріне құрметпен қарауға үйренеді, жеке және топпен жұмыс істей алу дағдысы дамитын болады.



РефлексияСабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ме?Оқушылар бүгін не үйренді?Сабақтағы ахуал қандай болды?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?Уақыт есебінен ауытқу болды ма? Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1.2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат біілдім?













Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Тлеубаева айсәуле Әбдімәлікқызы
Жарияланған уақыты:
2019-08-04
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1564937822
2222
333
444
555
666
7
888
999