Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Біз жəне біздің сынып"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқу барысында туындаған қиындықты жеңу, қобалжу деңгейін төмендету.
Материалды ашып қарау
Сабақ тақырыбы: «Біз және біздің сынып, мектеп»Сабақ мақсаты: Мектепте оқу барысында туындаған қиындықты жеңу, қобалжу деңгейін білу. Сабақ мазмұны, барысы: «Шаттық шеңбері» Сәлемдесу, тілектер айту.«Сен кімсің?» «Мен кіммін?» жаттығуыМақсат: Қатысушының «мектеп» сөзімен байланысты қорқыныш дәрежесін білу.Нұсқау: Әр қатысушыға мектебін сипаттайтын және өзінің пікірімен бөлісу ұсынылады. Мектепте неге үйретеді? Мысалы: Мен оқитын мектеп... Біздің мектепте ... оқытады. т.б.«Температура» жаттығуыМақсат: Оқушылар өзінің оқулық қиындықтарын айтуға және оған өзінің қатынасын анықтауға мүмкіндік беру.Нұсқау: Психолог: Балалар, адам ауырғанда міндетті түрде дене қызуын өлшейді. Ол әркез жоғары болады.Егер адам бірнәрсе істегісі келмесе де дене қызуы көтерілуі мүмкін. Сендерде қандай себепке дене қызуы көтерілуі мүмкін? (Уақыт – 10 минут)«Ертегі әлемінде қонақта» жаттығуыМақсат: Мектептегі оқуға байланысты жағымсыз эмоцияны жою.Нұсқау: Балаларға ертегі тыңдау ұсынылады және оның аяғын ойлап тауып, неліктен олай аяқталғанын түсіндіреді. Ертегі мәтіні: Ертеде бір отбасында бір бала өмір сүріпті.Ол көңілді, ұшқалақ, есік алдында өзге баламен ойнағанды жақсы көреді. Әкесіне қол ұшын беріп, анасына тіпті ыдыс-аяқ жууға көмектесетін болыпты.Бұл бала мектепте оқитын. Таңертең барлық бала мектепке жүгіреді. Біреуі ынтамен жүгірсе,екіншісі соңында жүгіріп, тұруға қиналатын. Ең соңы болып бізге таныс бала жүгіріп бара жатыр. Оған оқу қиын болғандықтан емес, әр күн ерте, жылы көрпеден тұрып, киінуге қиналатын. Бір күні мектепке әдеттегідей жүгіріп бара жатып жолдан әдемі ерекше қауырсынды көреді. Ол күн көзіне жарқырап, кемпірқосақ түсімен көмкеріліп тұр. Бала тоқтап оны қолына алып, мектепті ұмытып кетеді. Бір кезде ала-түлей болып қауырсын баланы көтеріп мектеп алаңындағы кемпірқосақтың үстіне тастайды. Бала тоңқалаң асып, секіріп, басымен тұрып мектепке қарайды. Бұл уақытта балалар партада отырып күлді, ысқырды, ол жақсы көретін нәрсемен айналысады. Осылай бір, екі, үш сағат өтеді. Осыдан кейін бала не істейді? Балаларға көздерін жұмып, кемпірқосаққа кезігіп қалған баланы елестетуді ұсынады. Баланың орнында кім болғысы келеді және не үшін? Баланы мүлде мектепке барғысы келмейді деп санауға болады ма?Рефлексия Психоэнергетикалық жаттығулар

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Абуева Меруерт Серикбаевна
Жарияланған уақыты:
2020-03-04
Категория:
Психология
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1583305290