Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Бөліктерден фигура құрастырамын
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал МАДТ тәрбиешілеріне қажет
Материалды ашып қарау
Бөліктерден фигура құрастырамынЖ.БайтаковаГ.Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі,Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Ұйымдастырылған оқу қызметі: қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар жайлы түсініктерін бекіту. Дамытушылық:балалардың дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.Тәрбиелік:балаларды ұқтылыққа ,бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер:әңгімелесу,түсіндіру,көрсету,ойын,сұрақ-жауап. Үштілділік компоненті:пішіндер-фигуры-figures, үшбұрыш-треугольник-tringle,төртбұрыш-квадрат-rectangle Көрнекілік-құрал:үлестірмелі пішіндер,түрлі-түсті қағаз
Іс-әрекет бөлімі: Мұғалім іс-әрекеті:Оқушы іс-әрекеті:
Мотивациялық қозғаушыШаттық шеңбері:Қолды көкке созайық,Сәлемдесіп алайық!Оқу,білім сарайын,ппҚане,бірге ашайық!Балалар шеңберге тұрып өлең жолдарын мәнерлеп айтып береді.












ҰйымдастырушылықІзденушілік қабілет





































































Балалар,біз бүгін ата- әжеміздің ауылына барамыз.Бірақ,ол үшін мына пішіндердің атын атау керек.Біз сендермен өткен сабақтарда пішіндер жайлы өткен болатынбыз. Енді,біз соларды есімізге түсірейік.









Иә, дұрыс айтасыңдар. Жарайсыңдар, балалар!Дәптермен жұмыс. Ал енді біз ата-әжеміз- дің де ауылына жетіп қалдық. Енді, ата- әжемізге көмек берейік. Атамыздың кілт таңдауына көмек берейік. Балалар, қайсы кілт дұрыс келеді.сызықпен қосайық. Жарайсыңдар!Атаға жақсы көмек көрсет- тіңдер. Енді,біз әжеге көмек берейік. Ол үшін құрақ көрпе құрауына көмек берейік.







Түрлі-түсті қағаздан шаршы қиып, оны екіге бөлеміз. Бөліктерден құрақ құраймыз.

2,Суретке қара. Фигуралардың бөліктерін тауып, оны сәйкес түстерге боя.

Сергіту сәті:Жалғыз саусақ тіптіде,Ұстай алмас жіптіде.Екі саусақ бірікті,Ине қолға іліктіҮш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды.Өнерлі екен он саусақ,Қала салсақ, жол салсақ.3.Дөңгелектерді тауып, оларды сызықпен тең бөлікке бөл.Шаршыны тауып, оны сызықпен тең төрт бөлікке бөл.Дидактикалық ойын ойнату.Шарты; Геометриялық пішіндерденәртүрлізаттар құрастыруҮй, шырша, аққала-Мен қандай затты құрастырдым?-Балалар, біз мұнда біраз болдық енді қайтайық.Көзімізді жұмайық қайта кері қайтайық.-Міне сыныбымызға қайта келдік.-Балалар сендерге саяхатымыз ұнадым ма?









Пішіндерді атайды. Төртбұрыш, үшбұрыш, цилиндр,домалақ.





Берілген тапсырманы дұрыс орындайды.









Құрақ құрайды.















Қимыл-қозғалыстар жасайды













Дөңгелектерді төрт бөлікке бөледі





Геометриялық фигуралардан әртүрлі заттарды құрастырады









Рефлексивті-түзетушілік







Қорытындылау:-Қандай пішіндерді білесіңдер?-Үш бұрышта неше бұрыш, неше қабырға бар?-Төртбұрышта неше бұрыш, неше қабырға бар?

Сұрақтарға жауап береді



Күтілетін нәтижеНені білуі керек: геометриялық пішіндерді біледіНені игереді: әртүрлі геометрялық пішіндерден түрлі заттарды құрастыруды







Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Байтакова Жадыра
Жарияланған уақыты:
2019-02-06
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1549424956
2222
333
444
555
666
7
888
999