Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Циклдік алгоритм
Материал жайлы қысқаша түсінік: Циклдік алгоритммен жұмыс жүргізу білімдерін кеңейту
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: №11Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Циклдің алгоритм
Сабақ негізделген оқумақсатыЦиклдік алгоритмдермен жұмыс жүргізу білімдерін кеңейту;


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:


  • Циклдік алгоритм ұғымын біледі, Циклдік алгоритм құруды үйренеді


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Циклдік алгоритм шарттарын басында және соңында келетінін анықтаудың блок сызба элементін ажырата алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Цикдік құрылымды алгоритм блок-сызбасын құруды орындай алады.




  • Тілдік мақсат
    Циклдік алгоритмнің өрнектелу жолын талдай отырып, блок-схемасын сызу, орындаушы мен оның командалары, міндетері ұғымы қалыптасады;


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    циклдік,қадам,шарт, тізбек


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қандай алгритмдерді циклдік деп атаймыз?2.Қандай циклдің түрінде бұйрық бірде-бір рет орындалмауы мүмкін түрлерін атаңдар?3.Алгритм түрлерін атаңдар?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Шарттың цикл басында және соңында тексерілуі мүмкін екеуінің айырмашылығы неде?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Циклдік сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Алгоритмнің түрлері
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 мин

    Өткенді қайталау5 минут

    Шаттық шеңберін құру«ыстық орындық» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру.«ыстық алақан» тренингін ұйымдастыру.Сынып оқушыларын сурет қиындылары арқылы 2 топқа бөлемінӨткенді қайталау үшін «ыстық орындық» әдісі арқылы қорытындылаймын1.Тармақталған алгоритм дегеніміз не?2.Алгоритм түрлерін ата?3.Сызықтық алгоритм дегеніміз не? 4.сызықтық алгоритмге мысал келтіріңдер?5.тармақталған алгоритмге мысал келтіріңдер?6. тармақталған алгоритмнің толық формасына мысал келтіріңдер?7. тармақталған алгоритмнің толық емес формасына мысал келтіріңдер?8.Тармақталған алгоритмнің толық формасынан толық емес формасының айырмашылығы неде?














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут











    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Циклдік алгоритм»Жаңа тақырыпты «Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ: шарт басында келетін циклдік алгоритм 2-топ: шарт соңында келетін циклдік алгоритмОқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.Компьютердегі тәжірибелік жұмысОқулықтағы 70-71 бет4,5,6,7,8- тапсырманы орындауОқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.


    Оқулық, интерактивті тақта





















    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 минОқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтауТоп ішіндегі оқушылар өтілген тақырып бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады оқулық


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §11Түртіп алу әдісі арқылы кері байланыс аламын



    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік
    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.













    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Оринова Эльмира Даулетбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-08
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570543204
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999