Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Достық көмек. Д дыбысы мен әрпі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Д дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра отырып, Д дыбысының артикуляциясын меңгерту.
Материалды ашып қарау
Білім беру саласы: «Коммуникация»Ұйымдастыру оқу қызметі: Сауат ашу негіздеріТақырыбы: Достық көмек. Д дыбысы мен әрпіМақсаты: Д дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра отырып, Д дыбысының артикуляциясын меңгерту.Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау, буындап оқуға жаттықтыру және сурет ойынша әңгіме құрату арқылы тіл байлықтарын дамыту. Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын,топтық жұмыс,жұптық жұмысКөрнекілігі:АКТ, сиқырлы әліппе,суреттер,кеспе әріптер,әліппе-дәптер
Оқу іс –әрекетінің кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы кезеңі

































Ұйымдастыру кезеңі
Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу:Дос болайық бәріміз,Жарасып тұр сәніміз.Тыныштықты сақтаймыз,Атсын күліп таңымыз! «Доп беру» әдісі «Тез ойла, сөз ойла» ойыны Дыбыс дегеніміз не?Әріп дегеніміз не? Дыбыстар нешеге бөлінеді?Дауысты дыбыс қандай текшемен белгіленеді?Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленеді?Өтен оқу іс-әрекетінде қандай дыбыспен таныстық?С дыбысы қандай дыбыс?С дыбысынан басталатын сөздерді ата!



Топқа бөлу:1-топ: «Домбыра»2-топ: «Дулыға»











Балалар қимыл- қозғалыспен шаттық шеңберін орындайды.



Дыбыс естиміз, жазамыз.Әріп дегеніміз дыбыстың таңбасы,көреміз, оқимыз, жазамыз.Дыбыстар екіге бөлінеді.Дауысты және дауыссыз.Дауысты дыбыс қызыл текшемен белгіленеді.Дауыссыз дыбыс көк текшемен белгіленеді.С дыбысымен таныстық.Сағат. Сандық, сырға, сақыина ,сабақ, сарымсақ т.б Домбыра мен дулығаның суретін алу арқылы топқа бөлінеді.Домбыра мен дулығаның суретін алу арқылы топқа бөлінеді.


Мағынаны тану кезеңі

























































Топпен жұмыс

























Сергіту сәті





Суретпен жұмыс











































Әліппе-дәптермен жұмыс



Жұптық жұмыс







Рефлексивті -түзетушілік кезеңі
«Сиқырлы әлемі» кітабы видеосын көрсетіп тыңдату.Дала, дөңгелек, дорба, дәуіт.дән, диірмен, дастархан, дәптер,доп, дойбы, дәрігер. домбыра сөздердерінде қандай дыбыс естідіңдер?Д дыбысын айтқан кезде тілдің ұшы төмен түседі және астыңғы тістерге барып тіреледі,дауыс желбезектері дірілдейді.Д дыбысы қандай дыбыс?Д дыбысымен таныстыру.Д басы қандай геометриялық пішінге ұқсайды?1-тапсырма1-топ:»Домбыра»Суреттегі сөзге дыбыстық талдау жасау.



2-топ. «Дулыға»Өткен дауысты дыбыстарды қатыстырып д дыбысына байланысты сөздер берілген сөздерге дыбыстық талдау жасату,буындап оқу.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топ бірін бірі бағалау «Көңілді күн» (ағылшыншы видео)





2-тапсырма: «Домбыра» тобына Достық көмек.(әңгіме құрау) Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?Балалар қайда ойнады?Балалар немен ойнады?Доптың пішіні қандай?Жауабын сызбамен көрсет.













«Дулыға» тобына « Демалыс күні» Берілген сөздерді балалардың есімдерімен қатыстырып әңгімеле.Керекті сөздер: келді, жүзді, жарысты, дірілдеді, секірді.Бассейінде Д әрпіне қай бала ұқсайды?«Бағдаршам» әдісі арқылы бірін бағалайды.

4-тапсырма:Әліппе- дәптерден Д әрпінің баспа түрін жаздыру.



5-тапсырма: «Сөздер құрау»Алдарындағы кеспе әріптерден Д дыбысынан басталатын өткен дауысты дыбыстарды қатыстырып сөздер құрап оқиды, айтады. «Микрафон» әдісі арқылы қорытындылау.Бүгінгі оқу іс-әрекеті ұнады ма?Көңілді смайликті көрсетейік және бет жүзімізбен де көрсетейік.Қандай дыбыспен таныстық?Д дыбысы қандай дыбыс?Қандай текшемен белгіленеді?

Д дыбысына қатысты қандай сөздерді білесің?





Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар, жарайсыңдар! Сендерге келген қонақ апайларымыз да риза деп жарайсың,балақай суреттерін беру. Кері байланыс:-Ендеше «Білім ағашына»Бәрін түсіндім,басқаға түсіндіріп бере аламын десеңдер –жасыл түсті, Түсіндім,бірақ түсіндіре алмаймын-сары түсті,Ештеңе түсінбедім-қызыл түсті жапырақтарды жапсырамыз.
«Сиқырлы әлемі» кітабын тыңдап сөздерді қайталап отырады.



































-Д дыбысы.

-Д дыбысын айтады.









-Дауыссыз дыбыс.-Тіктөртбұрышқа ұқсайды.



-Дәрігер,бидай, йод сөзіндегі д дыбысының орнын тауып нешінші буында тұр буынға бөліп айтады.-До-ла-на, до-да, дос сөздеріне дыбыстық талдау жасап, буындап оқиды.Екі жұлдыз бір ұсыныстарын айтады.Сергіту сәтін қимыл қозғалыспен орындайды.



Балалар спортзалда ойнады.Олар доппен ойнады.Доптың пішіні дөңгелек.Дастан аяғын ауыртып алды. Дастанға достары көмектесті.Доптың пішіні дөңгелек деген сөзді тақтада сызып көрсетеді.Берілген суреттегі әріптерге ат қойып сөздерді қатыстырып әңгімелейді. Д дыбысына ұқсайтын баланы айтады.







Әліппе-дәптердегі Д дыбысының баспа түрін жазады.



Дара,дода, дос, Дана,дауа,дала,Досан,долана,Дулат сөздерін жұптасып құрап оқып береді.

-Ұнады.Смайликпен көрсетеді.-Д дыбысымен таныстық.-Д дыбысы дауыссыз.-Көк текшемен белгіленеді.Дөңгелек, дорба, дән, дәрігер, дойбы, дастарқан,домбыра,дәптер,диірмен, доп, т,б -Жарайсың балақай! –деген мадақтаулар алады.



«Білім ағашына» жапсырады.

Күтілетін нәтиже: Білді: Д дыбысымен танысты, Д дыбысының таңбасын жазды,дауыссыз дыбыс екенін білді.Түсінеді: Д дыбысы сөздің басында,ортасында, аяғында кездесетінін түсінеді.Жасайды: Д дыбысна дыбыстық талдау жасайды және суреттер бойынша әңгімеге құрайды, сөйлемге сызба сызады,кеспе әріптерден сөздер құрап айта алады.

Автордың рұқсатынсыз пайдалануға болмайды. Қосымша өзгерістер мен әдіс-тәсілдер қосып ,тәжірбие, пікір алмасуға болады.













Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Серикбаева Рысбуби Кудайбергеновна
Жарияланған уақыты:
2018-11-30
Категория:
Мектеп алды даярлық
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1543563566
2222
333
444
555
666
7
888
999