Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Ертегілер еліне саяхат»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту,қатты және сыбырлап айту.
Материалды ашып қарау
Білім беру саласы: КоммуникацияҰйымдастырылған оқу іс-әрекеті: ДрамаТақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат»Мақсаты: Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту,қатты және сыбырлап айту. Интонацияларды ажырата алу, сахнада ойластырылып құрылған сахна алаңында түрлі қарқында қозғалу.Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. Ым –ишара ,дауыс ырғағын қолданып, таныс әдеби шығармалардың кейіпкерлеріне бейнелер жасау.Әдіс –тәсілі. Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауапКөрнекіліктер: ертегі кейіпкерлерінің суреттері ,тақырыпқа сай слайд презентация,шарлар суреттер
Іс әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық кезеңі







































































































Топқа бөлу









Ғажайып сәт



















Ұйымдас-тырушылық- ізденушілік кезеңі





































































































































Сергіту сәті





















Сахналық қойылым









Шаттық шеңбері:Балалар бүгін бізге қонақтар келіпті.Қашанда қонағын сыйлаған халықпыз.Сондықтан бірінші қонақтарымызбен жақсылап амандасып алайық.Үлкенге де сіз,Кішіге де сіз,Құрметпенен сіздерге,Бас иеміз біз!Доброе утро дети!Добрый день гости!Пусть добрым будет утро!Пусть ярким будет свет!Рақмет балалар ,Қазір бізде драма оқу іс-әрекеті . Драма оқу іс-әрекетінде біз «Ертегілер еліне саяхатқа» барамыз.Ол үшін ең алдымен «Кім білгіш» ойынын «Серіппелі» әдіс арқылы ойнап жіберейік.1.Ертегілер еліне саяхатқа бару үшін біз қайда барамыз?2.Театрға барғанда қандай тәртіп ережелерін сақтаймыз?3.Қойылым болып жатқанда не сақтауымыз керек?4. Театрға қалай киініп бару керек?5.Қойылым ұнаса не істеуіміз керек?6.Актерлер деп кімді айтамыз?7. Тағы қандай тәртіп ережелерін білесіңдер?-Өте жақсы балалар.-Театрға «Ертегілер еліне саяхатқа» бару үшін екі топқа бөлініп отырамыз.1-топ: 0 «А» сыныбы «Бауырсақ» тобы2-топ:0 «Б» сыныбы «Хайуанаттар» тобыЕсікті қағып почташы келеді,қолында хаты бар.Сәлеметсіңдер ме,балалар?Сендерге Ертегі ханшайымыннан хат келді .Сендер ертегілер еліне саяхатқа барғалы жатыр екенсіңдер сендерге сәттілік тілеймін балалар!Сау болыңдар!Балалар Ертегі ханшайымының тапсырмаларын орындаймыз ба?Ендеше екі топ кезекпен жауап беруге тырысайық.Сонда біз «Ертегілер еліне саяхатқа» тез баратын боламыз.1-тапсырма «Бауырсақ» тобына «Сиқырлы сандар» Экраннан сиқырлы сандар көрінеді сол санға байланысты қандай ертегілер білесіңдер?7 саны2 саны3 саны-Қане «Бауырсақ» тобын бас бармақ әдісімен бағалап жіберейік.2-тапсырма «Хайуанаттар»тобына«Көңілді пішіндер» Әртүрлі геометриялық пішіндерден ертегілерде кездесетін кейіпкерлерді құрастырады және қандай пішіндер қолданғанын ,түсін айтады.«Хайуанаттар» тобын бағдаршам әдісімен бағалап жіберейік.3-тапсырма « Қандай ертегі» «Бауырсақ» тобынаЭкраннан әртүрлі ертегілердің суреттері көрінеді сол арқылы қай ертегі екенін табады.«Хайуанаттар» тобы смайликтер арқылы бағалайды.4-тапсырма «Театр жолы» «Хайуанаттар» тобына .Ым –ишара арқылы экраннан көрінген жануарлардың қимылын ым ишара арқылы көрсету.Қоян,аю, қасқыр, балық.«Бауырсақ» тобы басбармақ әдісіарқылы бағалату.Сендер барлық тапсырмаларды өте жақсы орындадыңдар шаршаған боларсыңдар қане бір сергіп алайық.Ағылшын тілінде сергіту сәтін орындату.Енді бізге «Ертегілер еліне саяхатқа» баруға болады.Қане бәріміз театрдағы тыныштықты сақтап 0«А» сыныбындағы «Бауырсақ» тобының ертегісін тамашалайық.1-қойылым«Бауырсақ» ертегісін балаларға рөлге бөліп ойнату.2-қойылым «Жыл басына таласқан хайуанаттар» Атрибуттар арқылы ойнату.Ертегілерді өте тамаша орындап ойнап шықтыңдар .Шаттық шеңберге тұрып қонақтармен қазақша, орыс тілінде қонақтармен,достарымен сәлемдеседі.











Қимыл-қозғалыспен айтады.



























Серіппелі әдіс арқылы сұрақтарға жауап береді



-Театрға барамыз-Театрға барғанда кешігіп баруға болмайды.Ерте келіп, шешініп, айнаға қарап, өзіңді ретке келтір.-Қойылым болып жатқанда тыныштық сақта. Сыбырласып сөйлеуге, орынсыз қозғалыс жасауға болмайды.-Театрға әдемі киініп бару керек.Театрға бару да мереке.-Қойылым ұнаса ,шапалақ ұр.Ол актерлерді шабыттандыра түседі.-Рөлдерді сомдайтын адамдарды актерлер дейміз.Қойылым болып жатқанда сөйлеспе, алған әсерің туралы үзіліс кезінде айтасың.«Бауырсақ» және «Хайуунаттар» тобы болып екі топқа бөлініп отырады.Балалар таңырқап қалады.

Сәлеметсіз бе?













Рақмет!

Сау болыңыз!-Иә орындаймыз















«Бауырсақ» тобы орындайды









-«Жеті лақ», «Жеті қарақшы»ертегісі- «Екі аяз»,» «Екі дос» ертегісі-«Үш аю», «Үш дос», «Үш қыз»Бас бармақ әдісі арқылы бағалайды.



Әртүрлі геометриялық пішіндерден алтын балықтың,мысықтың, балапанның,тышқанның бейнесін құрастырады.Пішіндерді атайды, түстерді айтады.





Бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.







«Қарлығаш пен дәуіт» « Алтын балық» «Қошқар мен теке» «Маша мен аю», Түлкі мен қасқыр»Смайликтер арқылы бағалайды.

Көрсетілген суреттер бойынша көрсетеді.













Бас бармақ әдісі арқылы бағалайды.



























«Бауырсақ» тобы

«Бауырсақ» ертегісін көрсетеді



«Хайуанаттар» тобы көрсетеді.







Рефлексивті түзетушіліккезеңі







«Микрофон» әдісі арқылы қорытынды жасау«Хайуанаттар» тобына -Сендер қандай ертегі тамашаладыңдар?-Ертегі ұнады ма ?Ертегіде қандай аңдар кезікті?Қандай жабайы аңдар кезікті?Бауырсақ кімге жем болды?Бауырсақ қандай екен?«Бауырсақ» тобынаСендер қандай ертегі тамашаладыңдар?-Онда қандай жануарлар бар екен?Қандай үй жануарлары бар екен?Жыл басы кім болды?Түйе қандай жануар екен?Ол несіне сеніп құр қалды?Сонымен ертегілерден қандай тәрбиелік ой түйдіңдер? Тамаша балалар Ертегілерді өте тамаша орындап ойнап шықтыңдар.Сендер сондай білімді,зерек ,тапқыр екендеріңді көрсетіңдер келген қонақ апайлар да риза.Ендеше сол қонақтардың құрметіне Қабимолла Инабаттың орындауында «Ертегілер»әнін сыйға тартамыз.









«Бауырсақ» ертегісін-Үнады-Жабайы аңдар

-Қоян, қасқыр,аю,түлкі -Бауырсақ түлкіге жем болдыБауырсақ мақтаншақ екен.





-«Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісін-Үй жануарлары -Түйе, жылқы,сиыр,қой

Жыл басы түйе болды.-Түйе аңқау екен.

Түйе бойына сеніп жылдан құр қалыпты.Ертегілерден бауырсақ сияқты мақтаншақ болмау керек екенін және түйе сияқты аңқау болмау керек екенін түсініп білдік.



















-Ән тыңдайды.
Кері байланысБалаллар бүгінгі өткізген оқу іс-әрекетін өте жақсы түсіндім жақсы ой түйдім дегендерің бағдаршамның жасыл түсіне, орташа түсіндім десеңдер сары түске, ал мүлдем ештеңе түсінбедім десеңдер қызыл түске стикерлеріңді жапсырасыңдар. Тақтадағы бағдаршамға өз түсінгендері бойынша стикерлерін жапсырады.














































«Ертегі ханшайымның» тапсырмасы «Микрафон» әдісі «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісі «Бауырсақ» ертегісі





«Жеті санынына» байланысты қандай ертегі білеміз?

«Бұл қай ертегі?»



0 «А» сынып тәрбиеленушілері



0 «Б» сынып тәрбиеленушілері

















Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Серикбаева Рысбуби Кудайбергеновна
Жарияланған уақыты:
2018-11-30
Категория:
Мектеп алды даярлық
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1543564114
2222
333
444
555
666
7
888
999