Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
ГОСТ бойынша дизель отынының сапасының негізгі көрсеткіштері. Дизельдік жанармайлар, қасиеттері оған қойылатын талаптар
Материал жайлы қысқаша түсінік: студенттерге
Материалды ашып қарау
ГОСТ бойынша дизель отынының сапасының негізгі көрсеткіштері. Дизельдік жанармайлар, қасиеттері оған қойылатын талаптарДизельдік жанармайлар, қасиеттері оған қойылатын талаптарымен және газ отындарымен таныстыру. Бензиндер сияқты, керосин де әртүрлі ауырырақ көмір сутегін қоспаларынан тұрады. Керосиннің құрамына кіретін көмір сутегінің молекласындағы атомдар саны 9-дан 16-ға дейін, қайнау температурасы 150 градус ден 315градус ге дейін. Керосиннен де ауыр мұнай фракциясын дизельдік жанармай дейді. Дизельдік жанармайдың құрамына кіретін көмір сутегінің молекулалық атомдар саны 15. . . 25 аралығында болады да, қайнау температурасы 190градустан. . . . 350 градусқа дейін жетеді. Дизельдік жанармайларға келесі талаптар қойылады. үздіксіз жанармайдың қозғалтқышы жетуін қамтамасыз етеді, жақсы қоспа құрастыру қоспаның жеңіл тұтануы қозғалтқыштың жұмсақ жұмысы істеуі қамтамасыз ету. Дизельдік жанармай жанғанда жану камерасының және форсунка тұмсығында қуйдірмелер нагар мен қатар олардың қабырғаларында болмауы тиіс. Сонымен қатар қозғалтқыш тетіктеріне тотығу зардабын келтірмеуге тиіс. 305-82Мест бойынша автотракторлық дизельдердің жұмыс істеу жағдайларына қарай және жанармайлардың кеңінен қолдануына байланысты дизельдік жанармайлардың келесі маркаларын шығарылады, Л-0 градус ден жоғары температура пайдаланатын дизельдер үшін жазғы жанармайлар З-қысқы , ауаның температурасы минус30 градус және одан төмен болғанда пайдалану үшін дизельдерге ұсынылады. А-арктикалық, ауаның температурасы минус50 градус және одан төмен болғанда пайдалану үшін дизельдерге ұсынылады. Құрамындағы күкірттің мәні бойынша дизельдік жанармайлары екі топқа бөлінеді. 1)күкірт құрамы 0, 2%кем;2)күкірт құрамы 0, 2. . . . 0. 5%дейін. Цетандық сан. дизель отындарының өздігінен тұтану, оның цетандық саны бойынша бағаланады. Бағалау әдісі әсіресе жедел жүретін дизельдердің өздігінен жанатын отындар үшін бензиндердің детонациялық тұрақтылығын анықтау әдістеріне сәйкес жүргізіледі. Этолондық отын ретінде екі көмірсутегін қатан мен альфаметинафтамен қабылданады. Цетанның өздігінен жануы шартты түрде 100% деп қабылдаып, екіншісі 0-тен деп алынады. Сондықтан бұл көрсеткіштер шартты көрсеткіш боп саналады. Дизель отындарының цетандық санын тұтану сәцкестігін әдісі бойынша анықталады. Қәзіргі дизель қозғалтқыштырдың үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін жаз айларында дизельдік отының цетандық саны кем дегенде 45, ал қыс айларныда 50 тең болуы керек. Цетандық сан 45 кем болған жағдайда қозғалтықыш қатаң жұмыс істейді де , ал 45 тен жоғары болған да жұмсақ жұмыс істейді. Егер цетандық сан 60 жоғары болған жағдайда қозғалтқыштың жұмыс істеуі тиімсіз боп саналады да, жанармай шығыны жоғары болады. Экпорттық дизельдік жанармай шетелдерге экспорт бойынша шығарылады, оның құрамында күкірт 0, 2%. Бұл жанармайдың сапасы дизельдік индекс бойынша анықтайды елімізде дизельдік жанармайлардың сапасы 305-82 МЕСТ бойынша цетан санымен анықталады. Оны жазғы дизель жанармайының қыс мерзімінде қолдану үшін, оған қосындысынң 0, 01үлесін қосса сүзгіштік шек температурасының 150 градусқа дейін қату температурасын 30 градус дейін төмендетуге болады. Суық климатты аудандарда температура 25. . . 45 градус қолданатын жанармайларды сәйкестендіріп 2 маркасымен шығарады. ДзП 15/25 Және Дап -35-45 арктикалық дизель жанармайы.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Зілқараева Әсел Серікқызы
Жарияланған уақыты:
2019-11-06
Категория:
Қосымша білім беру
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1573018964
2222
333
444
555
666
7
888
999