Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Гүлдің құрылысы. Гүлді өсімдіктердің тозаңдануы.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Гүлді өсімдіктердің тозаңдану тәсілдерін зерттейді. Айқас және өздігінен тозаңдану түрлерін салыстырады. Оқушылардың гүлге деген қызығушылығы артады
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4С КөбеюМектеп: Б.Аманшин атындағы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Измуханова Улжан
Сынып: 7 а,ә
Сабақ тақырыбыГүлдің құрылысы. Гүлді өсімдіктердің тозаңдануы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;7.2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттап,гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайды;Басым бөлігі: Тұқымды өсімдіктердің көбею мүшесі ретінде гүлдің құрылысын қайталайды;Көбі: Гүлді өсімдіктердің тозаңдану тәсілдерін зерттеу. Айқас және өздігінен тозаңдану түрлерін салыстырады;
Бағалаукритерийлері-өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттай алады; - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттай алады;
Тілдік мақсаттар

Оқушылар ... гүлдің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін мен тозаңданудың маңызын ажыратады.Пәнге қатысты лексика мен терминология:өсімдіктердің генеративті мүшелері, гүл,гүлсағақ, гүл табаны, тостағанша, күлте, тозаң, бірүйлі өсімдіктер, екіүйлі өсімдіктер, тозаңдануДиалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Өсмідіктің генеративті мүшелері- бұл ......Гүлдің негізгі бөліктері: ........Гүлді өсімдіктердің аналық мүшесі ......Гүлді өсімдіктердің аталық мүшесі ......Аталық және аналық гүлдері бірге орналасқан өсімдік .......Өсімдіктің өздігінен тозаңдану белгілері ......Жәндіктер арқылы тозаңданатын өсімдіктер үшін ......
Құндылықтарды дарыту

Еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады. Мемдекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты. 
Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі және әдебиет (үй жұмысын орындағанда)
Бастапқы білім Оқушылар 6-сынып курсынан гүл құрылысын біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру; Амандасу; Түгендеу. «Ұшқан тілектер» тренингісін өткізеді. Ұшатын зат жасап, жасалған заттың қанатына тілек жазып, сыныптастарына бүгінгі күнге тілек айтады.Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын орнатып, жағымды жұмыс ортасын орнату.2.«Менің тобым!» әдісі арқылы сыныпты топқа бөлемін . Топқа бөлу әдісі қарапайым. Ұйымдастыру бөліміндегі түрлі-түсті қағаздарда, 1, 2, 3 деп жазылған . Осы нөмерлер бойынша сынып топқа бөлінеді.





3. « Тізбектелген логикалық шумақтар» әдісі арқылы өткенге қайталау жасап, жаңа тақырыпты оқушылардың өзіндіктерінен тақырымын ашып, мақсатын қою. Оқушыларға келесіде» гүлдің суреті және сандарға сәйкес атаулары беріледі. Оқушылар дұрыс атауларын анықтап, атауларын құсына жапсырады.

























Қалыптастырушы бағалау«Смайлик» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.





Түрлі­түсті А4 форматының жартысыҚолындағы қағаздармен сыннып топқа бөлінеді













Оқушылардың қолында тапсырма жазылған парақшалар









Оқушыларбіріні-бірі бағалайды
Сабақтың ортасы







Оқушылар өткенді естеріне түсіріп, сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын қойғаннан соң, «Гүлдің құрылыс» тақырыбында бейнежазба қарайды. 4. «Буклет» әдісі арқылы оқушылар, тақырыпты тыңдап, бейнежазбамен бірге келесі суретпен жұмыс жасап, цифрларға сәйкес атауларын жазады. 1, 3- топ: Алған мәлімет бойынша, оқушылар суреттегі кестені толтырады.

















2, 4-топ: Алған мәлімет бойынша, оқушылар суреттегі кестені толтырады.Оқушылар топта айқас тозаңданудың артықшылығы бойынша тізім жасайды. Оқушылар басқа топтың жұмысын бағалайды және айқас тозаңданудың жалпы артықшылығы бойынша тізім құрайды.















Тозаңдану тәсілдеріСалыстыр



















Салыстыр









Дескриптор: Білім алушылар -Тозаңдану үдерісн біледі;-Гүлдің негізгі бөліктерін дұрыс анықтайды;-Бунақденелілер арқылы тозаңданатын өсімдіктерге тән белгілерді дұрыс анықтайды;-Өздігінен, бунақдене арқылы, жел арқылы тозаңданудың белгілерін жазады:-Айқас тозаңдану мен өздіген тозаңданудың үш артықшылығын анықтайды;-Айқас тозаңдану мен өздіген тозаңданудың үш кемшілігін анықтайды; 5. Сергіту сәті: « Көзге арналған жаттығу»6. «Терминдер тізбегі» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі өткен тақырыптың терминдерін тізбектеп жазып, жарысады. Терминдерді жеке- жеке жазады Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы қимыл-қозғалыс арқылы топтар бірін-бірі бағалайды; Үш рет шапалақ – толықтыру керекЕкі рет шапалақ – жақсы Бір рет шапалақ - керемет!
Көрсетілім

ОқулықБиология, 7-сынып.

Кесте толтыру парақшалар



Көрсетілім

ОқулықБиология, 7-сынып.

Кесте толтыру парақшалар



































Көрсетілім

ОқулықБиология, 7-сынып.

Кесте толтыру парақшалар

Сабақтың соңы



















7. « Менің жұмысым» әдісі арқылы оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын жеке орындайды.

































Дескриптор Білім алушы - тозаңдану түрлерін атайды; - өздігінен тозаңдануды сипаттайды; - айқас тозаңдануды сипаттайды; - жәндіктермен тозаңдануды сипаттайды; - жәндіктермен айқас тозаңдануды сипаттайды.8. «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну кері байланысы8. Үйге тапсырма «Гүлдер әлемі» тақырыбында эссе жазадыКритерийі
  • Тақырыптың ашылуы;
  • Тақырыптың бүгінгі сабақипен байланысы;
  • Сөз саны 150-ден кем болмау;




  • Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы











    Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Барлық оқушылар: Гүлдің құрылысы мен тозаңдану ерекшеліктеріне талдау жасайды.Оқушылардың көбі: тозаңдану ерекшеліктерін салыстырады.Кейбір оқушылар: Гүл мүшелерінің құрылысындағы ұқсастықтарды анықтайды.

























    Лездік сұрақтар беру арқылы оқушылардың гүлдің құрылысыжәне олардың ағза үшін маңыздылығы туралы сұрау.Топта орындаған тапсырмалар нәтижелерін қорытындылап, бағалау жүргізеді.

    Алынған деректерді өңдеу және жұмыс істеу процесінде оқушылар креативтік және сындық келісті көрсетеді. Жеке және топпен жұмыс істеу және олардың жұмысын басқа оқушылармен және оқытушымен талдау басқалардың пікірін сыйлауды, құрдастарымен және үлкендермен дұрыс қарым-қатынас құру қабілетін дамытады.Белгілі дәрежеде басқалармен қауіпсіз жұмыс істеуді қамтамасыз ету қабілетін көрсетеді. Оқушылардың денсаулығын қалай сақтауы және маңындағылардың қауіпсіздігін қалай қамқорлыққа алуы керектігін үйретеді.
    Сабақбойынша рефлексия

    Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
    Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.




    ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

































































































































































































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Измуханова Улжан Жумабаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-10
    Категория:
    Биология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568117841
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999