Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Информатика пәнін оқытудағы сабақтан тыс жұмыстар мәні
Материал жайлы қысқаша түсінік: Информатика пәнін оқытудағы сабақтан тыс оқыту туралы қысқаша ақпарат
Материалды ашып қарау
Темы: Сабақтан тыс қызмет Педагогтың замануи қызметінде оқытудың өзіндік формасы болып табылатын пән бойынша аудиториядан тыс жұмыс маңызды орын алады. Аудиториядан тыс жұмыс, әдетте оқушыға нұсқама беретін және оның орындалуын бақылайтын оқытушының тапсырмасы бойынша өткізіледі. Бұл балалардан ақыл-ой ғана емес, сонымен ұйымдастырушылық қабілетін де талап етеді. Оқушылардың аудиториядан тыс жеке жұмысы пән бойынша білімін кеңейту және тереңдетуге, аталған пәнді оықтуға қызығышулығын арттыруға, тұлғаны жан-жақты дамытуына жағдай жасайды. Аудиториядан тыс жұмыстың мәні ең алдымен оқушының конструктивтік оқу уәждемесін қалыптастырудағы психологиялық ролімен анықталады. Сонымен қатар, сыныптан тыс іс-шаралар сондай-ақ мәдени даму үдерісінде маңызды буын болып табылады. Оқушылар өз білім қорларын кеңейтеді, эрудиция деңгейін көтереді, қарым-қатынас мәдениетіне үйренеді. Әрбір педагог аудиториядан тыс жұмысты ұйымдастырудың өзіндік әдістерін ойлап табады. Информатика пәнін зерттеу бойынша білімін тереңдету және қызығушылығын арттырудың жақсы сүйеніші Семей медициналық колледжі студенттерінің (ары қарай - колледж) 2003 жылдан бастап Семей қаласындағы IATP Интернет-орталықпен тығыз ынтымақтастығы болып табылады. Аталған орталық әкімшісі Әлия Клижанова болып табылатын Абай атындағы орталық кітапхана жанында болып табылады, ал аталған мақаланың авторларыволонтерлер болып табылады. Ынтымақтастықтың ерекшелігі мынада болды, студенттер жұмыс негізін дербес компьютерде және Интернетте «Step by step» әдісімен меңгереді, әрі сабақтың бір бөлігі колледжде, бір бөлігі –орталықта өткізіледі. «Step by step» әдісі бойынша оқып шығып, студенттер орталықтың волонтерлары саналады да әрі қарай өз білімдерін бұқараға жеткізеді, өз беттерінше үлкен құлшыныспен және жауапкершілікпен басқаларды интернетте жұмыс істеу негіздеріне, компьютерде жұмыс істеу негіздеріне үйретеді береді. Мұнымен қоса орталық ұсынатын мүмкіндіктерід пайдалана отырып , кейбір студенттер өз оқуларын қашықтықтан оқыту жобасы бойынша жалғастырады. Колледж волонтерлары алдағы уақытта Интернет негіздері мен компьютерде жұмыс істеудің негіздерін үйренуге деген қызығушылықты арттыру аясында жаңадан жнақталған топар студенттері арасында тұсаукесерлер өткізілді: «Қашықтықтан оқыту», «Веб-дизайын», Қадамдап-қадамдап», гранттық бағдарламалар. Жұмыстың мұндай нысандары студенттердің өздерін оқушы, үйретуші, топағы оқу қызметін ұйымдастырушының көмекшісі рөлінде сезінуге жағдай жасайды. Орталықтың арқасында колледж Интернетке өз сайтымен еніп отырғанын айтқан абзал. Адрес www.medical-col.freenet.kz түріндегі сайт «Веб-дизайн» курстарында білім алған колледж волонтерларының күшімен ашылды. Интернетпен белсенді жұмыс істеу студенттердің араласу мұмкіндіктеріне кең жол ашты, оларды тек колледж қызметкерлері немесе студенттерімен ғана шектеліп қалмай, қарым-қатынас шеңберін батыл кеңейте түсуге үйретті. 2004 жылы волонтерлер А. Рахимканова, В.Сурма орталықәкімшілігімен және оқытушыларымен бірлесе отырып «Медицина туралы Интернет ресурстары» семинарын өткізді. Семинар жұмысына жұмысістеп жүрген дәрігерлер, Семей қаласындағы Медициналық академияның студенттері қатысты. Өзің оқытып-үйреткен адамның іліп алып кетіп, оны молайтып, шығармашылық жағынан дамып, рухани байып, өз білімін басқаларға жеткізе беретінінен арты не бар. Өз атымнан атап айтарым (№ 32 мектеп), орталықта алған қарым-қатынас жасау дағдыларының арқасында мен Астана мен Семей қалаларының информатика оқытушылары арасына қатынас көпірін орнатуға қолым жетті. Оқушылардың оқытушы жетекшілігімен жүргізілетін мектептен тыс жұмысы оқу-тәрбие үрдісін түрлі нысандағы ұйымдарында үлкен орын алады. Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде олардың бойында өзін-өзі ұйымдастыру икемділігі мен дағдыларын қалыптастыруға көп қөңіл аудару қажет. Бұған оқу орнындағы барлық өмр мен жағдай жағдай ықпалдасады, не А.К. гастевтің айтқанындай, еңбек мәдениеті - «бұл «көп оқығандық» емес», сноровка әрі ол үгіттеумен емес, жаттығумен (тренаж) тәрбиеленеді» (А.К. Гастев. «Қалай жұмыс істеу керек»). Адамды барлығына үйрету мүмкін емес, сондықтан өзін-өзі ұйымдастырудың неғұрлым мақсатқа лайықты оқыту әдісі еңбек ұстанымдарын, әдеттерін тәрбиелеуге негізделеді.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Исабекова Алмагүл Серікқызы
Жарияланған уақыты:
2019-03-04
Категория:
Қосымша білім беру
Бағыты:
Мақала
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1551693202
2222
333
444
555
666
7
888
999