Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Іскерлік ойын.Кәсіптік бағдар беру."Таңдау жаса"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жоғары сынып оқушыларға кәсіптік бағдар беруге бағытталған.Заманауи және нарықта сұранысқа ие мамандықтар жөнінде білімдерін толықтыра түседі.
Материалды ашып қарау
Кәсіби бағдар беру жұмысына арналған іскерлік ойынУақыты: 1сағатІскерлік ойын міндеттері:-мамандық түрлері жөніндегі көзқарастарын кеңейту;-қатысушылардың өзіндік реттеуіне жағдай жасау;-коммуникативтік біліктілігін арттыру;Іскерлік ойын мазмұны: қатысушылар 2-3командаға бөлініп, тапсырмаларды орындайды.Іскерлік ойын мақсаты: командалар ойынның әр кезеңінде тапсырмаларды орындап отырып, өздеріне көбірек ұпайлар жинау қажет.Керекті құралдар:-әр ойыншыға бейджиктер;- А -4 форматында таза қағаздар;- командаларға үлестірме тапсырмалар;- маркерлер;Іскерлік ойынға қатысушылар:үргізуші-Қатысушылар / оқушылар /-Әділқазы алқасы /мұғалімдер, ата-аналар, сыныптастар/Іскерлік ойын барысы:1-кезең – «Фирма презентациясы» /10минут/ Әр команда өз фирмасына /өндірісіне,ұйымына, кәсіпорнына/ «атауын» ойластырып, оны А-4 форматтағы қағазға безендіріп көрсету қажет.Команда қатысушылары сол фирманың /кәсіпорынның/ қызметкерлері болып табылып, сол фирманың атқаратын қызметіне сәйкес белгілі бір лауазымдар өзара тағайындалған болу керек.Нәтижесінде, әр команда өз фирмаларының « аталуын», фирма бастығын, « өз қызметкерлерінің» қай қызмет түрін атқаратындығын көрсетіп таныстыру қажет.2-кезең- блиц-байқау /1-қосымша / «Берілген мамандық түрін,атқаратын қызметін табу». /15минут/Әр команда мүшелері кезек-кезек үлестірме-тапсырма таңдап алады.Тапсырмада берілген мамандық түрі мен атқаратын қызметін дұрыс табу керек.Дұрыс жауапқа ұпай беріледі.Әр жаңа тапсырманы келесі жаңа ойыншы алып отырады. /Дұрыс жауапқа 1ұпайдан, қате жауапқа – о ұпай/ Ескерту: көрермендер көмегі болса, ұпайларды қайта белгілеу/3-кезең – «Профлото» Сипаттамасы бойынша мамандық түрін табу.Команда жетекшілері үстел үстіндегі «белгілі бір кәсіп түрі жөнінде жазылған карточкаларды» алып өз командасына апарады. Талқылауға 1 минут беріледі./Ұпайлар беру/4-кезең – «Рефлексия» Әділқазы ұпайларын есептеп, шешімін шығарғанша жүргізуші қатысушыларға РЕФЛЕКСИЯ жасауды ұсынып, тақтаға сұрақтар іледі:
  • Ойын барысында жаңа ақпарат алдың ба?
  • Команданың жұмысы ұнады ма? Бір шешімге келу қиын болды ма?
  • Ең ұнаған кезеңін айта аласың ба? Неліктен?


  • Қатысушылар өз пікірлері жазылған стикерлерді сұрақтар астына жабыстырады. 5-кезең- «Қорытындылар, марапаттау» Әділқазы алқасы қорытындысын шығарып, жеңімпаздарды белгілі бір номинациямен марапаттайды.2-кезең. Блиц-байқау тапсырмалары: -Мына карточкадағы мамандық иелерінің қызметі жөнінде не білетіңіз жөнінде әңгімелеу.Әр командадан жеке қатысушы кезекпен келіп карточканы алып оқиды, командасымен талқылайды.Талқылауға 15секунд.Бір адам шығып жауабын айту. 1-қосымша
  • ЛОГИСТ ДЕГЕН КІМ ? /Оқушыларға дайын жауаптар үлгісі/
  • Ол кәсіби деңгейде тауарды жеткізумен айналысатын адам.Сонымен қатар, оңтайлы, тиімді жеткізу жолдарын ойластырады,схемасын құрады.Бұл адам сенімді серіктестерді /партнерларды/ іздейді, есептеулер жүргізеді, қажетті құжаттарды дайындайды,көлік тасымалдау нарығына талдау жүргізеді. Қысқаша айтқанда, логистің міндеті: көзделген уақытта, көзделген жерге қысқа жолмен, әрі арзан шығынмен жақсы жеткізілсе- оның жұмысы аяқталды деуге болады. Логист–кеден транспорттарының менеджері. Яғни жүк тасмалдау жұмыстарын ұйымдастырушы, жүк тасмалдаушылармен және жүк жіберуші арасындағы жүк қабылдауларды бақылайды.2. ВЕБ-МАСТЕР ДЕГЕН КІМ ? /веб-разработчик/ - веб-сайттарды жасайтын адам.Заманауи мамандық, сұраныс өте көп.Еңбекақысы да оның жұмыс көлеміне байланысты болады. Программист, системный администратор,дизайнер, верстальщик веб-страниц деп бірнеше қызметтерді атқара береді.3. МАРКЕТОЛОГ ДЕГЕН КІМ ?Қазіргі таңда маркетинг, сатып алушының назары мен көңілін өзіне аудару үшін бәсекелестік күреске қатысатын барлық ұйымдарда қолданылады. Әрине, олар ең жақсысын таңдайды.Жарнама жасайтын мамандар, сату бойынша менеджерлер.4. PR  - АГЕНТ ДЕГЕН КІМ ?Ол бір адам туралы, бір компания жөнінде, товарды немесе бір жағдай жөнінде қоғамға жағымды пікір қалыптастыру үшін еңбектенетін адам. Ол мысалы бір фирманы былай мақтайды: фирма өзінің қаржысын көбейтуді ғана емес, алдымен адамдарға қандай пайда әкелетін өнім шығарады дейді. 5. СУПЕРВАЙЗЕР ДЕГЕН КІМ ? (англ.- supervisor – бақылаушы және қадағалаушы) – өнімдердің таралу бағыттарын беруші және де сол өнімдердің сатылуын бақылап, қадағалап отыратын маман. 6. РАКЛИСТДЕГЕН КІМ ? Текстильді, фарфор немесе фаянс фабрикаларда жұмыс жасайтын адам.Тігін маталарына суреттер басып шығаратын машина-станоктарда жұмыс істейді.Ыдыс-аяқтарға раклидің көмегімен суреттер салады. Ракли дегеніміз- жіңішке, өткір пышақ.Раклистер түрлі суреттер үлгісін дайындайды.Раклидің өткірлігін қадағалап отырады.7. МЕТРОЛОГ ДЕГЕН КІМ ? Өлшеу құралдарымен жұмыс істейтін адам.Қазіргі кезде барлық салаға өте қажет мамандық.Медицинада, банк қызметі болсын.Өлшеу құралдарының жұмысы қатал стандартқа сәйкес болу керек.Соны бақылайтын метролог болады.Мысалы, аппарат тозып немесе шатасып көрсетіп жатса, оны тез арада жөндейтін метролог маман.8. ПРОВИЗОР ДЕГЕН КІМ ?Жоғары фармацептикалық білімі бар маман.Дәрілерді шығару өндісінде жұмыс істейді, дәрілерді сату, сақтаумен айналысатын маман.Аптекаларда жұмыс жасайды.9. КИНОЛОГ ДЕГЕН КІМ ? Белгілі бір генотиптегі таза тұқымды иттерді асыраумен айналысатын мамандық.Наркотикті табатын иттер, құтқарушы итттер, жарылғыш заттарды табатын иттерді арнайы дайындайтын мамандар.Кинологтар таможняда, шекара күзетуде, полиция қызметінде жұмыс істейді.10. ГЕОЛОГ ДЕГЕН КІМ ?Жаңа жерлерді зерттейді, пайдалы қазбалардың бар-жоғын анықтайды. Жердің құрылысын зерттейді.Бұл мамандық зерттеушілік бағытта жүреді.





    ПрофлотоНұсқау:-Сіздерге 3 көмекші сипаттамалар оқылады.Бірінші сипаттамадан тапқан командаға жоғары -5 ұпай беріледі.1.ЭКОЛОГ
    Бұл мамандық табиғаттың тірі ресурстарын қолданудың заманауи мүмкіндіктерін былайша жасайды- табиғаттан тек пайыздарын ғана алып, негізгі бөлігіне тиіспей қалдырады.5 ұпай
    Ғылыми деректерге сүйеніп баяндайтын- сендіру қабілеті күшті, азаматтық белсенділігі мықты, тірі атаулыға жаны құмар,байқампаз маман иесі.4ұпай
    Бұл маман иесі 90жыл-ң басында әлемде 50ге жуық жануарлар түрлерінің қырылғанын, 87млн батпақтың шайылғанын, орманның 55га қоқыстанғанын біледі.1ұпай
    2.Жарнама жөніндегі менеджер
    Тәжірибелі мамандардардың айтуынша,олардың жұмысында 5% шығармашылық, 95% тер төгу деп көрсетеді.Олардың жұмысында кішкентай қателік кетсе, өндіріс шығынға ұшырайды, олар жұмысынан айырылады.5ұпай
    Логотиптер дайындайды, тауар немесе қызмет түрлерінің ерекшелігін зерттейді.4ұпай
    Клиенттермен сөйлеседі, жарнамалық жоба жасайды.1ұпай
    3.Салық инспекторы
    Кез келген елде тұрғындардың басым бөлігі оларға жақтырмай қарайды.Олардың ең негізгі міндеті-декларациялармен жұмыс істеу.5ұпай
    Дәстүрлі мансабы- кіші инспектордан бастап қаржы министрінің орынбасары дейін.Бұл мемлекет үшін ең экономикалық жағынан пайдалы мамандық,өйткені бюджеттің толуына септігін тигізеді.4ұпай
    Кірістер декларациясын,салық сомасын анықтайды,айыппұл салады.1ұпай
    4.Ағаш шебері.
    Бұл маман иесінің көркем шеберлігі, дәлдігі және төзімділік қабілеттері жақсы байқалады.Ағаш түрлерін жақсы айырады.5ұпай
    Бұл маман құрылыс обьектісінде басынан аяғына дейін жүреді.4ұпай
    Ағаштан жасалған жұмыстардың шебері деуге болады.1ұпай
    5.Оператор ЭВМ
    Бұл маман иесі қалыпты тұрмыстық жағдайда,жақсы жарықтандырылған желдетілген бөлмеде жұмыс істейді.5ұпай
    Жүрек-қан тамыры ауыратындарға тыйым салынады, зейін қасиеттерінің дамуы жақсы болу керек.Математика,физика,шет тілдерді /орыс,ағылшын/жақсы білу қажет,қауіпсіздік ережелерін сақтау керек.йын
    Жұмыс қалпы- пульты басқарып отыру.1ұпай
    6.Тілші /журналист/
    Жергілікті әкімшілікпен, полициямен,жедел жәрдем қызметімен бірлесіп жұмыс істейді.5ұпай
    Пресс-конференцияларға қатысады, түрлі ереуілдерге қатысады, сот отырыстарына барады,әскери іс-шараларға,акционерлермен кездесуге барады.4ұпай
    Айналада болып жатқан жағдайларды обьективті түрде талдап,оны көпшілікке жеткізе біледі.Баспа жұмыстарымен айналысады.1ұпай
    7.Офицер
    Бұл мамандық иесіне тән қасиеттер: шыдамдылық,көшбасшылық,ұлтжандылық.Тарих,экономика,психологиядан базалық білімі болу шарт.5ұпай
    Келісімшарт бойынша қызмет бабымен мекен-жайы ауысып тұрады.4ұпай
    Бұл мамандыққа арнаған Олег Газмановтың әні бар.1ұпай
    8.Есепші
    Бұл маман иесінің аналитикалық қабілеті,логикалық ойлауы,ұқыптылығы жақсы дәрежеде болу керек.Жұмыста тиянақты болып,жемқорлыққа жол бермеу керек.Жалғыз да, командамен жұмыс істей береді.5ұпай
    Үнемі цифрмен ғана отырады.4ұпай
    Квартал сайын есеп береді.1ұпай
    9.Ұшқыш /пилот/
    Сыртқы келбеті сымбатты,арнайы киім үлгісінде, олар адам өміріне жауапты.5ұпай
    Өте жақсы денсаулық- бірінші шарт.Барлық құрылғыларға бақылау жасайды.Байланыста болуға жауапты.4ұпай
    Экстремалды жағдайларда жұмыс істеуге дайын болу керек.Барлық ұшу құжаттарын дайындау қажет.Қауіпсіздік сезімін көрсете алатын, адамдарға жанашыр бола білетін адам.1ұпай
    10. Дизайнер
    Көркем-құрастырмалы жобаларды жасайды, көркемдеу материалдарды таңдайды.5ұпай
    Графикалық жобалардың композициялық шешімін табады.Техникалық құжаттарды дайындайды.4ұпай
    Авторлық жұмыстарын жүзеге асырады, сыртқы безендіру,әсемдеу жоспарымен айналысады.1ұпай








    Павлодар облысыМай ауданыКөктөбе жалпы орта білім беретін мектепПедагог-психологыОразбаева Зура Сапарбековна









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Оразбаева Зура Сапарбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-16
    Категория:
    Психология
    Бағыты:
    Тәрбие сағаты
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1547630710
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999