Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жаңартылған білім беру мазмұны
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жаңартылған білім беру мазмұны - жаңа заман талабына сай ұстаздың шеберлігі, белсенділігі, ақпараттық құралдарды дұрыс және жиі пайдалану, басты назарда болуы, Шәкірттеріне бағдар беруші шығармашыл тұлға болуы.
Материалды ашып қарау
Жаңартылған білім беру мазмұны Жаңартылған білім беру мазмұны – ол қазіргі заман талабына сай ілесе алатын, толық ақпаратты меңгертіп, балалардың білім алуына маңызды рөл атқаратын, заманауй кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі басым, жаңашыл ұстаз болу басты міндет екені белгілі Қазақ   баласының бойында Абай  атамыз айтқандай, «Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы  жүрек болуы - өмір сүрудің басты заңдылығы болса, ол үш қасиетті шәкірттердің бойына сіңіру-  ұстаздардың міндеті екені даусыз. Әрдайымда ұстаз —өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық-әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы, коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құзыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани-адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға  болу керек деп тұжырымдауға боладыұл бағытта  мектеп ұстаздарының біліктілігін арттыру  -басты мақсат болып табылады. Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілінде оқытатын мектептердегі бастауыш сынып пәндері бойынша педагогика кадрларының біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы бойынша үш апталық курс бағдарламасында дәріс алып, биылғы оқу жылынан 1-сыныпты қабылдап, жаңа білім беру бағдарламасы бойынша жұмыстанудамын. Еліміздің ертеңгі  болашағы – бүгінгі біздің оқытып отырған жас ұрпақ болғандықтан оларға  терең де,  сапалы  білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерін құрастыру бүгінгі күннің басты мәселесі болып отырғаны айқын.   Елімізде  орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде білім беру үдерісінің құрылымы мен мазмұнына өзгерістер енгізілудеҚазіргі заманда  жас ұрпақтың  жаңаша ойлау қабілетін, білімге деген құштарлығын оятубелсенділіктерін арттыруоны өмірде қолдана білу,  отансүйгіштік қасиетін одан әрі дамытуға бағыттау – ұстаздың басты міндеті деп білемін. Сондықтанда ұстазға үлкен міндет жүктеліп отырғаны айқын. Басты мақсат ізденімпаздық, АҚТ ны толық әрі жетік меңгеру, өзін – өзі жетілдіруге талпынған ұстаз ғана білім алушыға жол көрсете алады деп ойлаймын. Бастауыш сынып  оқушылары  жалпы алғыр,шапшаң, сезімтал,ештеңені жасырмай  еркін айтадыақтау сүйгіш, мұғалімнің  жетегіне  тез ілескіш, үлкендердің ой-пікіріне сүйенеді. Сондықтан баланың шығармашылығын дамытуда ұстаз көп еңбек сіңіруге тура келеді. Баланың қиялын дамытып, ойын ілгері жетектеуде  мұғалім оқушыға үнемі шығармашылық қабілетін дамыту жолдарын нұсқап көрсетсенда балалардың өздері де ізденіске  түседі себебі олардың қызығушылықтары мен белсенділіктері басым болады. Олар бір-бірімен жарыса қатысады. Нағыз өз ісінің шебері ғана жоғары жетістіктерге ие бола алады. Ал білікті маман болу үшін көп ізденіс керек екені даусызМен де өз әріптестеріммен қатар бала оқыту мен тәрбиелеу ісіне өз үлесімді қосып келемін. Бастауыш сыныптарға сабақ беруде әр оқушының жүрегіне жол таба білу, оны қызықтыра білу, ойландырып сөйлете білу менің міндетім деп түсінемін. Оқушының ойлау қабілетін арттыру, сол қабілетін белсенді ету - басты мақсатым. Ойланып, толғанған оқушы, әрине, сөйлей де біледі, тыңдай да біледі, өз ойын қорытып тұжырымдап пікір де айта алады. Өзім де осы бағытта тәжірибемде оқыту әдістерінің тиімділерін іріктеп жиі пайдаланып отырамын. Әсіресе, мен баланың білімге деген қызығуын арттыратын жүйелі іс-әрекеттер ұйымдастыруға талпынамын. Аудандық семинар-кеңестерге қатынасып, өзіме таныс емес жаңа форматта өткен бір элемент болсада түртіп алып, өз тәжірибемде қолдануыма толық негіз бар деп есептеймін. Қәзіргі таңда өз тәжірибемде 1 сынып болғандықтан әріптерді таныстыруда желіден « Сиқырлы кітап » сілтемесін және Бес саусақ. Балық қаңқалары Инсерт әдістерін жиә қолданып отырамын. Үнемі сабақта 5-7 мин интерактивті тақтадан жаңа ақпараттар әздестіріп беріп отыруға тырысамын. Сауат ашу пәнінен көбінесе әнгімелеуге суреттер мен қысқаша мазмұн болғандықтан, мен олардың толық нұсқасын көрсетіп барып түсіндіру жұмыстарын жүргіземін. Көзбен көргендіктен естерінде жақсы сақталады. Математика пәнінен де дәл солай қосымша тапсырмалар туралы ақпараттар тауып көрсетуге тырысамын. Мысалы теідеулер, әріпті санды өрнектерді ажыратуда қосу – азайту,а берілген және теңдік теңсіздіктер таөырыптарын меңгертуді бейне-роликтерді жиі пайдаланамын. Сабақ соңында үнемі кері байланыс рефлексия жүргізіліп отырады. Білім беру жүйесіндегі әлемдік өзгерістер  әсіресе мұғалімдерге өзгерістің қажеттігін дәлелдейді. Себебі мұғалімдер болашақты дайындайды, ал болашақ -қазіргі мектеп оқушылары болып табылады. « Бастауыш сыныпта оқытудың негізгі  міндеті - баланың жеке басының жан-жақты қалыптасуын қамтамасыз ету, оның қабілетін анықтау және дамыту, білімдерін ашумектеп  жағдайына тез бейімделуге қажет жағымды мінез-құлық қалыптастыру. Бала бойындағы қиындықтарды жеңе білу мақсатындағы оқыту  әдісінің мазмұнын жаңаша оқыту. Білімді тұлға қайдан шығады? Жаңашыл мұғалімнің баланы дамыта оқытудағы жаңаша еңбегі, балаға  ізденіс жолында білім берудегі жұмыс нәтижесінен шығады. Бастауыш сыныпта жаңаша білім беру мазмұнын жетілдіру, жаңашылдық  әдістерді мектеп тәжірибесінде қолдану тиімділігімен жүзеге асырылады. Алдағы келешекке сенім мол деп ойлаймын.



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кыдырова Гулайнур Газезовна
Жарияланған уақыты:
2020-03-11
Категория:
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Бағыты:
Мақала
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1583896789