Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Жаһандық энергетикалық дағдарыс
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жаңа тараудың алғашқы сабағы. Жаһандық энергетикалық дағдарыстың туу себебі түсіндіріледі
Материалды ашып қарау
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Мектеп: №25 ЖОМ
Күні:10.10.19Мұғалімнің аты-жөні: Джангазина Ж.У
Сынып: 8 В,ГҚатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖаһандық энергетикалық дағдарыс
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары8.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау8.3.5.2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпараттарды анықтау

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:Мәтіннің мазмұнын түсінеді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұраққа жауап береді.Кейбір оқушылар орындай алады:Мәтінге өзгеріс енгізеді,ерекшеліктерді бақылайды.
Бағалау критерийлеріҚосымша ақпарат көздерінен ақпараттарды алады;ақпараттарды тілдесімде қолданады;мәтінге өзгерістер енгізеді;Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,детальді ақпараттарды анықтайды.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып ,мәтінге өзгеріс енгізеді,ерекшеліктерді бақылайды.Сенімді және еркін жауап береді
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:.Мәтін бойынша сұрақтарға сенімді,еркін жауап береді.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жаһандық , дағдарыс,энергияДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:жаһандық дағдарыс,қуат көздері,энергетикалық өзгерістер т.б.Жаһандық энергетикалық тоқырау, энергетикалық қуат көздерін игеру, техника мен ғылым.
Осыған дейін меңгерілген білім8.1.3.1 - оқу - еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің мағынасын түсіну.
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиісіс-әрекеттерДереккөздер
Сабақтың басы







5 минут







АмандасуПсихологиялық ахуал туғызу."Жүректен- жүрекке" тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне үш тілде жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.Критерийлерді құру1.Ситуациялық тапсырма шешеді2.Мәтіннен және қосышма АКТ-дан ақпарат алады.3.Сөздерді тауып жазады.4.Қорытындылайды.Қиындылар арқылы үш топқа бөлінеді.

1.Ситуциялық тапсырма Бір минуттық көз жұму (оқушылар көздерін жұмып,жарықсыз, не болатынынкөз алдарына елестетеді)

Суреттер арқылы тақырыпты болжайды.



Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады.








Сабақтың ортасы

5 минут





































Оқылым алды тапсырма«Адасқан әріптер»Интербелсенді тақтаға адасқан әріптерді орнына қойып сөздерді жазады.Кері байланыс «Қол шапалақтау»

Оқылым тапсырмасыМәтінді оқып, тапсырмаларды орындаңыз.Энергетикалық төңкерісэкономикалық дағдарысты жоюдың жолыЖаһандық энергетикалық тоқырау соңғы жылдары жиі-жиі бой көтере бастаған экономикалық дағдарыстардың негізгі себебіне айналды. Дүниежүзілік дағдарыстардың созылмалы сырқаттары қолданыстағы энергетиканың мүмкіндіктерінің сарқылып бара жатқандығын байқатады. Енді ол тауардың өзіндік құнын арзандатып, экономикалық өсімге қол жеткізуге тиімді жағдай жасай алмайды. Энергетикалық қуат көздерін игерудің күннен-күнге қиындауы және оның бағасының қымбаттауы экономикалық дамудың болашағын тығырыққа тіреді. Осыған байланысты бүгінгі таңда адамзаттың алдыңғы қатарлы ақыл-ойы «энергетикалық тоқырау», «энергетикалық қатер», «энергетикалық төңкеріс» атты ұғымдар төңірегінде толғануда. Тоқырау Жаһандық энергетикалық тоқырау нышандары алғаш рет ХХ ғасырдың 70-жылдарында орын ала бастады. Әлемде мұнай бағасының тұңғыш рет күрт көтерілуі энергетикалық дағдарыс туғызып, бүкіл дүние жүзінің экономикасына әсерін тигізді. Көп ұзамай мұнай бағасы тұрақтап, энергетикалық даму қайтадан қарқын алды. Бірақ осы бір оқиға арзан да мол мұнай дәуірінің аяқталып келе жатқандығын аңғартты. Жаһандық энергетика дағдарысының болмай қоймайтынын бүгінде барша жұрт толық түсінеді, сондықтан да техника мен ғылым үшін қуат проблемасы алдыңғы қатарға шығып отыр.

Оқылымнан кейінгі тапсырма1.Мәтіннен берілген сөздердің синонимін табыңыз.Дами бастады_________________________науқастары________________________таусылып бара жатыр________________________бағасын________________________құнының өсуі________________________адамдардың________________________тұңғыш рет________________________тез дамыды________________________барлық________________________Дескрипторлар
  • Сөздердің мағынасын ажыратады.
  • Мәтіннен сөздердің синонимдерін табады.


  • 2. «Сөзілгек» ойыны Сөйлемдерге перифраз жасаңыз.Өз сөйлемдеріңізді түп нұсқамен салыстырыңыз, айырмашылықтарын көрсетіңіз./сөйлемдерді өз сөзіңізбен қайта жазыңыз/А.Енді ол тауардың өзіндік құнын арзандатып, экономикалық өсімге қол жеткізуге тиімді жағдай жасай алмайды.Б. Көп ұзамай мұнай бағасы тұрақтап, энергетикалық даму қайтадан қарқын алды.В.Осы бір оқиға арзан да мол мұнай дәуірінің аяқталып келе жатқандығын аңғартты.

    Дескрипторлар
  • Сөйлемдерді дұрыс жазады.
  • Сөздерді дұрыс, қатесіз жазады.
  • Коллиграфия сақталады


  • БағалауОқушылар жұпта бір-бірінің дәптерлерін бағалау критерийі мен дескрипторларды пайдалана отырып тексереді, пікір жазады



    ҚорытындыБүгін сабақта біз қанадй тақырыпты өттік?Сабақтың мақсатына жеттік пе?Сабақ қалай өтті?

    Сабақтың соңы 5 минут

    «Бағдаршам»



    Қызыл-түсінбедім, себебі...

    Сары – сұрақтарым бар, мынадай....

    Жасыл –бәрі түсінікті

    Аонэкмиок





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Джангазина Жадыра Умергалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-17
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571299737
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999