Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жазықтықтағы векторлардың координаталары
Материал жайлы қысқаша түсінік: 2019-2020 жаңа оқу оқу жылынан бастап 9 сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшетін болады. Сондықтан жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес әзірленген сабақ жоспарларының кейбір үлгілері 9 сыныпқа сабақ беретін математика пәні мұғалімдері үшін ұсынылады.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы векторлар
Сынып: 9



Сабақтың тақырыбы:Вектордың координаталары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.3.1 вектордың координаталарын табу
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: вектордың координаталарын табу туралы түсінік қалыптасу


Көпшілігі: вектордың координаталарын табу


Кейбіреуі: вектордың координаталарын табу формуласын есептер шығаруда қолданады
Бағалау критерийі
  • вектордың координаталарын табу түсінігі қалыптасады
  • вектордың координаталарын таба алады
  • вектордың ұзындығын табу формуласын есептер шығаруда қолдана алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:- вектор, координата, тік бұрышты координаталар жүйесі, вектор ұзындығы, бірлік вектор, коллинеар, радиус-вектор, нөлдік векторДиалог құруға қажетті тіркестер: - вектордың координаталары деп . . .- вектордың ұзындығы . . .- нөлдік вектордың координаталары . . .- параллель көшіру деп . . .- тең векторлар . . .- . . . бағыттас сәулелер деп аталады
    Құндылықтарға баулу



    Сыни ойлауға, шығармашылыққа, бірін-бірі сыйлауға, құрметтеуге, ашықтыққа, жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға
    Пәнаралық байланыс Математика, физика, метапәндік
    Алдыңғы білім

    вектор, координата, тік бұрышты координаталар жүйесі, вектор басы, вектор ұшы, Пифагор теоремасы, скаляр шамалар, коллинеар векторлар туралы білімі бар
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы5 минут

    Ұйымдастыру. Оқушылар зейінін сабаққа аудару. Топтарға бөлу.Өткенге шолу«Cұраққа жетіп ал» әдісі1.Екі вектордың скаляр көбейтіндісі – деп нені айтады? 2.Векторлардың скалярлық көбейтіндісі сан бола ма,әлде вектор бола ма?3.Векторды коллинеар емес екі вектор бойынша жіктеу деп нені айтады?4.Векторды коллинеар емес екі вектор бойынша жіктеу туралы теореманы тұжырымдаСлайд





    Қиынды қағаздар



    Сабақтың ортасы10 минут

























    12 минут



























    3 минут
    Жаңа білімді меңгеру
  • АВ=а векторының координаталары деп а1=x2-x1, a2=y2-y1. Вектордың координаталары оның ұшы мен басының координаталарының айырымына тең.
  • Вектордың ұзындығының квадраты вектордың координаталарының квадраттарының қосындысына тең. /AB/2=(x2-x1)2+(y2-y1)2
  • Теорема: Параллель көшіруде АВ векторы өзіне тең А,В, векторына көшеді.Теорема: Тең векторлардың сәйкес координаталары өзара тең болады.(ТЖ) «Микс жаттығуы» әдісі. Оқулықтан №85 есеп1 топ: Тақырыптың идеясын ашады2 топ: Ережені қолданып, есептейді3 топ: Вектор координаталарының мәнін табады.Дескриптор:
  • Формулаларды қолданады
  • Вектордың координаталарын табады
  • Жауабын жазады
  • ҚБ: «Ашық микрофон» әдісі Топтар бір-бірін бағалайды.(ЖЖ) «Сиқырлы конверт» әдісіОқушыларға бүгінгі өткен тақырып бойынша конвертте тапсырма беріледі, жұптасып, ой қорыту, бір-бірінің ойын білу.1 тапсырма: Вектор координаталары2 тапсырма: 3 тапсырма: Параллель көшіру4 тапсырма: Тең вектор5 тапсырма: Нөлдік векторДескриптор:
  • Анықтамаларын айтады
  • Теореманы тұжырымдайды
  • Формуланы қорытып, айтады
  • ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі

    Геометрия 9 сынып оқулықСлайд













    Оқулық геометрия 9 сынып















    Сабақтың соңы7 минут





























































    Рефлексия:3 минут
    Сабақты бекіту:«Доп лақтыру» әдісіОқушылардың білімін тест тапсырмасы арқылы бекіту1.Егер А(3;8), В(6;3) болса, векторының координаталарын табыңдар:А) (3; -5); В) (-3; 5); С) (3; 5); D) (-3; -5)2. Егер ; В(-1; 3); А(3; у) болса, векторының басының белгісіз координатасын табыңдар.А) (3; -2); В) (-3; 2); С) (-3; -2); D) (2; 3)3.Егер АВ (2; -3); А(1;4) болса, онда векторының ұшының координаталарын табыңдар:А) (-1; -7); В) (-1; 7); С) (1; -7); D) (7; 1)4.(1; ) векторының ұзындығын табыңдар.А) 2; В) 4; С) -4; D) -2.

    ҚБ: Бірін-бірі бағалауОқушыларға фигуралар суреті таратылады. Сол фигуралар бойынша бірін-бірі бағалайды. Сабак сонында окушы сабакта озiн калай устады, кандай дарежеде оз бiлiмiн корсете алды, агаштан озiн тауып бояп кояды. Жұппен жаксы жумыс iстесе кушактасып отырган екi адамды белгiлейдi. Сабакка араласпаса жерде бұртиып жаткан баланы бояп кояды.















































    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. Оқушыларды жұптық жұмыс кезінде бір –біріне ресурс ретінде пайдалануСыныппен жұмыс кезінде оқушылардың дұрыс түсініп не қате түсініп отырғанын тапсырма бергеннен кейін жазған жауаптарын парақтарын көтеру арқылы тексеріп, кері байланысты мұғалім әр тапсырма соңында беріп отырады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылап тұрады. Оқушылардың тілдік дағдысын дамытуға көңіл бөледі, өз ойын айтуға үйретеді. Оқушылар жұптық жұмыста бірін-бірі текереді. Өз бетімен жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар өздерін дескрипторлар арқылы бағалап, өздерінің нені игеріп, неден қиналатындықтарын анықтайды.Оқушылардың денсаулығын және қауіпсіздік техникасының сақталуын қадағалау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сейталиева Сауле Ғалымжанқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-14
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1563100013
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999