Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жоба «Балаларды табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл жоба ересек тобына арналған. Экологиялық тәрбие берудегi шешушi фактор болып табылады.
Материалды ашып қарау
Балаларды табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеуP.Жумаканова, «Дамуында мумкiндiгi шектеулi балаларға арналған бiлiм беру-тәрбиелеу орталығы" КММің тәрбиешici Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласыӨз тәжiрибе жұмысымда ересек "Ақбота" тобында үш айлық жоба өткiзiлдi.Жобанын турi: ақпараттық-шығармашылық. Топ мамандықтармен, ата-аналармен бiрлесiп жұмыс жасалды.Жобаныңөзектiлiri:Бұл жоба экологиялық тәрбие берудегi шешушi фактор болып табылады. Ол экологиялық ақпараттар жене арнайы материалдармен кең көлемде таныстыра отырып, балаларға экологиялық тәрбие беру өте тиiмдi деп санаймын. Жыл мезгiлiне карай құстарды бақылауға жол ашады. Қыстайтын құстарға улкен қауіп төндiретiн суық емес, тамактың жетiспеушiлiгi. Сондықтан, құстарға мұндай шаралардын ерекше мәні бар, жемсалғыш жасап беру, азықтандыруы. Көптеген құстардын тағдыры адамның мейiрiмдiлiгiне, жомартылығына, қайырымдылық етуге теуелдi. «Кім тоқ, сол суықтан қорықпайды» деген мақалды түсiне отырып, былай деп айтамын, қанатты достарымызға көмектесу қажет.Жобаны жоспарлаған кезде алдыма мынандай мақсат және мiндеттер қойдым.Максаты: Мектепке дейінгі балаларның тұған жерден қыстап қалатын құстар туралы экологиялық бiлiмдерiн, олардың өмір салты туралы, қоршаған ортамен байланысын, адам өмipiндегi құстардың маңызын қалыптастыру.Мiндеттерi:1. Қыстайтын құстар туралы бiлiмдерiн кеңейту бұл сыртқы туріне қарап тани жане ажырата бiлу, мекен ететiн орнын және қоректенуi.2. Балалардың шығармашылық, зияткерлiк мумкiндiктерiн дамыту.3. Ата-аналарды жоба жұмыстарына тарту.4. Балаларды табиғатқа суйспеншілiкпен жене ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.

Жобаның I кезеңi.1. Балалардың қыстайтын құстар туралы бiлiм денгейiн анықтау.2. Жобаны іске асыру үшін қажеттi жағдай жасау.3. Мәселе бойынша жоспар құрау, әдiстемелiк материалдарды әзiрлеу.Жобанын II кезеңi.Балалармен жұмыс бойынша ic-шаралар:- көркем әдебиет оқу:- мультфильм көру, телехабарлар;- сабақ, әңгiмелесу,- құстарды бақылау, қоректендiру, сурет салу, жапсыру, мусiндеу.Ата-аналармен жұмыс бойынша ic-шаралар:- жемсауыт жасау,- балалар жұмыстарының көрмесiн ұйымдастыру суреттер, aппликациялар, табиғи материалдан жасалған бұйымдар, ермексаз;- ата-аналарды азықтандырғыштар, ұясы, ұсақ-туйектер жасауға қызығушылық тұғызу мақсатында жеке әңгiмелер- жылжымалы ойындар, дидактикалық ойындар.Бipiншi апта.Мақсаты: Балалардың қыстайтын құстар туралы, қыстайтын құстардын өмiрiндегi адамның рөлi туралы бiлiмдерiн бекiту.Өткiзiлетiн ic-шаралар:1. Әңгiме: «Құстар туралы не бiлесiң?»2. Дидактикалық ойын: «Бұл қандай құс?»3. Көркем сөз: Жұмбақтар шешу.4. Бақылау: "Балаға қандай құстар келiп қонады?"5. Мусiндеу: «Торғай»Екiншi апта.Мақсаты: Жоба тақырыбы бойынша пәндiк-дамыту ортасын материалдармен жене жабдыктармен толықтыру.1.Кітап бұрышына құстар туралы әдебиеттердi ipiктеудi, енгiзу.2. Дидактикалық ойын: «Төртiншi артық»3. «Менiң суйiктi құсым» сурет салу.4. Кұс iздерiн сурет арқылы қарастыру.5. Ертегi оқу «Қотыр торғай».Үшінші апта.Мақсаты: Құстарға қиын уақытта көмек көрсетуге тәрбиелеу.1. "Құстарға қыстау қиын" әңгiме.2. Көркем әдебиет оқу: «Торғай ағаш қорғайды» Ж. Смаков.3. Ата-аналарға кеңес: «Құстарды қыста тамақтандырамыз, оларға көмектесеміз»4. Бақылау: "Астауға қандай құстар ұшып келеді".5. Құстарға арналған ата-аналармен астаулар жасау.6. Дидактикалық ойын: «Ас мәзipi», «Қандай құстарды жемсалғышта көремiз».Төртiншi апта.Мақсаты: Балаларды қыстайтын құстар туралы тусiнiктерiн жинақтауға уйрету.1. Дидактикалық ойын: «Қандай құс жасырылды?», «Құстардың бөлiгiн жина».2. Қ/о: «Шымшыкторғайдың балапандары және мысық»:3. Қыстайтын құстар туралы сипаттамалық әңгiме құрастыру.4. Суыкторғай мен сарнауық торғайды салыстыру.5. Оригами: «Қарға»6. Бақылау: «Қардың үстiндегi iздер».Бесiншi апта.Мақсаты: Балалардың құстар туралы бiлiмдерiн байыту, әртурлі тәсiлдердi қолдана отырып бiлiмдерiн кеңейту.1. Көркем сөз: «Торғай».2. Дидактикалық ойын: «Судоку».3. Жапсыру: «Бiздiң ауладағы құстар».4. Құстардың әдеттерiн бақылау.5. Ата-аналармен бiрге көрме ұйымдастыруАлтыншы апта.Мақсаты: Көркем сөз, бақылау, ойындар арқылы табиғатқа деген суйiспеншiлiктi тәрбиелеу.1. П.И.Чайковскийдiң "Времена года" сериясынан құстардың дауыстарының аудиожазбасын тыңдау (шымшық, торғай, қарға, сауысқан).2. Бақылау: «Құстар қандай дыбыстар шығарады?3. Жұмбақтар шешу.4. Қ/о: «Автомобильмен торғайлар».Жобаның III кезеңi.- қыстап қалатын құстар туралы альбом шығару.- ашық зияткерлiк ойын "Не? Қайда? Қашан?" өткiзу.Жобаны іске асыру нәтижелерi.Осы жобаны іске асыру барысында балаларда:- топта пәндiк-дамыту ортасы байытылды;- қыстайтын құстар туралы бiлiм жуйесi, табиғатқа деген iзгiлiк қарым-қатынас, тұған өлкеге деген кызығушылық пен махаббат қалыптасты;алалар экологиялық маселелердi бетiнше шешуге жәнеқиын жағдайларда шешiм табуға уйрендi;- ата-аналар топ пен балабақша өмiрiне белсене катысты.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жумаканова Раушан Айтказыновна
Жарияланған уақыты:
2019-09-04
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Конспект
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1567574910
333
444
555
666
7
888
999