Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Кейіпкерлердің костюмін ауыстыру
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жастарға
Материалды ашып қарау
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 5.1.2.1Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыОйынның бастапқы бетін құруасалған жобаны жақсарту.
СабақтүріАралас сабақ
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)6.3.3.1- ойынортасындағыпрограммалаупроцедурасынқолдану
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар істеуге дағдыланған:Ойын программасында ойынның бастапқы бетін құруда программалау процедурасын қолданады


Оқушылардың көпшілігі істей алады:Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фон беріп, қадам санын енгізеді


Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:Ойын программасында тармақталған және циклдық командаларды қолдана отырып, оқиғаларға анимация құрады
Тілдік мақсаттарОқушылар сабақта кездесетін терминдерді үш тілде айта алады.
  • Scratch-сызба-рисовать
  • Sprite- кейіпкер-персонаж
  • Stage- сахна-сцена
  • Script – Сценарий – Сценарий
  • Interface – интерфейс-ішкі беті


  • Құндылықтары«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтары, индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу және жалпыға бірдей еңбек қоғамы бағыты бойынша:Еңбек және шығармашылық арқылы өмір бойы білім алуға баулу.
    Бағалау критерийScratch бағдарламасының тірек сөздерін жариялайдыScratch бағдарламасының интерфейсін құрастырады.Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгерте отырып, оқиғаларға анимация құруды түсінедіScratch бағдарламасындағы батырмалардың қолдану аясын анықтайдыОйын ортасындағы программалау процедурасын қолданып, жобаның бастапқы бетін құрады.Scratch программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құрды
    Пәнаралық байланыстарБейнелеу, Жаратылыстану, Орыс тілі, Ағылшын тілі
    Алдын ала білімОйынды дыбыспен түрлендіру.
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған қызметРесурстар


    Сабақ басы





  • Ұйымдастыру.
  • Мұғалім әрекеті:
  • Амандасу, түгендеу.
  • Сыныпта «Көңіл –күй қоржыны» арқылы ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.
  • Баллдық парақшасымен таныстыру.
  • Оқушы әрекеті:
  • Сабақтың мақсатымен танысып, оқушылар мақсатқа қалай жетуін критерий мен дискрипторлар бойынша жүзеге асатынын ұғынады.








  • Білу «Жариялау әдісі» Берілген тірек сөздерді 3 тілде аудару, қолдану аймағын жариялау
  • Scratch-сызба-рисовать
  • Sprite- кейіпкер-персонаж
  • Stage- сахна-сцена
  • Script – Сценарий – Сценарий
  • Interface – интерфейс-ішкі беті


  • Инт тақта



    «Әлемді шарлау» әдісіScratch бағдарламасының интерфейсіФламастер түстері бойынша топқа бөлініп жұмыс жасайды1 топта 4 оқушы болады 1 бақылаушы, 3 оқушы 3 тілде жазады

    Кері байланыс бақылаушы жасайды.

    Инт тақтаПарақтар
    Сабақтың ортасы

    Түсіну

















    «Кинометафора» әдісіЖаңа сабақ бойынша видео көрсетіледі.Кері байланыс:
  • Анимация құру үшін қандай командалар орындалады?
  • Ойынның бастапқы бетін қалай құрастырамыз?
  • Не үшін кейіпкерлердің костюмдерін ауыстырамыз?


  • Инт тақта«Youtube» желісі

    Қолдану «Сәйкестендіру» кестесіИнт тақта



    !Техника қауіпсіздік ережелері:1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.2. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.3. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды.4. ДК-де су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.5. Пернетақтаның үстіне ештеңені қоюға болмайды.6. Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады.7. Компьютерде жұмыс істеу кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын (60-70 см) сақтау керек.Инт тақта



    Талдау Жинақтау
    Практикалық жұмыс«Астанаға саяхат» жобасын құрыңдар



    Кері байланыс:
  • Сахнаға кейіпкерді қалай орналастырдың?
  • Бастапқы бетті қалай құрдың?


  • Scratch бағдарламасы



















    СабақсоңыБағалау











    Рефлексия



    -Бүгінгі тақырыпты бағалайды, маңызын түсінеді1. Қалай ойлайсыңдар қазіргі кезде теледидардан берілетін мультфильмдерді жасауда Scratch бағдарламасы қолданыла ма?2. Анимация жасау үшін Scratch бағдарламасынан басқа қандай программаларды білесіңдерРефлексия: «Бағдаршам» тәсілі арқылысабаққа кері байланыс жасайды. «Бағдаршам» суретіне стикерлерді жабыстырады. Жасыл түске – бүгінгі сабақ түсінікті болды, келесі тақырыпқа көшуге болады.Сары түске – сабақты толық түсінбедім, әлі де толықтыруым керек. Қызыл түске - сабақты мүлдем түсінбедім.

    Инт тақта









    Үй жұмысы
  • Өткен анимацияға дыбыс қою командаларын қарастыру.
  • Бастапқы бет құрудыңбасқажолдарынқарастырыпкелу
  • Инт тақта
    Оқушыларды бағалау



    Оқушының аты-жөні_______________________________________



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
    Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, тапсырмаларды сараладым:Барлық оқушылар ғаОйын программасында ойынның бастапқы бетін құруда программалау процедурасын қолданадыОқушылардың көпшілігі Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фон беріп, қадам санын енгізедіКейбір оқушылар:Ойын программасында тармақталған және циклдық командаларды қолдана отырып, оқиғаларға анимация құрады

    Сабақты өту барысында оқушыларға бағыт бағдар беріп отырамын.«Жариялау әдісі»Әлемді шарлау» әдісі«Киноматограф» әдісі«Сәйкестендіру» «Ғаламшар әлеміне саяхат» жобасы«Бағдаршам» тәсілі арқылысабаққа кері байланыс жасайды.Әр деңгейдегі тапсырмаларды орнындағанда жеке психологиялық ерекшеліктерін есепке алу

    Сабақта техникалық қауіпсіздік ережесі қолданылады

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ибанаева Қымбат Ревшеновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-08
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567960106
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999