Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Көлемді қалай өлшейміз? 1 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1.1.3.1 ** ұзындық/масса/көлем(сыйымдылық); өлшеуге арналған əдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу
Материалды ашып қарау
34-сабақ Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарымКүні: 6.11.2019 жСынып: 1 «а» Мектеп: Дардамты орта мектебі КМММұғалімнің аты-жөні: Егинбаева АсемҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Көлемді қалай өлшейміз?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.3.3 ** ұзындық: см, дм/ масса: кг/ сыйымдылық: л шамаларының мəндерін салыстыру жəне шама мəндеріне қатысты қосу, азайту амалдарын орындау1.1.3.1 ** ұзындық/масса/көлем(сыйымдылық); өлшеуге арналған əдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу1.1.3.2 ** см/кг/л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Заттардың көлемін өлшеуішпен өлшей алады, нәтижені анықтай алады. Көптеген оқушылар: Көлемді өлшеуішпен өлшеп, нәтижені литрмен көрсетеді.Кейбір оқушылар: Заттардың көлемін литрмен салыстыра алады.
Бағалау критерийлері Заттардың көлемін өлшеуішпен өлшей алады. Нәтижені анықтай алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Заттардың көлемін өлшеуішпен өлшей алады, нәтижені анықтай алады. Пәнге тән лексика мен терминология: өлшеуіш, литр Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:-Шелекті толтыру үшін неше литр су керек?-Қай ыдысқа 1 литр су сыяды, қайсысына сыймайды? Неліктен?- Ыдыста неше литр су бар?
Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауын дамыту.
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану.
АКТ қолдану дағдылары слайд
Бастапқы білім Көлемді өлшеуге болатыны туралы алғашқы түсініктері бар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы 5 мин















Ынтымақтастық атмосферасын құру«Шаттық шеңбері» арқылы іске асырылады.Санамақты саусақпен көрсетіп тұрып хормен айтқызу.Бір дегенім-БілеуЕкі дегенім-ЕгеуҮш дегенім-ҮскіТөрт дегенім-ТөсекБес дегенім-БесікАлты дегенім-АсықЖеті дегенім-ЖелкеСегіз дегенім-СеркеТоғыз дегенім-ТорқаОн дегенім-ОймақЖегеніміз Балқаймақ. «Сұрақтар тізбегі» әдісі арқылы оқу мақсаты ашылады:Қолдарыңдағы заттың аты не?-Олардың көлемі қандай? -Қайсының көлемі үлкен, ал қайсысы кіші? -Ендеше бүгінгі сабақ мақсаты: заттардың көлемін өлшеп үйрену.Литр – көлемнің өлшем бірлігі. Литрді қысқаша л әрпімен белгілейміз.



























Әртүрлі 1л, 2л тетрапакеттегі шырын суреттері



Сабақтың ортасы 30 мин































































































(Ұ) 1- тапсырма «Көлемін анықта» әдісі арқылы жүреді. Оқулықтың 70-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.Шелектердің көлемін анықта. Сұраққа жауап бер, қорытынды жаса.-Көк шелекті толтыру үшін неше литр су керек?-Сары шелекті толтыру үшін неше литр су керек?Қайсының көлемі үлкен, ал қайсысының көлемі кіші?Дескриптор: 1. Суреттегі ыдыстардың көлемін анықтайды.2. Ыдыстардың көлемін салыстырады.3. Стақанды– өлшеуіштер ретінде пайдаланады. Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. -Шелекте 5 л су бар. Аслан осы ыдыстан 1 литрлік екі ыдысқа су құйып алды. Шелекте неше литр су қалды?

Дескриптор:1. Шелектегі судың мөлшерін анықтайды.2. Өлшеуіш ыдысты қолданады.3. Шелектегі судың қанша мөлшерде қалғанын анықтайдыҚБ «Жұлдызшалар» әдісі арқылы бағалайды.Жасыл - Шелектердің көлемін анықтап, қорытынды жасай алса.Қызыл - Шелектердің көлемін анықтап, қорытынды жасауда көмек қажет етсе.Сары- Шелектердің көлемін анықтауда, қорытынды жасауда қиналса.Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуеніне сәйкес қимылдармен билейді.

(Ж) 2 –тапсырма «Өлшемін тап» әдісі арқылы жүзеге асады.Парталас жұбыңмен оқулықтың 71-бетіндегі тапсырманы орындаңдар. Сұраққа жауап беріңдер.- Қай ыдысқа 1 литр су сыяды, қайсысына сыймайды? Неліктен? Ыдыста неше литр су бар?- Бір литрлік құтыны толтыру үшін неше стақан су керектігін өлшеп көр.Дескриптор:1.Ыдыстардың көлемін анықтайды.2. Ыдыстардың көлемін литр мен өлшеп үйренеді.Есте сақта!ҚБ: «Бағдаршам» әдісі (Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.Бала қолының ұсақ бұлшық еттерін дамыту (бояу, сурет салу, түрлі бағытта сызықтар жүргізу, сұлбасын салу, элементтерді жазу) үшін төменде берілген жазуға даярлау. –Заттардың көлемін салыстыруға үйрету; -Өрнектердің мәнін табуға үйрету,Дескриптор: берілген тапсырмаларды орындайды.Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.ҚБ «дөңгелектер» әдісі Қызыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;Көк - тапсырманы орындауда қателіктер болса;Жасыл - тапсырманы орындауда қиналса.




Оқулық



















































Оқулық, 1 литрлік құты, стақан, су





























Әртүсті жұлдызша суреті





































































Жұмыс дәптері













әртүстідөңгелектер суреті



Сабақтың соңы5 мин Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1-тапсырмада саралау тәсілі Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы іске асады.Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі. -Шелекте 5 л су бар. Аслан осы ыдыстан 1 литрлік екі ыдысқа су құйып алды. Шелекте неше литр су қалды? 3 тапсырмада саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсету.

1 тапсырмада ҚБ «Жұлдызшалар» әдісі арқылы бағалайды.Жасыл - Шелектердің көлемін анықтап, қорытынды жасай алса.Қызыл - Шелектердің көлемін анықтап, қорытынды жасауда көмек қажет етсе.Сары- Шелектердің көлемін анықтауда, қорытынды жасауда қиналса.2 тапсырмада ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.3 тапсырмада ҚБ «Дөңгелектер» әдісі Қызыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;Көк - тапсырманы орындауда қателіктер болса;Жасыл - тапсырманы орындауда қиналса.Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.2.Сыныпта жүгірмеу3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеу.




Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?























Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Егинбаева Асем Егинбаевна
Жарияланған уақыты:
2019-11-05
Категория:
Математика
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1572969673
2222
333
444
555
666
7
888
999