Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Күн мен түн қалай ауысады?
Материал жайлы қысқаша түсінік: материал өзгеде ұстаздарға қажеті болар
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:3-сынып

ЖаратылыстануМектеп: Ембі қалалық№ 2ЖББОММұғалімнің аты-жөні: Куандыкова Асель Булатовна
Күні:

Тақырыбы:Күн мен түн қалай ауысады?
Оқу мақсаты:3.4.3.1Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы:Күн мен түннің ауысуы 24 сағат (1 тәулік)құрайтынын біледі.Көптеген оқушы: Күн мен түннің ауысу салдарын толық анықтай алады Кейбір оқушы Күн мен түннің ауысуы Жердің өз осінен айналуының болатынын түсінеді.
Бағалау критерийлері1.Күн мен түннің ауысу себебін түсіндіреді 2.Тәуліктің бөліктерін сипаттай алады
Тілдік мақсат:

Тәуліктің бөліктерін атайды, жаңа ұғымдарды қолданып, тәуліктегі күн жолының өзгерісін сипаттап береді.


Пәндік терминология мен тірек сөздерКүннің шығуыКүннің батуыталтүстүн ортасы
Құндылықтар:Дүниетанымын кеңейту(тәжірибе жасау барысында), байқампаздық, жұмыс істеу дағдылары
Пәнаралық байланысДүниетану пәнімен 16 сабақ, математика пәнімен 4-тарау

АКТАR бейне жазба.
Бастапқы білімЖердің өз осінен айналуы, оның күн мен түннің алмасуындағы маңызын біледі . «Ой қозғау» әдісі
Сабақ барысы
Жоспарланған кезеңіСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

Шеңбер құру. Балалар есімі басталатын әріптен бір-біріне жылы тілек Топқа бөлу: Тәулік бөліктері бойыншаБастапқы білім. « Ой қозғау» әдісіОсь-дегеніміз не?Жер шарының моделі?Жылдың ең ұзақ күні?Жылдың ең ұзақ түні?Жердің өз осінен бір айналып шығуы қанша уақыт?Тақырыпқа кіріспе тапсырмасы. БейнежазбаКүн тәулік жолына қалай өтеді?

Сағат, күнтізбе, секундомер немесе суреттері


1.Бағалау критерийі ТЖ. «Қағаздағы сурақтар» әдісі 1-топ:Пейзаж деген не? (табиғатты суреттейтін бейнелеу өнерінің жанры)Суреттер несімен ерекшеленеді? (әртүрлі тәулік мезгілдері) Суреттерді атау ( «Даладағы кеш»). Саралау. Қарқыны жоғары,жылдам оқушыға «Даладағы кеш» суретіне сипаттама-әңгіме құру. 2-топ Суреттерді ретімен орналастыр (таң, күндіз, кеш, түн). Кімге қандай пейзаж ұнайды? Неліктен?Адамдар таңды не үшін жақсы көреді?Саралау. Қарқыны жоғары,жылдам оқушыға «Таңғы қала» суретіне сипаттама-әңгіме құру. 3 –топ:Таң қашан басталады?Түнгі ауысымда жұмыс істейтін адамдар үшін таң қашан басталады? Тәулікте неше сағат бар? СаралауҚарқыны жоғары,жылдам оқушыға «Күндіз» суретіне сипаттама-әңгіме құру

Тәжірибе жасау:ЖЖҚажетті кұрылғылар : Глобус,теллури, болмаса-майшам,стикер ДескипторБілім алушы: - күн мен түннің ауысу себебін түсіндіреді

2. Бағалау критерийі. ТЖ «Қағаздағы сұрақ»әдісіЖыл неден құралады? (айлар, апталар, күндер). Апта неден құралады? (тәулік). –Тәулікті қандай бөліктерге бөлуге болады?Қашан ұйқыға жатасың? Таңғы асты қашан ішесің? (таң, күндіз, кеш, түн.)Таң, күндіз, кеш, түн бұлар нелер? (Тәулікбөліктері)ҚБТәулік бөліктеріне Модель жасау ЖЖ Қарқыны жоғары, жылдам оқушыларға. Күннің тәулікте жолы қандай? Қарқыны,баяу,төмен оқушыларға жазбаша тапсырма.

Әрбір топтан 2-3 оқушы тірек сөздердің біреуін таңдайды. • Парақтың тиісті бөлігіне Күнді салу (Күннің шығуы – шығыста, көкжиектің астында. Талтүс–жоғары, шамамен парақтың ортасында. Күннің батуыбатыста, көкжиектіңастында. Түн ортасы – Күн жоқ). Осылайша окушылар Күннің аспан бойымен тәулік ішінде қалай қозғалатынын және тәулік бөліктерін сипаттай алады ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.Дәптермен жұмыс.

Тәуліктің төрт мезгілі бейнеленген суреттер, немесе глобус пен үстел шамы; жапсырмалар/стикерлер;

Сабақтың соңы

Рефлексия

ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


Саралау Бағалау
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.Қосымша тапсырма арқылы саралау«Өтежақсы!», «Жақсы!»,«Талпын!»сияқты қысқа комментарий сөздерімен өзара бағалау. Оқушылардыңжұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Комментарий арқылы ауызша кері байланыс беріп бағалау. Парақшаға жұлдыздар салуСергіту сәті мен белсенді іс-әрекет түрлері.Қауіпсіздік ережесін сақтау


Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізді ме?Оқу мақсаттарына қол жеткізілмесе себебі неде?Ынтымақтастыққа қол жеткізілді ме?Саралау бойынша жұмыстар дұрыс жүргізілді ме?Уақыт кезеңдері дұрыс сақталды ма?Жоспардан ауытқуларорын алды ма? Неліктен?




ҚорытындылауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?












Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Куандыкова Асель Булатовна
Жарияланған уақыты:
2019-09-28
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1569695680
2222
333
444
555
666
7
888
999