Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Күз сыйы
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге көмекші құрал
Материалды ашып қарау




«Арай» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызыметінің технологиялық картасы.Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: ЖаратылыстануТақырыбы:Күз сыйы. Жемістер мен көкөністерБілімділік мақсаты:Көкөністер мен жемістер туралы түсініктерін кеңейту.Дамытушылық мақсаты: Танымдық қабілетін дамыту.Тәрбиелік мақсаты: Көкөністер мен жемістерді күтуге тәрбиелеу.Алдын –ала жүргізілетін жұмыстар:Күз мезгілі туралы білімдерін бекіту. Күздің берер сыйы туралы баяндау. Күз қызықтары туралы әңгімелеу.Әдіс – тәсілдер:сөздік,көрнекілік,ойын.Қажетті құрал – жабдықтар:Сиқырлы қорапша,көкөністер мен жемістер муляжы.Сөздік жұмыс: Күз, жеміс, көкөніс.Қостілді компонент : Күз-осень-autumn, жеміс-фрукты-fruits, көкөніс-овощь-vegetables.
Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті 
Мотивациялық – қозғаушылық





Шаттық шеңбер:Жарқырап күнде ашылды,Айналаға гүлде шашылды.Қайырлы күн!Біз нәзік қыздармыз,Қайырлы күн!Біз ержүрек ұлдармыз!
  • Балалар шаттық шеңберін құрып тәрбиешімен бірге қайталайды
  • Ұйымдастыру-шылық ізденістікЖұмбақ жасыру.1.Іші жұмсақ,сырты қатты,Еті қызыл,сүті тәтті.2.Аспай піскен,Қайнамай түскен.3.Жер астында жез қазық,Жеуге болар ас қазық.-Балалар,ойын ойнағыларың келе ме?«Сиқырлы қорапша» ойыны.-Балалар, қалай ойлайсыңдар, мына менің қолымдағы қораптың ішінде не бар?-Жоқ.-Жоқ,балалар,ол-ағашта өседі.Бұл қораптың ішінде жеміс бар екен.Ал бірақ қандай жеміс екені белгісіз.Енді соны табыңдар.-Жоқ.-Иә,таптың,ол-алма.-Екінші қораптың ішінде не бар деп ойлайсыңдар?-Жоқ,бұл затты жеуге болады.-Жарайсың, таптың,ол-көкөнісірақ қай көкөніс екенін табыңдар.-Иә,дұрыс айтасың,ол-қызанақ.-Жемістер мен көкөністердің адамға қандай пайдасы бар?-Жемістерден нелер жасауға болады-Жемістер қайда өседі?-Қандай көкөністердің түрлерін білесіңдер?-Жемістер мен көкөністер-адам ағзасына өте пайдалыемістер бақта,ағаштарда өседі,жемістерден әртүрлі дәмді тосаптар мен шырындар дайындайды.Шырынды адамдар сүйсініп ішеді.Көкөністердің құрамында адамның ағзасының өсуі мен дамуына пайдалы түрлі дәрумендер бар.Көкөністер бақшада өседі.Балаларды екі орталыққа бөліпкінші таңғы асқа дайындық жасау керек екенін айтады.Бірінші орталықтағы балаларға жемістердің,екінші орталықтағы балаларға көкөністердің туралмаған кездегі түрі,иісі,түсі және дәміне байланысты сұрақтар қоядыоңынан ортасынан екіге бөлінген жеміс немесе көкөністі беріп,қайсысының иісінің қатты шығып тұрғанын сұрайдыірінші орталықтағы балаларға туралған жеміс түрлерінен,екінші орталықтағы балаларға көкөністерден салат жасауды тапсырады.Орталықта жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертеді.Сергіту сәті:Саусақ ойынын ойнату.Жаңбыр жауса тырс-тырс,Айтады гүл:-Дұрысұрыс!Жаңбыр жауса тырс-тырс,Айтады гүл:-Ырысрыс!Тәрбиеші балалардың орындарын ауыстырады.Д/о: «Иісінен тап!»ойыны.Ойын шарты:балалар көздерін жұмып,иісі арқылы қандай жеміс немесе көкөніс екенін табуы керек.





     Балалар жұмбақтың шешуін табуға тырысады.-Қарбыз

    -Жеміс

    -Сәбіз.Ия, ойнағымыз келеді.





    -Ол ойыншық па?-Машина ма?-телефон ба?





    -Ол алма ма?





    -Ол кәмпит пе?-Ол көкөніс пе?-Ол қызанақ па?Белсенді түрде жауап іздейді,өздерінің ой-пікірлерімен бөліседі.-Тамақ жасауға болады.-Ағашта өседі.

    -Сәбіз, қызанақ, қияр.

    Жеміс-жидектер мен көкөністер туралы білетін өлеңдерін айтады.











    Балалар әлі туралмаған көкөністер мен жемістерді қарап,зерттеу жүргізіп,түсі,иісі,дәмі қандай екендігін айта отырып,бүтін қалпын салыстырады,иісін анықтайды,қайсысының иісінің басым екенін айтады.Сергіту сәтін қимылмен жасайды.



    Ойынды қызығушылықпен ойнайды.
    Рефлексиялық – қозғаушы-Балалар, біз бүгінгі оқу қызметімізде не туралы білдік?-Ұйымдастырылған оқу қызметі ұнады ма?

    Балалардың жауабы.Жемістер мен көкөністер туралы білдік-Ия, ұнады.


    Күтілетін нәтиже:Нені білу керек: Көкөніс пен жемістерді ажыратып топтастыруды, сөйлем ішінде жалпылауыш сөздерді қолдануды үйренді.Нені игереді: Жемістердің бақта, көкөністердің бақшада өсетіндіктерін, олардан салат жасауға болатынын игерді.Нені біледіЖемістер мен көкөністерден салат жасай алады, қауіпсіздік ережесін білді.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Көкежанова Маржан Беделхановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573198882
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999