Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Кысым
Материал жайлы қысқаша түсінік: Атмосфералық кысым туралы тусінік беру
Материалды ашып қарау
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3 ҚысымМектеп М.Өтемісов атындағы ОЖББМ
Күні:Мұғалімнің есімі: Сейтбаева М.К.
СЫНЫП: 7 сыныпҚатысқандар саны: 6Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы7.3.1 Атмосфералық қысым
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)7.3.1.9 Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


Атмосфералық қысымның не екенін біледіАтмосфералық қысымның өлшем бірлігін біледіБарометрдің не екенін біледі


Оқушылардың көпшлігі:


Торричели тәжрибесінің мағынасын түсінедіБарометр-анероидтың жұмысын түсінеді


Кейбір оқушылар:


Тәжірибе жасау арқылы қысым бар екенін және ауаның салмақ тигізетін әсерін дәлелдейді
Ойлау дағдыларыТүсіну,білу, зерттеу, қолдану
Бағалау критерийлері:- Жер бетіндегі ауа қабатының қысымы туралы біледі- Атмосфералық қысымның бар екендігін дәлелдейтін тәжірибелер жасайды- Барометр-анероидтың жұмыс істеуін түсінеді
Пәнаралық байланысГеография 6 сынып
Құндылықтарға баулуҚарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілік
Тілдік мақсаттарОқушылар: Саралайды, анықтайды, түсіндіреді


Негізгі сөздер мен тіркестер:Атмосфера, қысым, Торричели тәжрибесі, мм сынап бағанасы, барометр-анероид.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?




  • Жер шарының әртүрлi орындарында атмосфералық қысымды үнемi өлшепотыру не үшiн қажет?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Адам нелiктен атмосфералық қысымға төзiп, шыдай алады
    Алдыңғы оқуҚысым, Паскаль заңы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы

    1 минут2 минут

    Сабақты ұйымдастыру кезеңі

    Топқа бөлу















    Барометр











    Тәжірибе



















    Сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді

    Ортасы



















    15 минут

    Топтық жұмыс(15 минут) 1 топ «Атмосфера» тобы. §27 1 бөлімше 2 топ «Қысым» тобы. §27 2 бөлімше3 топ «Барометр» тобы. §27 3 бөлімше Топ пікірлерін тыңдау. Топ жұмысын екі жұлдыз бір ұсыныс әдісімен бағалауҚорытынды сұрақтар.
  • Атмосфералық қысым туралы не білеміз?
  • Атмосфералық қысымның табиғатта бар екендігін дәлелдейтін қандай тәжрибелер бар?
  • Атмосфералық қысым немен өлшенеді?
  • Атмосфералық қысымды өлшейтін құрылғының жұмыс жасау принципі


    ОқулықПлакатТүрлі түсті қаламдар
    Соңы































































































































    10 минут

























    12 минут











































    5 минут





    Кері байланыс(не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.)Оқушыларға стикерлер таратылады. Өз пікірлерін тақтадағы түрлі түсті үш плакатқа жапсырады. Жасыл плакат –өте жақсы түсіндім. Сары плакат –жақсы түсіндім.










    Стакан, табақ, су құйылған ыдыс

    Стакан, парақ қағаз, су құйылған ыдыс
    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • Оқушыларға қосымша көмек көрсету үшін қосымша тапсырмаларды алдын ала дайындап қоямын. Қабілетті оқушыларды үнемі назарға алып, олардың бос отырып қалмауларына назар аударамын.
  • Оқушылардың қаншалықты үйренгенін тексеруді жоспарланған критерийлер арқылы анықтаймын.
  • Тәжірибе кезінде құралдармен жұмыс жасаудың қауіпсіздік шараларын естеріне саламын.
  • Интернет ресурстардың адресін беремін
  • РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.Оқу мақсаттары шынайы. Оқушылар атмосфералық қысымның бар екенін және оның немен өлшенетінін білді. Оны өлшеу үшін қолданатын құрылғы түрлерімен танысты.Сыныптағы оқушылардың білім алуға деген ұмтылысы өте жақсы болды.


    Жоспарлаған шараларым тиімді болды. Жоспарланған уақытта үлгердім. Сабақ сәтті болды.

    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: Топтық жұмыс сәтті шықты. Оқушылар осы тақырыпты қызығушылықпен топтарда талқылап пікірлерін айқын айта білді.

    2: Барометрдің құрылысымен танысу

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: Уақытты үнемді пайдалану

    2: Оқушылардың назарын атмосфералық қысымның табиғаты мен оны өлшеу әдістеріне үнемі аударып отыру.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сейтбаева Мира Канатовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-06
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562424166
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999