Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Механикадағы күштер.
Материал жайлы қысқаша түсінік: сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Пәні: физикаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Динамика негіздеріМектеп: №25
Күні: Мұғалімнің аты жөні: Шыршыкбаева Д.А
Сынып: 9 сыныпҚатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыМеханикадағы күштер.
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 9.2.2.3 ауырлық күші, серпімділік күші, және үйкеліс күші табиғатын түсіндіру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үшін: ауырлық, серпімділік және үйкеліс күштерінің табиғатын түсіне алады.Көпшілік оқушылар үшін: тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады.Кейбір оқушылар: күшке байланысты есептерді шығара алады.
Бағалау критерийлері
  • ауырлық, серпімділік және үйкеліс күштерінің табиғатын түсінеді;
  • механикадағы күштерге байланысты қойылған сұрақтарға жауап береді;
  • күштерге берілген деңгейлік есептерді шығарады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаттары: механикадағы күштерге байланысты тапсырмаларды ауызша немесе жазбаша нысанда бере алады;Пәндік лексика және терминология: Күш, Ньютон, еркін түсу үдеуі, үйкеліс коэффициенті, серіппе, деформация . Диалогқа/ жазуға қажетті сөз тіркестері: Механикадғы күштер ауырлық, ......................, үйкеліс күштері болып бөлінеді. Біз осы сабақта.......................... есептер мен тапсырмаларды орындаймыз. ............................күштердің табиғатын білетін боламыз.
    Құндылықтарға баулу

    Механикадағы күштерді күнделікті өмірде пайдалана отырып, өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, энергетика сияқты қызмет салаларына қолдануға үйрету.
    Пәнаралық байланысМатематика – күштердің бағыттарын векторларды қосу ережесі бойынша формуласымен және арифметикалық амалдармен шығара аламыз; Күштерге байланысты жасалған зертханалық жұмыстар және оның мысалдары технология (еңбек) пәнімен жүзеге асады;И.Ньютон, Р.Гук сияқты ғалымдардың өмірбаяндары мен еңбектері тарих пәнімен іске асырылады;Информатика пәнімен байланыс арқылы оқушылар күшке қатысты ақпараттарды ғаламтор желісі арқылы жинайды.
    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Бұрын біледі: күш, ауырлық күші, үйкеліс күші, серпімділік күштері,еркін түсу үдеуі (g=9,8Н/кг);Енді біледі: механикадағы күштердің табиғаты;Қосымша біледі: күнделікті тұрмыста үйкеліс және серпімділік күштерінің мысалдарын (шанамен сырғанау, қырдан домалау, серіппе).






    Сабақ барысы
    Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

    Ресурстар
    Сабақтың басы(2 мин)

    (3 мин)



    Жыл мезгілдері суреттеріне қарай 4 топқа бөлемін (жаз, күз, қыс, көктем)



    Тапсырма -1. «Ширату жаттығулары»

    Допты бір-біріне лақтырып, сұрақ қою арқылы өткен сабақты еске түсіру.
  • Инерция деген не?
  • Күш деп қандай шаманы айтамыз?
  • Векторлық және скаляр шамалардың айырмашылығы қандай?
  • Үдеу дегеніміз не?
  • Инерциалды санақ жүйелері.
  • ....................................................................................................................................................................................



    Жыл мезгілдерінің суреттері







    Сабақтың ортасы (12 мин)

    Тапсырма -1. «Білім конверті» (топқа үлестірілген конверттердің ішіндегі сұрақтарға жауап беріп, постер қорғайды)

  • Ауырлық күшінің табиғаты;
  • Үйкеліс күші және оның түрлері. Үйкеліс әрекетін техникада ескеру;
  • Серпімділік күші. Гук заңы.
  • Тіректің реакция және теңәрекетті күштері.


  • «Бас бармақ» әдісімен орындаған тапсырмаларын өзге топ мүшелері бағалайды



    Конверттер



    Флипчарт, маркер, стикерлер.



    (12 мин)



    Тапсырма – 2. «Суреттер сөйлейді» (әр топ берілген суреттердің мағынасын ашады және мақсатымызға сәйкес күштердің табиғатын айқындайды) №1№2



    №3



    №4



    «Шапалақ» әдісі арқылы топты бағалайды.



    Күштің түрлеріне байланысты суреттер, флипчарт, пломастер, стикерлер



    (10 мин)

    Тапсырма -3. «Кім жылдам?»(оқушыларға тақырыпқа байланысты есептер беремін, кім бірінші болып, қатесіз шығарса «бүгінгі күннің жұлдызы» деп, оқушыларды ынталандыру мақсатында мотивация беремін.)

  • Бір денеге 8Н және 6Н болатын екі күш әрекет етеді. Күштер бағыттарының арасындағы бұрыш 900. Осы екі күштің тең әрекетті күші неге тең?
  • Дене үш күштің әрекетінен тепе-теңдік қалпын сақтап тұр. 6Н-ға тең бір күш шығысқа, 3Н-ға тең екінші күш солтүстік шығысқа қарай 600 бұрыш жасай әрекет етеді. Үшінші күштің модулі мен бағыты қандай?
  • Массасы 1500кг автомобиль 0,5м/с2 үдеумен горизонталь бағытта қозғала бастады. Қозғалысқа кедергі жасайтын күш 500Н-ға тең. Қозғалыстың өндіретін тарту күшін табыңдар.






  • Физика. Оқулық 9-сыныпР. Башарұлы, Д.Қазақбаева,У. Тоқбергенова,Н. Бекбасар.

























































    Сабақ соңы

    (6 мин)



    «Кері байланыс»





    «Кері байланыс» парағы, стикерлер, маркерлер.





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Дереккөздер тәсілі «Постер» әдісін қолдану арқылы мәтінмен танысып, қосымша ақпараттарды, термин сөздердің мағанасын түсініп постерге түсіріп қорғайды.Диалог және қолдау көрсету тәсіліОқушыларды ойланту үшін, олардың пікірін тыңдау үшін сұрақтар беремін.ҚарқынЖеке оқушыларға тапсырмалар беру арқылы олардың есеп шығаруға деген қызығушылығын арттырамын.ҚорытыныдыМеханикадағы күштердің табиғатын білу арқылы берілген тапсырмалардың нәтижелерін көре аламыз.





    Постер қорғауда «Бас бармақ» әдісімен орындаған жұмыстарын өзге топ мүшелері бағалайды.Суреттердің мағынасын ашуда «Шапалақ» әдісі арқылы топты топ бағалайды.





    Физика кабинетінде зертханалық жұмыстар жүргізілетіндіктен қауіпсіздік техникалық ережелерін сақтау керек.
    Сабақ бойынша рефлексия



    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шыршыкбаева Дана Алтынбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573184575
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999