Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мен өз елімнің патриотымын
Материал жайлы қысқаша түсінік: факультативтік жинағы
Материалды ашып қарау


Тасмола орта жалпы білім беру мектебі



«Бекітемін» «Келісемін» « Қаралды» Мектеп директоры: АБББ әдістемелік Ә.Б.жетекшісі: Кужамкулова С.А. кабинет меңгерушісі: Кабидуллиева Г.А. Сакиева М.Г. Хаттама № ___________ _______________ ______________ « » _______ 2019 ж « » _______ 2019 ж « » _______ 2019 ж













«Қызықты грамматика» ( 2-сыныпқа арналған факультативтік жылдық жоспары)



















Бастауыш сынып мұғалімі:Қуандықова К.К.





























2019-2020 оқу жылы





Орал қалалық білім беру бөлімінің сараптама кеңесінде қаралып, қала педагогтарына тарату мақұлданды. Хаттама №--------2019жыл













Құрастырушылар: Мухамбеткалиева Г.М. Жангалиева М.Қ Курманбаева А.М №44 мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімдері

Пікір жазғандар: 1.Қарағойшина Г.Ж 44 мектеп - гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі















Әдістемелік құралда бастауыш сынып оқушыларын ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға тәрбиелеуге бағытталған тапсырмалар берілген. Бұл жинақ бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр.

.



























Түсінік хат Патриот – Отанның мерейін үстем ету жолында, өз халқына деген сүйіспеншілігі жолында қолда барын, өмірін аямайтын адам. Алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа анықтама беріп кеткенім жөн болар. Патриот – ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға. Туған елі үшін үнемі тер төге қызмет етіп, халқымыздың мол рухани құндылықтарын бағалай білетін асыл тұлға.  Патриоттық тәрбие, ең алдымен, әрбір жеке тұлғаның ата – анасын, туған – туыстарын жақсы көруден басталады емес пе?! Өз баласына жақсы тәрбие беру кез келген адамның міндеті, мейлі ол мұғалім, мейлі ол жұмысшы, дәрігер, не тағы басқа маман иесі болсын қоғамда парасатты, адамгершілігі жоғары бала тәрбиелеу кез келген адамның міндеті болуы тиіс. Тату тірлік пен ауызбірлік жылы ұямызға арқасын кең жайғанда адамгершілік атты асыл қасиеттердің адам бойына нық қонатынына, әрине, еш шүбә жоқ. Абай атамыз айтқандай, бүгінгі жастардың дүниенің кетігін тауып, қалануды көздеу, қоғамдық өмірден қол үзбей, өз елін сүюге, өз елінің тұрмыс – тіршілігін, салт – санасын, әдет – ғұрпын білуге тәрбиелеу – нарықтық кезеңде маңызы жоғары тұрған зор міндеттердің бірі деп ойлаймыз. Осы тәрбиенің ең маңыздысы – балаға патриоттық тәрбие беру.  Халқымыздың тарихына терең үңіле білсек, жасынан жарқыраған күміс көмей әнші, жау жүрек батыр, нар тұлғалы палуан елі мен жері үшін аянбағаны баршаға мәлім. Ендеше көкірек көзімен тарихты тамырынан тамшылата жас ұрпақ зердесіне зерлей, шырайлы сөзбен кестелей таныту ата – ана мен ұстаз – тәрбиеші шеберлігіне байланысты. « Мен елімнің патриотымын» таңдау пәнінің бағдарламасы Мақсаты:- оқушылардың Отанға деген патриоттық сезімін,«Отан», ел құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру;-  Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу.-   Оқушылардың таным белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.- Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды  тәрбиелеу. Міндеттері:- туған ел, өскен ортаның адам өміріндегі маңызын түсіндіру;- елге, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру;- елжандылыққа тәрбиелеуОқушылардың тұлғалық қалыптасуы бағытындағы күтілетін нәтижелер:-Елін, жерін сүйетін азамат болып шығуға дағдыланады;-  Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуды үйренеді;- туған жерге ,отанға деген сүйіспеншілігі қалыптасады;- өз жұмысына сын көзбен қарап, талдау жасай алады;-алған білімі мен дағдыларын барлық сабақтарда пайдаланады.-Өзін өз мемлекетінің азаматы ретінде сезінеді.-Мемлекет рәміздері мен дәстүрлерді қастерлейді.-Қазақ халқының тарихын білу қажеттілігін түсінеді.-Қазақ халқының мәдениеті мен дәстүрлерін түсінуді үйре



Тақырыптық -күнтізбелік жоспары1- сынып

Сабақтың тақырыбыСағатыМерзіміКүтілетін нәтиже
Менің елім -Қазақстан. (8 сағат)
1Отаным- менің жүрегім.1

Елін, жерін сүйетін азамат болып шығуға дағдыланады;
2Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері1



Еліміздің мемлекеттік рәміздерімен танысады. Мемлекет рәміздері мен дәстүрлерді қастерлейді.
3Қазақстан республикасының картасы1

Қазақстан картасы туралы білім қалыптасады
4-5

Қазақстан астаналары2

Қазақстанның ежелгі астаналарымен танысады
6-7

Бәйтерек-Астана символы2

Астананың көрнекті орындарымен танысады.Өзін өз мемлекетінің азаматы ретінде сезінеді.
8Жайық қалашығы1

Өз өлкесімен толық танысады.Оқушының саналы сезімі көзқарасы қалыптасады.
Өнер әлемі.( 6 сағат)
9-10Қазақ халқының шешендік және ақындық өнері2

Өнер әлемі туралы білімі кеңейеді.Қазақ халқының  тарихын білу қажеттілігін түсінеді.
11-12Қазақтың ән-күй өнері2

Қазақтың ән-күй өнері туралы оқып біледі
13-14Қазақтың театр және кино өнері2

театр және кино өнері туралы білім қалыптасады
Тарих жылнамасы тарихи тұлғалар (4 сағ)
15Қазақ хандығы1

Қазақ хандығы ұғымымен танысадыӨз еліңнің кешегі және бүгінгі қаһармандарын мақтаныш етеді.
16Қазақтың билері1

Әйтеке би,Қазыбек би,Төле билермен танысады.Әділ болуды үйренеді
17Қазақтың батырлары1

Қазақ батырлары туралы танып біледі.Рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз тұлға қалыптастасады
18Қару –жарақтар,сауыт-саймандар.1

Қазақтың қару-жарақтарымен танысады
Рухани мәдениет (2 сағат)
19Күнтізбе1

Күнтізбе туралы білім қалыптасады.
20Ай аттарының сыры1

Қазақша ай аттарымен танысады.
Ұлы дала мәдениеті (5 сағат)
21Көшпенділер тұрмысы1

Көшпенділер туралы алғашқы ұғым қалыптасады
22Мал және егін шаруашылығы1

Мал және егін шаруашылығының маңызын түсінеді


23
Саятшылдық,құсбегілік.1

Саятшылық өнері туралы біледі.
24Жеті қазына1

Жеті қазынамен танысады.
25Қазақстан ақшалары.Төл валюта.1

Қазақстан алғашқы ақшаларымен танысады
Қазақтың ұлттық ойындары (3 сағат)
26Ат жарыстары1

Ұлттық ойындар туралы білім қалыптасады.
27Балалар ойындары(Асық,ханталапай т.б)1

Балалар ойындарының ерекшеліктерін танып біледі.
28Алтыбақан ойыны1

Алтыбақан ойынының ерекшелімен танысады.
Елорда тарихы ( 5 сағат)
29Гүлдене бер-Астана!1

Астананың көрнекті орындарын көріп танысады.
30Ғимараттар әлемі.1

Әсемдікті бағалай білуге үйренеді.
31Мұражайлар (ҚР президенті мұражайы,Өнер мұражайы,С.Сейфуллин мұражайы)1

Астана қаласындағы мұражайлармен танысады
32Ескерткіштер мен монументтер(Әділетті билік ескерткіші,Пушкин ескерткіші т.б)1

Қазақ елі монументі,Халықтар достығы монументі,Отан қорғаушылар монументі туралы білім қалыптасады
33Мен өз елімнің патриотымын1

Өз елінің патриоты болуға тәрбиеленеді










Қолданылған әдебиеттер:

1. «Менің Отаным-Қазақстан» кітапша 2006 жыл2. «Арайланған Астана» әдеби кітап 2010 жыл3. «Қазақстан табиғаты»кітапша 2009 ж4. «Менің Отаным-Қазақстан» Әдеби кітапша 2010 жыл

5.«Қазақтың ою-өрнектері» әдебиет.Алматы-2011жыл6.«Астана-Ақорда» кітапша 2007 жыл7. «Сен білесің бе?» энциклопедиясы 2011ж



















Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қуандықова Камка Каримжановна
Жарияланған уақыты:
2019-09-09
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
4 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1568050050
333
444
555
666
7
888
999