Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Модель және модельдеу
Материал жайлы қысқаша түсінік: Модель ұғымы және модельдеу туралы білімдерін қалыптастыру
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: №13Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Модель және модельдеу
Сабақ негізделген оқумақсатыМодель ұғымы және модельдеу туралы білімдерін қалыптастыру


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:


  • модель және модельдеу ұғымын біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • модельдеудің негізгі кезеңдерін және олардың сипаттамасын ажырата алады


  • Кейбір оқушылар:


  • нысан модельін анықтайды, модельдерге мысал келтіреді




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:модель-нақты нысанды, құбылысты немесе үдрісті қарапайым етіп түсіндіреді.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    модель, модельдеу, модельдеу кезеңдері


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Модель дегеніміз не?2.Құбылыстын, үдерістен және нақты нысаннан модельдің айырмашылығы неде?3.Модельдеудегі түпнұсқаның маңызы4.Бір нысанның көптеген моделі болады, бұны қалай түсіндіресіңдер?


    Талқылауға арналған тармақтар:


  • «үстел» нысанын модельдеуге мысал келтіріңдер
  • «найзағай» нысанын модельдеуге мысал келтіріңдер


  • Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Модель сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Алгоритм құрудың тәжірибелік жұмысы
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 мин

    Өткенді қайталау5 минут

    Шаттық шеңберін құру«сұрақтар шеңбері» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру.«ыстық алақан» тренингін ұйымдастыру.Сынып оқушыларын түс таңдау арқылы 2 топқа бөлемінОқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Сұрақтар шеңбері» әдісі арқылы пысықтауТоп ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. Ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылау басталады: әр оқушы көршісіне сұрағын қояды, ол жауап береді.















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут











    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Модель және модельдеу»Жаңа тақырыпты «Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ:модель және модельдеу2-топ:модельдің кезеңдері

    Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.Компьютердегі тәжірибелік жұмысОқулықтағы 77 бетОқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.


    Оқулық, интерактивті тақта





















    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 минОқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтауТоп ішіндегі оқушылар өтілген тақырып бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады оқулық


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §13Түртіп алу әдісі арқылы кері байланыс аламын



    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік
    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Оринова Эльмира Даулетбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-08
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570543290
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999