Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Модельдеуге тәжірибелік жұмыс
Материал жайлы қысқаша түсінік: Модель құру дағдысын қалыптастыру Барлық оқушылар: • модельдің түрлерімен танысады.ақпараттық модель, компьютерлік модель түсінігін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: • нысанды зерттеу сызбасын және модельді жіктеуді орындайды Кейбір оқушылар: • компьютерлік модель құрады Оқушылар: компьютерлік модель құра алады Негізгі сөздер мен тіркестер: модель, модельдеу, модельдеу кезеңдері Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Компьютерлік модельдеуді қалай түсінесіңдер? 2.Модельді сынақтан өткізу неге негізделген? 3.Егер алынған нәтиже күтілетін нәтижеден өзгеше болса не істеу керек? 4.Компьютерлік тәжірибе жүргізгеннен кейін қандай кезеңге көшеміз? Талқылауға арналған тармақтар:
Материалды ашып қарау
Пәні: информатикаМұғалімнің аты-жөні:
Күні:

Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Модельдеуге тәжірибелік жұмыс
Сабақ негізделген оқумақсатыМодель құру дағдысын қалыптастыру


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:


  • модельдің түрлерімен танысады.ақпараттық модель, компьютерлік модель түсінігін біледі.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • нысанды зерттеу сызбасын және модельді жіктеуді орындайды


  • Кейбір оқушылар:


  • компьютерлік модель құрады




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:компьютерлік модель құра алады


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    модель, модельдеу, модельдеу кезеңдері


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Компьютерлік модельдеуді қалай түсінесіңдер?2.Модельді сынақтан өткізу неге негізделген?3.Егер алынған нәтиже күтілетін нәтижеден өзгеше болса не істеу керек?4.Компьютерлік тәжірибе жүргізгеннен кейін қандай кезеңге көшеміз?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Модельдің негізгі кезеңдерін атап шығыңдар және мысал келтіріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Модель сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Модельдің түрлері
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 мин













    Өткенді қайталау5 минут

    Шаттық шеңберін құру «ұшақ» әдісі АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау. тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.«Қар көшкіні» тренингін ұйымдастыру. (Әрбір оқушы өз есімінің алдына оған бастапқа әріптен басталатын сөз қосады.Мысалы: Алғыр,Айнаш) Сынып оқушыларын «ән шырқау» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін(оқушылар топтарына ел арасындағы көп тараған, кеңінен таныс әндердің бір шумағы жазылған карточкалар беріледі, сол әндер айту арқылы топқа бөлінеді)Өткен тақырыпты қайталау үшін «ұшақ» әдісі арқылы қорытындылаймынОқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақ қанатына тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып (әр оқушы жеке жазады) І топ оқушылары ІІ топқа, ІІ топ оқушылары І топқа лақтырады































    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут





    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі сабағымыз «Модельдеуге тәжірибелік жұмыс» Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.А деңгейі1 кезең Есептің қойылуы2 кезеңМодельді құру3 кезеңКомпьютерлік тәжірибе4 кезеңНәтиже сараптамасыВ деңгейіТанграма элементтерінің суретін салС деңгейіКірпіштен құрама құрастыр.











    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 минОқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтауТоп ішіндегі оқушылар өтілген тақырып бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады оқулық


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §15Бүгінгі сабағыма «Бір сөзбен» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт,*Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.


    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік
    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Молдабаев Сәтберген Қожаханович
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-22
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1550825878
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999