Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Музыка оқу қызметінде денсаулық сақтау технологиясын қолдану
Материал жайлы қысқаша түсінік: Көксу ауданы, Балпық би ауылы, «Жұлдыз» бөбек жәй-бала бақшасының музыка жетекшісі Абуева Гульжахан Әмиркешқызы
Материалды ашып қарау
«Музыка оқу қызметінде денсаулық сақтау технологиясын қолдану»Музыка жетекшісі: Абуева Гульжахан Әмиркешқызы«Жұлдыз» бөбек жәй-бала бақшасыКөксу ауданы, Балпық би ауылыБала болашағымыз десек, сол балаға жүйелі білім беріп, ынта-ықыласын дұрыс бағыттауды, қабілет-қасиеттерін дамытуды балабақшадан бастауымыз керек. Балабақшада жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланудың басты мақсаты: оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологиялардың элементтерін пайдалана отырып, жан-жақты, білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеу.Балалардың үлкен өмірге деген іргетасын біз қалаймыз. Яғни, балалардың болашақта тәрбиелі, мәдениетті болып өсуіне біздің қосар үлесіміз зор. Баланың ішкі жан дүниесінің бай, ой-өрісінің дамуы, асыл қасиеттерін, қабілетін дамытушы біз - музыка жетекшісі.Музыка жетекшісі білім беру педагогі балалар шығармашылығы ұйымдастырылған оқу қызметінде өз бағыныштыларының денсаулығын сақтай ала ма? Сөзсіз, иә.Музыка оқу қызметі баланың үйлесімді дамуының маңызды құрамдасы болып табылады. Ән айтуда музыкалық қабілеттіліктер кешені сәтті қалыптасады: музыкалық-есту түсініктері, музыкаға деген эмоционалды ықыластық, ритмді сезінуі, мақамдық сезімі. Ән айту ақыл-ой қабілеттерін белсендендіреді, балалардың эстетикалық әрі адамгершілік түсініктерін, ойын, зейінін, есту қабілетін, жадысын дамытады, өкпесін сауықтырады және бүкіл тыныс алу аппаратын нығайтады.Денсаулық сақтау технологиясынан тұратын оқу қызметі деген қызығушылықты дамытып, оларды күнделікті білім беру үдерісіне енгізу және физикалық сауықтыру мақсатында балалардың машықтары мен дағдыларын нығайту аса маңызды.Оқу қызметінде келесі денсаулық технология элементтерін қолданамын: музыка терапиясы, вокал терапиясы, шығармашылық терапиясы, логикалық терапиясы, күлкі терапиясы.Музыка терапиясы – бұл музыканың адамның психологиялық күйіне тигізетін оңалтушы әсеріне негізделген психотерапевтік әдіс, бұл жерде музыка емдік құрал ретінде қолданылады. Ол балалардың өмірінде олардың психофизикалық денсаулығын түзетуге септігін тигізеді.Вокал терапиясыыныстық және дыбыстық жаттығуларды дұрыс таңдау жүрек-қан тамырлары жүйесінің барынша сапалы қызметін қамтамасыз етеді, себебі диафрагмаға, қабырға аралық бұлшық еттерге, құрсақ тығыршығына көп күш түседі, осылар арқылы ішкі ағзаларға қалау жасалады.Шығармашылық терапиясын музыкасының сүйемелдеуі бойынша еркін қозғалу тәсілдері балалардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытады. Адамдарды өнермен айналысуға ынталандыратын жағдай жасай отырып, осы басылып қалған шығармашылық қабілеттерді оятуға болады. Логикалық терапиясы-бұл белсенді демалыс формасы, ол шиеленісті басуға барынша жайлы. Музыканың сүйемелдеуімен орындалатын қысқамерзімдік дене жаттығулары мидың басқа бөліктерін қоздыра отырып, қан айналымын жақсартады және бұрындары оянған бөлімдер үшін демалуға барынша жайлы жағдай жасайды.Күлкі терапиясықу қызметінде музыка жетекшісі мен балалардың күлкісі маңызды. Егер бала ән салып әрі күліп тұрса, дыбыс жарқын, таза әрі еркін шығады. Күлкіні үнемі жаттықтыру нәтижесінде біртіндеп оның қасиеттері бала тұлғасына ауысады.Дұрыс таңдалған музыкалық материал қажетті шарты болып табылады, ол балалардың жас ерекшеліктеріне сай болуы тиіс. Балалармен жұмыс жасау барысында олар дауысты жылдамдатпай табиғи дауысымен әндетуі үшін, қатты сөйлемеуі үшін үнемі дауысты сақтау қағидаларын ұстану қажет. Айғай, шу дауысты құртады, есту қабілетін жояды және балалардың жүйке жүйесіне кері әсерін тигізеді.Ұйымдастырылған оқу қызметінде балалардың зейінін белсендіріп, жағымды эмоционалды көңіл күй сыйлайтын шағын әндерден бастаймын және тыныс алу және артикуляциялық жаттығуларсыз да өтпейді, олар баланың дауыстық аппараты мен бүкіл ағзасын әнмен жұмыс жасауға дайындауға мүмкіндік береді. Тыныс алу жаттығулары ән айту барысында бекітілмеген дауыс желбезектеріне артық күш түсірудің алдын алады, балалардың барлық вокалдық машықтарының белсенділігі артатындықтан, оларға ән айту мен жаттау оңайға соғады. Аталған жаттығуларды орындау барысында балалардың денсаулығы нығаятындығы сөзсіз. Жаттығулар педагогтің қадағалаумен орындалады: бөлігі-есептеумен, бөлігі-музыкамен. Осылайша мен өзімнің ұйымдастырылған оқу қызметінде жоғары айтылғандай денсаулық технология элементтерін қолданамын. Балалардың жеке басының қасиетін, қабілетін, талантын, шығармашылықпен ұштайтындай етіп ұйымдастырамын. Шығармашылық іс-әрекетке баулып, олардың белсенділіктерін, қызығушылықтарын арттыра түсу үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану міндетіміз. Біздің міндетіміз балаға оның бойында көрінбей тұрған мүмкіншілігін ашып көрсету. Музыка тілін терең түсінген және меңгерген бала кеңпейіл, ақылды, сезімтал өзіне жақын балаларды, айнала қоршаған ортаны сүйеді, түсінеді, сезінеді деп білемін. Біз тәрбиелеп отырған бүлдіршідер болашақта ақылды, қабілетті, белсенді болып өсетініне сенім артамын!!!

























































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Абуева Гульжахан Әмиркешқызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-26
Категория:
Алгебра
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1585236386