Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Негіздер
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қысқа мерзімді сабақ жоспары 8-сыныпқа химия пәнінен арналған. Зертханалық жұмыс түрі туралы баяндалған.
Материалды ашып қарау
Ақтөбе қаласы , Үш тілде оқытаны №21 орта мектеп-гимназиясы
Бөлім8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланысМерзімі: 20.04.2019Класс:

Мұғалімнің аты-жөні: Керімбай Бибигүл Әділгерейқызы Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Тақырыбы:

Негіздер.№8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»

Осы сабақта қол жеткізлетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру
Сабақ мақсатыОқушылар: негіздерді жіктей алу; негіздердің қасиеттерін білу және түсіну;негіздердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру;негіздердің қасиеттеріне зерттеу жүргізу;
Бағалау критерийлері

Мәліметтерді жинақтау негізінде негіздер, олардың құрамы, номенклатурасын біледі; .Негіздердің химиялық қасиеттерін біледі және түсіну;негіздердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыра алады;негіздердің қасиеттеріне зерттеу жүргізеді;
Тілдік мақсаттарАуызша негіздердің қасиеттерін сипаттай аладыПәндік лексика және терминология :Негіздер,еритін, ерімейтін,екідайлыгидроксид, гидроксид тобы, валенттік, сілтілік металл, сілтілікжер металлфизикалық қасиеттері, индикаторға әсері, метилоранж, фенолфталейин, лакмус, сілтілік орта,рН Айтылымға қажетті сөз тіркестері: гидроксид тобының саны, металл атомының валенттіліне сәйкес келеді, негіздердің қышқылмен әрекеттесуі, индикатор түсінің өзгеруі
Құндылықтарды дамыту



Сабақ сыйластықты, ынтымақтастықты, дарытуға бағытталған Құндылықтарды дарыту жұптық жұмыс, жұптық жұмыстарды ұйымдастыру, жеке жұмыстарды орындау барысында жүзеге асады

АКТ дағдысын қолдануИнтербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.
Пәнаралық байланыс Биология, медицина
Бастапқы білім8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру7.3.4.1 «қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу;7.3.4.2 –химиялық индикаторлар метилоранж,лакмус,фенолфталейнді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу;7.3.4.3. рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып,сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу;





Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
Сабақтың басы(5 минут)Жеке жұмыс: Тест(қысқа мерзімді)1. Негіздер қатарын белгіле:А) LiOH, AI(OH)3 CuO , Б) NaOH Zn(OH)2 Fe(OH)2, В) Са(OH)2 СаО Ва(ОН)22. Суда еритін негіздер басқаша қалай аталады?А) гидроксидтер Б) сілтілер В) оксидтер3. Сілтілік ортада лакмус түсі:А) қызарады Б) көгереді В) өзгермейді4. Зертханада алынады: А) белсенді металл оксидтерінің сумен әрекеттесуі;Б) тұздардың негіздік оқсидтермен әрекеттесуВ) қышқылдық оксидтердің сумен әрекеттесуі5.Суда ерімейтін негіздерді алуға тән реакция:А) Na2O+H2O→2NaOHБ)2K+ 2H2O→2KOH +H2В) CuCI2 + 2NaOH→Cu(OH)2 +2 NaCI

6. Ерімейтін негіздер формуласы:А) KOH Б) Fe(OH)2; В) Cа(OH)2 2. Мақсатты тұжырымдау.Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін анықталады


Сабақтың ортасы (6-25) минут)(МК,Ұ) Негіздердің физикалық және химиялық қасиеттері. Негіздердің түстері әр түрлі болады және қатты күйде кездеседі.Суда еритін сілті ерітінділері қолға тигенде сабын тәрізді білінеді және тері мен матаны күйдіреді, сондықтан да күйдіргіш сілтілер деп аталады.Негіздерге төрт түрлі химиялық қасиеттер тән.1. 2NaOH + SiO2 = Na2SiO3 + H2O2. 2NaOH +H2 SO4+ Na2SO4 + 2 H2O3.3NaOH + FeCl3 = Fe(OH)3 + NaCl4.Ерімейтін негіздер қыздырғанда айырылады:2 Fe(OH)3 = Fe2O3 + 3H2OCu(OH)2 = CuO + H2Oа)NaOH+НCl=NaCl+Н2О еритін және ерімейтін негіздердің ортақ қасиеттері,бейтараптану реакциясы ә)Сu(ОН)2+2НСl=CuCl2+2Н2О б)Суда ерімейтін негіздер термиялық тұрақсыз:Сu(ОН)2=CuO2Ов)Сілтілердің қышқылдық оксидтермен әрекеттесуі:Са(ОН)2 +СО2 =СаСО32О (сөндірілген әк)г)Сілтілердің тұздармен әрекеттесуі:2NaOH+СuSO4=Cu(ОН)2+Na2SO4-Қолданылуы:а).NaOH – сабын өндірісінде,жібек алу,қағаз алу,мұнай өнімдерін тазарту.ә)КОН – сұйық сабын,аккумулятор,хлор әгін алу.б)Са(ОН)2 – құрылыста,зиянкестерді жою.Химиялық айналымды жүзеге асыр :Са → СаО → Са(ОН)2 → СаСО3Cu → СuO → CuCI2 → Cu(OH)2→ CuOМассасы: 196г мыс(ІІ) гидроксиді ыдырағанда мыс (ІІ) оксидінің қандай затмөлшері түзіледі?Жауабы: 2 моль.

Оқушылар критерий арқылы өзге топтың жұмысын бағалайды.



ОқулықЖұмыс дәптері
Сабақтың соңы( 31-40мин)

Әр оқушыға сәйкестендіру тапсырмалары беріледі.деңгейлік тапсырмалар жазылған. Топта қанша оқушы бар сонша карточка, әр оқушы тапсырманы жеке орындайды. Топ басшы әр оқушының орындаған тапсырмалар бойынша ұпай беріп бағалау парағына белгілейді. Жауаптарын интербелсенді тақтамен салыстырады.1.Берілген негіздерді құрамына қарай жіктеп жаз:AI(OH)3,Ca(OH)2 Zn(OH)2, Cu(OH)2,Mg(OH)2,KOH,LiOH2.Мына тізбекті жүзеге асыр.К→ К2О→КОН→КСІ3.Массасы 2,8г кальций оксиді сумен әрекеттескенде түзілетін кальций гидроксидінің массасын табыңыз.

Сабақты бекіту1.Негіздер қалай жіктеледі? Мысалдар келтіріңдер.2.Негіздердің физикалық және химиялық қасиеттері қандай?3.Негіздердің алыну жолдары?Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

Кері байланыс(3минут) Оқушыларға бүгінгісабақтан алған әсерлерінжәне бүгінгі сабақта шығарылған есептерді қандай деңгейде түсінгендігін білу үшін стикерлерді пайдаланамын.



Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақта дифференциация жүзеге асырылады: - сабақтың басында материалды сұрау кезінде қабілеті жоғары оқушылар сабақ басында және топтарда тапсырма орындау барысында қойылған сұрақтарға жауап береді.Мұғалім оқушылардың жауабына кері байланыс береді.Оқушылардың білімін ұсынылған критерийлер бойынша –мұғалімнің кері байланысыСлайд
Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарға неге көңіл бөлу керек?






Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Керімбай Бибігүл Әділгерейқызы
Жарияланған уақыты:
2019-06-18
Категория:
Химия
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560877991
2222
333
444
555
666
7
888
999