Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Негізгі және туынды зат есім
Материал жайлы қысқаша түсінік: косымша
Материалды ашып қарау
Пән: Қазақ тіліОрта мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:Сынып: 3-сынып
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыНегізгі және туынды зат есім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар жасай алады:Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады.Оқушылардың көбі жасай алады:• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.Оқушылардың кейбірі жасай алады:• Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
Бағалау критерийлері• Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады.
Құндылықтарды дарытуОқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстарДүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарТопқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЖаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз. Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз.Белсенділік танытамыз десек, 3 рет қол шапалақтаймыз. Геометриялық фигуралар арқылыОртаға 3 түрлі геометриялық фигуралар (үшбұрыш, төртбұрыш, тіктөртбұрыш) Оқушылар өздеріне ұнаған фигураны алып, сол бойынша топтасады. Немесе сол фигуралардың артына өтілген тақырыптар бойынша терминдер жазып қоюға болады.Жұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • 3.1.2.1 (МК; Т) Сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжау.28-жаттығу. Оқушылардың назары оқулықта берілген суретке аударылады. Сурет бойынша мәтіннің мазмұны болжатылады.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау










    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.









    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
    Сабақтың ортасыШирату тапсырмасы.(Ө) Мәтінді түсініп оқу. Мәтінді түсініп оқиды.Мұғалімнің басшылығымен тағы қандай мүсіндерді білетінін әңгімелеп айтады.(Ө) Өнер түрлері туралы дереккөздерден ақпарат алу.Оқушылардың өнер түрлері туралы дереккөздерден ақпарат табуы үшін алдын ала сынып бұрышы ұйымдастырылады.Оқушылар алған ақпараттарын сыныпта талқылап, ой бөліседі.Мүсінді қалай қорғауға болатыны туралы өз пікірлерін айтады.3.4.2.3 (Ө; Қ) Мәтіндегі зат есімдерге талдау жасау. Мәтіндегі зат есімдерді тауып, олардың түрін анықтап, дәлелдеулер жасайды.Дескриптор:Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктерін ажыратады. Жаңа білімдімеңгереді. Сауатты, көркем жазады.Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.Ой сергек!Кел, балақан, балақан, Шапалақта алақан.Жай, жай, жай, Шапалақта алақан, Шапалақта алақан. Қозғап барлық денеңді, Қолды қатты соқ енді. Сарт, сарт, сарт,Қолды қатты соқ енді, Қолды қатты соқ енді.3.3.4.1 (МК; Т; Ө; Қ) Оқулықта берілген хатты оқу. Сұрақтарға жауап беру.29 -жаттығу. Оқушылар Мерейдің ағасы Жандосқа жазған хатын оқиды.Хаттың дұрыс жазылған, жазылмағандығы туралы өз ойларымен бөліседі. Өздерінің хатты қалай жазатындары туралы әңгімелеп айтады.Хат жазғанда оқулықта берілген нұсқаулықты басшылыққа алу керектігі түсіндіріледі.3.1.3.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Жағдаяттық тапсырманы оқып, өз ойын білдіру. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтау.Оқушылардың назары оқулықта берілген суретке аударылады. Қайрат пен Гүлжанның суреттерінің әртүрлі болу себептерін анықтап, дәлелдейді.ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Белсенді оқу тапсырмалары.















    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







    Оқулықпен және дәптермен жұмыс



    Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану(Ө; Қ) Рефлексиялық тапсырма. «Өз жауабыңның дәлелі».Берілген сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтыру арқылы сабақтағы өз іс-әрекетіне кері байланыс жасайды.(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Кері байланыс.



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Түрлі түстісуреттері баржурналдар,флипчарт, желім

    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жунисбекова Гаухар Амзебековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570687676
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999