Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Өлі табиғат пен тірі табиғат"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Балаларға қоршаған ортадағы тірі және өлі табиғат туралы түсінік беру. Олардың бір - бірімен байланысы жайлы мағұлымат беру, танымдық әрекетін шыңдау. Сөздік логикалық қабілеттерін, ой - қиялдарын, қызығушылық сезімін дамыту. Өз ойларын толық жеткізе білуі, табиғатты қорғауға, адамгершілік қасиетке тәрбиелеу.
Материалды ашып қарау
Білім беру саласы: «Әлеумет», «шығармашылық».ұйымдастырылған оқу қызметі: Экология, мүсіндеу.Тақырыбы: Өлі табиғат пен тірі табиғат, ағаш Мақсаты:  Балаларға қоршаған ортадағы тірі және өлі табиғат туралы түсінік беру. Олардың бір - бірімен байланысы жайлы мағұлымат беру, танымдық әрекетін шыңдау. Сөздік логикалық қабілеттерін, ой - қиялдарын, қызығушылық сезімін дамыту.  Өз ойларын толық жеткізе білуі, табиғатты қорғауға, адамгершілік қасиетке тәрбиелеу.Бірнеше бөліктен тұраты ағашты мүсіндеу ағаштың тірі табиғат екендігінен түсінік беру. Көрнекіліктер: слайт суреттері жануарлар, өсімдіктер аңдар, жемістер, көкөністер.Билингвальдік компоненті: Күн – солнце, ауа – воздух, су – вода, жер – земляҰйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбер: Кел, балалар келіңдер, дөңгелене тұрайық,Шаттық шеңбер құрайық.Табиғат біздің анамыз,Табиғатқа баламыз.Иіліп сәлем береміз,Біз әдепті баламыз.Балалар қазір жылдың қай мезгілі?Қыс мезгілі.Қыс мезгілі неше айдан тұрат?3 айдан тұрат. Қыс мезгілі екенін қайдан білеміз?Балалар сендер табиғат аясына шыққанды жақсы көресіңдерме ендеше саяхат жасап қайтайық сол жақтан табиғатпен танысамыз Айналаға қарайықшы көз салып,Бізді қоршап тұр ғой міне табиғат- Табиғат тірі және өлі болып бөлінеді.Тірі табиғат - олар өседі, қоректенеді, тыныс алады, тұқым шашады. Оларға адамдар, жан - жануарлар, өсімдіктер, құстар, жемістер, көкөністер, балықтар жатады. Өлі табиғат - қоректенбейді, өспейді, тұқым шашпайды. Оларға су, тас, тау, күн, ай, құм жатады. Бірақ тіршілік атаулы оларсыз өмір сүрмейді.Сондықтан олар бір - бірімен тығыз байланысты.Ендеше балалар тобымызға қайтайық Балаларға (слайт суреттері) арқылы түсінік беру салыстырмалы түрде Тақтамен жұмыс қызыл үйге тірі табиғатты жапсыру, көк үйге өлі табиғатты жапсыру арқылы салыстыру. Кәне балалар жарты шеңберге тұрып ойын ойнап көрик Ойын: «Не болар еді»Күн жоқ болса не болар еді? (балалар жауабы) Ауа жоқ болса не болар еді? (балалар жауабы)Су жоқ болса не болар еді? (балалар жауабы) Мінекей балалар, өздерің көріп отырғандай өлі табиғат пен тірі табиғат тығыз байланысты біз табиғаттсыз тіршілік ете алмайды екенбіз. Оның нәтижесін көру үшін біз тәжірибе жасап көреміз ол үшін тас пен гүлдің дәнегі.Екі ыдысты алымыз біреуіне тас ал екіншісіне дәнді егеміз күнде бірдей су құйып тұрамыз өсеме өспейме екеніне көз жеткіземіз. Тамаша балалар жарайсыңдар.Балалар бүгінгі оқу қызметімізде не туралы айттық?- өлі табиғат, тірі табиғат туралы айттық. Ендеше балалар сендер табиғатты қалай қамқорлыисыңдар (Табиғатты аялаймыз, ластамаймыз, қоқыс тастамаймыз.) Мінекей балалар табиғаттан біз күн сияқты мейірімді болуды, ауа сияқты таза болуды, су сияқты мөлдір болуды үйренеміз екен. Балалар ендеше шығармашылық жұмысқа барайық табиғаттың бір бөлшегі ағашты мүсіндеп үйренеміз. Сергіту сәті: Ол үшін ермек саздың үлкен бөлшегін алып ағаштың діңін жасаймыз алақан арасына салып есеміз, ермек сазды үзу арқылы бұталарын жасаймыз.Жарайсыңдар балалар тамашаКөрме ұйымдастыру.



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Найзабекова Гүлдана Манатқызы
Жарияланған уақыты:
2019-09-12
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1568308778
333
444
555
666
7
888
999