Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Отбасындағы сыйластық
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге көмекші құрал
Материалды ашып қарау
Білім беру саласы: «Коммуникация» Бөлімдер: Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Отбасындағы сыйластық Білімділік мақсаты: Отбасы мүшелерін дұрыс атауға,сәлемдесіп,қоштасуға,үлкенді сыйлап,құрметтеуге үйрету; Дамытушылық мақсаты: Отбасында үлкенге –құрмет,кішіге-қамқорлық жасауға баулу; Тәрбиелік мақсаты: Инабаттылыққа,кішіпейілдікке тәрбиелеу. Әдіс – тәсілдері: түсіндіру,әңгімелеу. Көрнекі құралдар: отбасы туралы суреттер. Сөздікпен жұмыс: отбасы.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушыШаттық шеңбері: «Біздің шаңырақ»өлеңіАтамнан басталар,Әжеммен қосталар,Отбасым мыналар,Ең жақын адамдар.Әкем мен анам бар,Бір туған ағам бар,Бір туған апам бар.Бәрін жақсы көремін,Еркелеймін еремін.-Балалар,өлеңде не туралы айтылған?Балалар шеңбер бойымен тұрып орындайды. - Отбасы туралы.
Ұйымдастырушы-іздеуші.Кіріспе әңгіме (суретпен жұмыс):-Бүгін біз оқу қызметінде отбасы және сыйластық туралы әңгімелейміз.-Суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар?-Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?-Кім суретке қарап,өз отбасы туралы айтып береді?Өлең оқу:ОтбасыАнаң-үнің,жүрегің,Әкең-өмір тірегің,Сен бақытты ұлансың,Бәрі саған қуансын!Әжең-асыл ардағың,Атаң-дана қорғаның,Сен бақытты ұлансың,Бәрі саған қуансын!Сергіту сәті: Бас бармағым-атам,үйдің данасы,Балаң үйрек-әжем,ошақ анасы,Балаң үйрек-әжем,ошақ анасы,Ортан терек-әкем,отау панасы,Шылдыр шүмек-шешем,шаңырақ ажары,Титтай бөбек-мен,бәрінің базары.«Сыйлаймын» өлеңін жаттау.Ата менен ананыңАйтқан тілін аламын.Үлкен кісі жұмсаса,Қайда болсын барамын.Төсекті өзім жинаймын,Ешкімді де ұрмаймын.Ешкім маған тимейді,Мен де бәрін сыйлаймын.«Кім жоқ?» дидактикалық ойын.Шарты: Тақтаға отбасы мүшелерінің суреттерін іліп қою. Тақтадан бір отбасы мүшесінің суретін алып тастау. Суретпен жұмыс:1.Отбасы мүшелерін ата?2.Дастарқанға қандай тағамдар қойылған?3.Өзіңнің отбасы мүшелерін ата?4.Дастарқан басында кімдер отыр?Балалар өз отбасы туралы әңгімелейді.



































Балалар, саусақтарын санап көрсетіп айтады.









Балалар іс-қимыл әрекетін жасайды.















- Балалар көздерін жұмады.

-Балалар көздерін ашып мұқият қарап шығып кімнің суреті жоқ екенін табады. 
Рефлексивті-түзетуші-Жаттаған өлеңіміз не жайында?Бүгі біз оқу қызметімізде сүйікті отбасымыз туралы әңгімелестік.Оларды жақсы көруге,сыйлауға,құрметтеуге,көмектесуге үйрендік.Отбасындағы сыйластық үлкен сүйіспеншіліктен туындайды.-Отбасы.
Күтілетін нәтиже:Нені Біледі: отбасы мүшелерін атай білуі тиіс.Нені игереді: үлкенге –құрмет,кішіге-қамқор болу керектігін.Нені біледі: өлеңді жаттап,мазмұнын түсінеді.







































































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жакупова Сания Оралкановна
Жарияланған уақыты:
2019-11-08
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1573199291
2222
333
444
555
666
7
888
999