Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ou8y
Материал жайлы қысқаша түсінік: chdt
Материалды ашып қарау
14 ЖОББ мектебінің «Балдырған» шағын орталығы Күні:Білім беру саласы: Коммуникация, Таным, ШығармашылықБөлімдері: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру, АппликацияТақырыбы: Қыс қызықтарыМақсаты:Сөйлеуді дамыту бойынша: Балаларға қыз мезгілі туралы толық түсінік беру. Қысқы ойындарға қажетті құралдарды жұмбақтар арқылы шешіп,тапсырмаларды орындау, қысқы табиғаттың ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігіг арттыру және еңбекқорлыққа тәрбиелеу.Құрастыру бойынша: Балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Балалардың эстетикалық талғамын қалыптастыру. Аппликация бойынша: Зейін қойып шығармашылық қабілеттерін арттыру. Саусақ маторикасын дамыту.Көрнекіліктер: Слайд, қыс ойындар суреттері,саусақ жаттығуына арналған қолғаптар, ойынға арналған құралдар, электор шамы, түрлі түсті қағаздар, желім, сүлгі, шыны ыдыстар.Алдын-ала жүргізілген жұмыс: әңгімелесу, түсіндіру, көрсету. Электр лампасын майлықпен қаптау.Әдіс тәсілдер: Бақылау, тәжірибе, суретпен жұмыс, ғажайып сәт, Кубизм әдісі, ТРИЗ әдісі, ойын, сұрақ -жауапСөздік жұмыс: Электр лампасыБилингвальды компонент: Қыс–зима-winter. қар-снег-snow
Іс –әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс -әрекетіБалалардың іс - әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңіШаттық шеңберіУақытты мол бөлемізҚыс қызығын көремізСары аязда шындалыпШымыр болар денемізАппақ, аппақ далаАппақ ауыл қалаЖапалақтап ақша қарЖауа берсін жауаБірге қайталап жасайды.Қолдарымен сағатты көрсетедіҚолдарын жоғары көтередіАяқтарын топылдатадыҚолдарымен күштерін көрсетедіҚолдарын жандарына созадыКелесі жағын көрсетедіСаусақтарын жыбырлатадыҚолдарын жоғары көтеріп түсіреді.
Ұйымдастырушылық Ізденістік кезеңі



-Қазір жыдың қай мезгілі? -Бір жылда неше мезгіл бар?

-Қыс мезгілінде ауа райы қандай болады?

-Қыс мезгілінде адамдар қалай киінеді?





-Қыс мезгілінің қандай пайдасы мен зияны бар?









-Қыс мезгілінде қандай ойындар ойналады?Слайдпен көрсетуҒажайып сәтҚар ханшайымы келеді.Сәлеметсіздер ме балалар? Мен қар ханшайымымын. Қар патшалығынан келіп тұрмын. Сендерді білімді, ақылды, тәртіпті балалар деп естідім. Мен бірақ құр қол келмедім сендерге тапсырмаларымды ала келдім.Сендер менің тапсырмамды орындауға әзірсіңдер ме?Тоқтай тұр қар ханшайымы сен балаларға тапсырманды орындамас бұрын көңіл күйіңді көтеріп, сергіп ал.Сергіту сәті. Теледидар арқылы жасату1.Тапсырма. Теледидар арқылы орындайды.Мен сендерге қазір қысқы ойын құралдарының жартылай ғана суретін көрсетемін, сендер соны қандай ойын түрлері екенін табуларын керек.Теледидардан жартылай шананың, шаңғының, конькидің суреті көрсетіледі.2.тапсырма:Зертханаға барып тәжірибе жасау.Ол үшін біздер зертханаға баруымыз керек. Зертханада қар мен мұзға тәжірибе жасаймыз. Қар мен мұздың айырмашылығын айтамыз ең алдымен.Қарға сипаттама берейікші.Қар қандай?Ал мұз қандай?Қар мен мұзды жылы жерге кіргізгенде олар неге айналады деп ойлайсыңдар?Олай болса балалар біздер қарды әрқайсысымыздың ыдыстарымызға салайық та келесі тапсырманы орындай берейік.Оқу қызметінің аяғына қарай келіп қардың суға айналғанын бақылаймыз.3. Тапсырма.Балалар сендер қыс мезгілінде қар жауады деп тұрсыңдар. Ал сол қардан не жасаймыз?Дұрыс айтасыңдар.Қазір біздер аққала жасаймыз. Балалар біз аққаланы электр лампасынан жасаймыз. Бұнда біз қауіпсіздік ережесін сақтауымыз керек. Оны жерге түсіріп алмай, үстелге де қатты қоймауымыз керек. Ол сынып қалуы мүмкін.Саусақ жаттығуы. Қолғаппен жасау.Ен алдымен майлықпен қапталған электр лампасын аламыз.Желім жағу арқылы ең біріші екі көзін жапсырамыз,содан соң мұрнын, аузын жапсырып, бас киімі мен мойын орағышын тағып кигіземіз.Балалар жарайсыңдар. Енді біздер зертханға қайтадан барып бақылап қайтайық. Енді біз қарымыз бен мұзымызды бақылайық.Қараңдаршы балалар біздің қарымыз суға айналыпты. Ал мұзымыз кішкене ғана еріпті. Өйткені мұз қарға қарағанда қатты. Қар ханшайымы: Жарайсыңдар, балалар, сендердің бүгінгі тапсырманы орындағандарың қатты ұнады. Мен сендерге ризамын. Ризалығым соншалық төбеден қар жаудырғым келіп тұр. Қар жаудырайын ба балалар?Қар жаудырады.Балалар сендерге арналған менің шағын таттілерім бар.Таттілерді береді. Сау болыңдар балалар менің қар патшалығына кетуім керек.Ойын: «Мені жылытатын не?»Шарты:Жерде араласып жатқан пазлыларды ретімен құрастыру.
-Бір жылда төрт жыл мезгілі бар-Қазір жылдың қыс мезгілі-Қыс мезгілінде ауа райы салқын, боран, аяз болып, қар жауады- Қыс мезгілінде адамдар Қалың киінеді,малақай, қолдарына қолғап , аяқтарына қалын етіктерін киеді.-Қыс мезгілінің пайдасы денеміз шынығып ,шымыр болады, ал зияны қатты салқын болса тоңамыз, мұз болса құлаймыз, төбелерден мұз, қар құлайды.- Қыс мезгілінде қармен ойнаймыз, шанамен ойнаймыз, шаңғы тебеміз





Сәлеметсіз бе









Ия әзірміз





Қар ханшайымымен бірге қимыл қозғалысын жасайды.

Тапсырманы мұқият тыңдап балалар жауап береді.-Шана-Шаңғы-Коньки



Балалар зертханаға барады. Үстеріне ақ түсті халаттарын киеді.

Қар жұмсақ, үлпілдек, түсі ақ, мамықтай, салқын.Мұз қатты, салқын, түсі мөлдір жылтырап тұрады.



Балалар қарды ыдыстарға салып қояды.







Қардан аққала жасаймыз,Түрлі мүсіндер жасаймыз.





Балалар мұқият тыңдайды.

Қолғапты қолдарына киіп көрші отырған балалардың қолдарын уқалап массаж жасайды.Тәрбиешінің айтқанын мұқият тыңдап, өз еріктерімен орындайды.



Балалар қар мен мұздың ерігенін тамсана қарайды.















Балалар, қуанып, жауған қарды тамашалап көңіл-күйлері көтеріледі.





Сау болыңыз қар ханшайымы.

Ойынға белсенділік танытып қатысады.


Рефлекациялық-түзетушілік
Қай жыл мезгілдің киімдерін құрастырдық?Біз кімнің таспсырмаларын орындадық?Бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады ма?Қандай тапсырмаларды орындадық?Қыс мезгілінің.Қар ханшайымының.Ия ұнадыЖұмбақ шештік, ойын ойнадық,қардан тәжірибе жасадық.
Күтілетін нәтиже:Нені біледі:Қыс мезгілінің ерекшеліктерін біледі.Қандай түсініктерді игерді:Жыл мезгілінде жылы киініп, денемізді шынықтыруды.Менгерген дағдылары мен іскерліктері: Өз қиялдары бойынша аққаланы безендіруді меңгерді.Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші: Ахметкалиева.А.Х





































































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
crcf
Жарияланған уақыты:
2020-03-25
Категория:
Биология
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1585110635