Артқа қайту / Материалдар / Пәні: алгебра Сыныбы:10 Сабақтың тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері тақырыбына есептер шығару. Жалпы мақсаты:
Республикалық олимпиадаларға тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!
Пәні: алгебра Сыныбы:10 Сабақтың тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері тақырыбына есептер шығару. Жалпы мақсаты:
Материал туралы қысқаша түсінік
Пәні: алгебра Сыныбы:10
Сабақтың тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері тақырыбына есептер шығару.
Жалпы мақсаты:Берілген кесіндідегі функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін есеп шығаруға қолдану дағдысын меңгеру; үйрету;практикалық есептерді шешуде туындыны қолдана білу икемділіктерін арттыру.
Оқу нәтижесі: Берілген кесіндідегі функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу
Алгоритмін қолданып есептер шығара алады.
Сабақтың әдіс-тәсілі: жұптық,топтық,жеке жұмыс,сұрақ-жауап
Дереккөздер: «Алгебра-10»,авт.А.Абылқасимова,
«Алгебра 10-11»,авт.А.Колмогоров,
«Талапкерге» тест жинағы,
«baha21ayana.fl1.fo.ru» сайты.
Сабақтың көрнекілігі: слайд,бағалау парағы
Бағалау парағы
р/с Оқушының тегі,аты білу түсіну талдау қолдану жинақтау Қорытынды балл Қорытынды баға
Сабақтың барысы
Р.с. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І кіріспе
Оқушылармен сәлемдеседі.
Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.
- Көзіңізді жұмыңыз.
- Елестетіңіз:сіз мектепті бітіріп ҰБТ-ке қатысып жоғары ұпай жынадыңыз. Университет студенті болып,болашақта өзіңізге ұнаған мамандық иесі боласыз.
- Сол арманға жету үшін не істеу керек?
- Тек қана білу керек пе?
- Біз өтқен сабақта нені біліп,түсініп , зерттедік?
Топ басшыларына бағалау парағын береді.
Тапсырма:Топтағы әрбір оқушы бір қадамдан функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритміні жазады.
« 5» - барлық дұрыс;
« 4» - барлық жауап дұрыс,бірақ өзіңізде күдік бар;
« 3» - қателік болды;
« 2» - сіз пассивсіз.
Бүгінгі тақырып қандай екен?
Мақсатын айтыңдаршы? Мұғаліммен сәлемдеседі.
Көздерін жұмады.
Елестетеді.
- Көп оқу керек,көп білу керек.
- Оқығанны түсіну,зерттей алу керек.
- Берілген кесіндідегі функцияның ең үлкен және ең кіші мәнін табуға туындыны қолдану.
Топта
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз