Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қабілет туралы түсінік. Қабілеттіліктің даралық-типологиялық ерекшеліктері, түрлері. Қабілеттілік және нышан
Материал жайлы қысқаша түсінік: Колледждің психология пәнінің оқытушыларына
Материалды ашып қарау


Пән атауыПсихология

ТақырыбыҚабілет туралы түсінік. Қабілеттіліктің даралық-типологиялық ерекшеліктері, түрлері. Қабілеттілік және нышан

Күні: 28.11.2018 жОқытушының аты-жөні

Асанова Н.С.
Топ: 202Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны:
Сабақ мақсатыТақырып туралы жаңа ақпараттарды талдау арқылы түсініктерді нақтылау. Саралау, айқындау жұмыстарын атқарып, тақырыптың мазмұнын ашу. Қосымша деректермен тақырып мазмұнын кеңейту.
Күтілетін нәтижеБарлығы:Қойылған сұрақтарға бірізді жауап береді, топтық жұмысқа белсене қатысады;Басым бөлігі:Тақырып жайында пікірлерді талдайды, ой қорытады;Кейбірі: тақырыпқа сәйкес қосымша мәліметтер келтіреді, идея қосады.

Ресурстар
  • Психология.Оқулық К.Жұмасова Л.ЕсеноваАстана Фолиант баспасы-2017 ж.


  • Алдыңғы оқу (үй тапсырмасы) Мінез туралы теориялар. Қазақтың ұлттық мінез бітістері. Бала мінезін қалыптастыру және тәрбиелеу.

    Жоспар
    Жоспарланған уақытСабақ барысында жоспарланған іс-әрекеттерҚолданылатын әдіс-тәсілдер
    Басталуы2 минут





  • Студенттермен амандасу
  • Студенттердің сабаққа көңіл-күйлерін сұрау
  • Сабаққа қатысуларын түгендеу, анықтау.
  • Сабаққа назарларын аудару










  • Ортасы10 минут

















    3 минут



    Үй тапсырмасын сұрау, бекіту
  • «Мінез туралы теориялар. Қазақтың ұлттық мінез бітістері. Бала мінезін қалыптастыру және тәрбиелеу» тақырыбындағы алдыңғы өтілген сабақтағы дәріс мазмұны бойынша студенттер үштік жұмыс форматында тапсырма орындайды.
  • Тапсырма шарты: үш адамнан тұратын топтарға жиналу: екі ойыншы, бір төреші. Оқытушы нұсқаған уақытта берілген тақырып бойынша сұрақ-жауап сағатын ұйымдастыру. Қарсылас студент сұрақтан тосылып, тоқтап қалғанша сұрақ қоюды жалғастыра беру. Төреші есеп жүргізіп отырады. Рөлдермен ауысу. Соңында есеп беру.
  • Бекіту сұрақтарын қою арқылы өткен тақырыпты қорыту.


  • Жағымды психологиялық көңіл-күй ахуалын орнату.
  • Үйге берілген «Объективте тек қана позитив»тапсырмасы бойынша әр студент өзінің жақсы көңіл-күйін білдіретін фотосуретін оқытушыға ұсынады.
  • Барлық жиналған фотосуреттер ішінен 4 ең көтеріңкі көңіл-күй иесі- студент таңдалады. Оқытушының сөзі: «Ғалымдардың зерттеуі бойынша студенттер мен оқушылар әдетте көтеріңкі көңілмен жүретін мұғалімдерді жақсы көреді». Осыған сәйкес бүгінгі сабақ топтық жұмыс формасында өтілетін болғандықтан, 4 шағын топтың жұмысына басшылық жасау үшін Менеджер ретінде бекіту.
  • Позитивті менеджер өз тобының мүшелері:
  • Бухгалтерді;
  • Экономисті;
  • Психологты;
  • Ішкі істер қызметкерін;
  • Таймкиперді таңдап топтарға жайғасады.
  • Бүгінгі сабақта әрбір топ менеджеріне 5000 теңге қаржы берілетіндігін және оны тиімді жұмсау секілді нұсқаулықтармен таныстырады. (слайд)
  • Топ мүшелерінің міндеттерімен таныстыру;
  • Оқытушының хабарламасы: Сабақ барысында әр топта «Шұғыл жәрдем» ақылы қызметі жүргізіледі. «ШҰҒЫЛ ЖӘРДЕМ» ақылы қызметінің
  • Миссиясы: Ақылды ақшаға сатып ала алмайсың!!!
  • Қызмет саласы: топтарға шұғыл түрде ақылы негізде көмек көрсету.
  • Қызмет прейскуранты:
  • Жауапты толықтыру-500 теңге;Дұрыс жауапты ұсыну-1000 теңге;Идея қосу-1500 теңге.

    Жаңа сабақ тақырыбына кіріспе. Ой қозғау.
  • Сабақ тақырыбына арқау болған сабақ эпиграфымен таныстыру.
  • “Оқып үйренбесең, өнерге де, даналыққа да қолың жетпейді” Демокрит.
  • Осы сөздің не үшін алынғандығын бейнекөріністен кейін атап берулерін ескерту.
  • «Дарындылық, нышан», «Қазақстандағы дарынды балалар» бейнеролигін көрсету.
  • Латын әліпбиі ретімен жазылған сөздерді студенттер тауып оқиды. Сабақтыңтақырыбы хабарланады.
  • Эпиграф пен бейнекөріністің байланысы сұралады;
  • Жаңа сабақты түсіндіру. Дәріс мазмұнын слайдтық көрсетілім арқылы түсіндіру.


  • Топтық жұмыс.Берілген теориялық материалдарды әрі қарай өңдеу, білімді қолдану аясын кеңейту мақсатында төмендегідей топтық жұмыс тапсырмалары таныстырылады, тапсырма дескрипторлары мен критерийлері таныстырылып, әр топқа таратылып беріледі:
  • 1-топ: Сурет бойынша мазмұнды ой айту. «Ойлар генерациясы» әдісінің желісімен сұрақтарға жауап іздестіру.
  • 2-топ: Берілген мотивациялық суреттерді нақыл сөздермен, мақал-мәтелдермен сипаттап айту.
  • 3-топ: Жетістік деңгейіне түсініктеме беру. «Нышаннан данышпандыққа дейін» тақырыбында жұмыс қорғау.
  • 4-топ: Мәтінмен жұмыс. Тақырыбы: «Жүре келе жетілген дарындылар». Тапсырма: Мәтіннің соңғы сөйлеміне назар аудара отырып, мұғалімдік қызметке сипаттама беру.
  • Топтық бағалау. Топтар сағат тілі бағыты бойынша топтық жұмыстардың қорытындысына баға береді. Жұмыс барысында толықтырулар енгізу, артық мәліметті алу (азайту) сонымен қатар қызықты деп тапқан мәліметтерге назар аударылады.
  • СергітуҚабілеттің дамуындағы маңызды кезең-кедергілерді жеңе білу...Кедергілерді жеңу өз кезегінде табысқа апарар жол екендігін ескерту арқылы, ойынды жүргізу. Студенттер жұптасып, бір-біріне жұдырық түйіп және оны қарсыласы ашуы керек, сөйтіп кедергілерден «өту».

    Жаңа сабақты бекіту. Топтық талқылау.
  • Жаңа өтілген сабақ тақырыбын тағы бір шолып қарау;
  • Тек 1 ғана сөзбен тақырыпқа кілт боларлық сөзді табу;
  • Жаңа материалды 1 сөйлеммен сипаттау;
  • Артынан оның «құпиясын», яғни материалдың мағынасы ашылатындай етіп, 1 ерекшелігін табу.


  • «Былғары қолғап» әдісі





































    «Таңдау» әдісі

















































    «Миға шабуыл» әдісі



































    «Ойлар генерациясы» әдісі«Сурет-мотиваторлар»













    «Қосу. Азайту. Қызық» әдісімен бағалау





    «Жұдырықты ашу» ойыны











    «Ең бастысы» әдісі

    Аяқталуы













  • Кері байланыс. Өзін-өзі бағалау.
  • Әр студент сабақ басында өздеріне таратылып берліген өзін-өзі бағалау парағының қорытындысына тоқталады. (ішінара оқыту).
  • Топ менеджерінің өз тобын бағалауы. Жиналған қаржыға есеп беру. Топтық жұмыстағы міндетін «адал» әрі табанды атқарған мүшелеріне қаржыны «еңбекақы» есебінде таратып беру.
  • «Ең таңдаулы позитивті менеджерді» анықтау.


  • Рефлексия
  • Студенттер сабақ барысында өздеріне үйренген 3 нәрсені, қызықты деп тапқан 2 нәрсені және күрделі сұрақ деп тапқан 1 сұрақты ұжымға жариялайды.

  • Үйге тапсырма
  • Дәріс материалын толықтыру, оқу, талдау.«Ұғымдар кестесін» әзірлеу.

    «Студенттің топтағы жұмысын өзіндік бағалауы»

    «ҚҚҚ» әдісі







    «3-2-1» стратегиясы


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Асанова Нургуль Сейткамаловна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-20
    Категория:
    Психология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571579933
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999