Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қазақ халқының қалыптасуы заңдылық па?
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.3A XIII – XV ғғ. ҚазақстанМектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Қазақ халқының қалыптасуы заңдылық па?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.1.1.3 ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау

Сабақ мақсаттары7.1.1.4 «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру
Бағалау критерийлеріБілу мен түсіну:- халық болып қалыптасуы үшін қажетті бірнеше белгілерді кластер түрінде беру арқылы қазақ халқының қалыптасуына алғышарттар қалыптасқанын түсінедіҚолдану:- мәтіндегі ақпаратты оқып, кілтті сөздердің негізінде тірек-сызба жасайды.Білу мен түсіну:«Ұлы Дала елі» ұғымының мағынасын түсінеді.Қолдану:- кескін картаға үш жүздің аумағын және өз руының қай жүзге кіретінін белгілейді.

Дескриптор
  • халық болып қалыптасуы үшін қажетті кем дегенде 5 шартты атайды.
  • «Қазақ» атауының шығуы жөнінде 3-тен кем емес пікірді атайды.
  • Дерек негізінде қазақ халқының қалыптасуына әсер еткен ру-тайпаларды анықтайды және мағынасын ашады.
  • Ұлы жүз, Орта жүз және Кіші жүз аумағын картада белгілейді
  • Өз руының қай жүзге жататынын анықтайды.
  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Халық, «қазақ» атауы, қазақ жүздеріДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Халықтың халық болып қалыптасуы үшін қажетті шарттар ...Жүздердің пайда болу себептері ...
    Құндылықтарды дарытуҚазақстандық патриотизмҚұрметЫнтымақтастықАкадемиялық шындықАшықтық
    Жаһандық азаматтықты тәрбиелеуМоңғол шапқыншылығынан кейін құрылған мемлекеттер қазіргі таңдағы қазақ ұлтының қалыптасуына әсер еткенін түсінеді.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақтадан бейнематериал қарайды
    Оқытудың түпнұсқалылығыҚазіргі таңда Еуразия аумағындағы бірнеше мемлекеттің тарихы моңғолдармен байланысты және олардың келбетінен монголоидтық белгіні байқауға болатынын түсінеді.
    ПәнаралықбайланыстарДүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті
    Бастапқы білім Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 3 минут















    4 минут





    3 минут

















    (М) Ұйымдастыру кезеңі (Оқушыларды түгендеу, қолайлы атмосфера қалыптастыру) Берілген суртеттер негізінде жаңа тақырыпқа шығу.Көрсетілген суреттерде не бейнеленген? Суреттердің арасында қандай байланыстар болуы мүмкін? Бүгінгі сабағымызға қандай қатысы болуы мүмкін?

    Сабақ мақсаты, критерийлермен таныстыру.

    (Б) Халықтың халық болып қалыптасуы үшін қандай шарттар болуы қажет деп ойлайсыз? Оқушылар берілген сұрақ шеңберінде өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы сыныптық талқылау ұйымдастырылады.

    Кейін оқушыларға халықтың халық болып қалыптасуы үшін қажетті шарттар таныстырылады:1. халықтың өзіне тән мәдениетінің қалыптасуы;2. халық мекендеген аумағының қалыптасуы;3. өзін бір халықтың өкілі санайтын елдік, халықтық сананың орнығуы;4. халықтың тілінің қалыптасуы;5. халықтың ортақ атауының қалыптасуы;6. халықтың өзіне тән антропологиялық бет пішінінің қалыптасуы.

    Презентация





    Сабақтың ортасы

    7 минут











    15 минут

    5 минут


    (Б) Бейнематериалмен жұмыс«Қазақ» атауының шығуы жөнінде қандай пікірлер бар?Бейнематериал қарап шыққаннан кейін берілген сұрақ төңірегінде оқушылар өз пікірлерімен бөліседі.(Б) Қазақ атауының қалыптасуы жөніндегі пікірлермен танысады.
  • Академик В. В. Радлов «Қазақ» сөзінің мағынасы тәуелсіз, ерікті адамдар деп жазады.
  • Ш. Ш. Уалиханов «қазақ» өте қадірлі сөз, күшті, мықты, шабытты дегенді білдіреді дейді.
  • 1871 жылы В.И.Григорьев сақтардың өмір сүруі, күн көрісі қазақтарға өте ұқсас екендігін айта келіп: «Біздіңше «сақ» деген атау «қыпчақ» және «қазақ» (қассақ) деген сөздердің морфемаларында сақталған» деп жазады
  • А. Н. Бернштам: «қазақ» сөзі кас - пи мен сақ тайпасының бірігуінен пайда болған деп тұжырымдайды.
  • Зерттеуші А. Әбдірахманов: «қазақ» сөзінің төркіні қаз және оғ (оқ) деген екі сөздің қосылуынан жазылған: оғ - көне түркі тілінде ру, тайпа дегенді білдіреді. Қазоғ (оқ)- қаз тайпалары деген ұғымды білдіреді.


  • ) Мәтінмен жұмыс.

    Оқушылар мәтінді оқып шығып, кілтті сөздердің негізінде тірек-сызба жасайды.

    Қорытынды талқылау жұмысы. Өзара бағалау.





    https://www.youtube.com/watch?v=Oo6w1AK6x7w







    Дерек



    http://lms.nci.kz/history
    Сабақтың соңы3 минут

    РефлексияМЕН бүгін сабақта білдім?МЕН бүгін сабақта қиналдым?Презентация
    Сабақтың басы 3 минутҚолайлы атмосфера қалыптастыруСабақ мақсаты, критерийлерін еске түсіріп өту.

    Сабақтың ортасы5 минут







    3 минут





    10 минут





    10 минут


    (Б) Берілген ұғымды қалай түсінесіздер?«Ұлы Дала елі» - Тәуелсіздігінің айнымас символикаcы, мемлекеттік күш-қуаты, Отанымыздың көп этникалық халқының бесігі, айрықша мәртебесі, халқымыздың кеңпейіл дархандығы.

    М) «Қазақ жүздерінің пайда болуы» бойынша шағын шолу жасау. Берілген тұжырымға тоқталу.Ш.Уәлихановтың зерттеулері бойынша «Қазақ жүздерінің құрылу себебі, олар көшіп қонып жүрген жерлерінде өз құқықтарын қорғау үшін одақтар құрған. Ол одақ -қазақ жүздері».

    Б) Картамен жұмыс. Кескін картаға үш жүздің аумағын және өз руының қай жүзге кіретінін белгілейді.Дескриптор: Ұлы жүз, Орта жүз және Кіші жүз аумағын картада белгілейдіӨз руының қай жүзге жататынын анықтайды.

    Ж) Өз отбасының шежіре ағашын жаса







    http://e-history.kz/kz/scorm
    7 минут2 минутҚорытынды жұмыс: Ақиқат/ЖалғанРефлексияБілемін...Есте сақтадым...Істей аламын...

    Үй жұмысыМәтіндермен қосымша жұмыс жасау

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілетті жоғары оқушы берілген тапсырмамен шектелмей, көбірек орындайды. Оқушылар жетістік критерийлері және дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалайды. Сонымен қатар мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал етеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеге ноқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Толебаев Наурызбай Ердаулетович
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Басқа
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570726002
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999